Zodat iedereen weet waar het over gaatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:59 schreef Elvi het volgende:
Re: gefeliciteerd met de verwachte Fok!-baby!
![]()
The secret is out
Bij voorbaat dankquote:Er is nu ook een chatkanaal voor de mensen van D&A, die is hier te vinden:
http://irc.fok.nl/
En dan
/join #dna
of
/join #dna <wachtwoord>
voor geval om de 1 of andere reden het kanaal (tijdelijk) met een wachtwoord is beveiligd
(mocht er een wachtwoord op zitten, gewoon in D&A vragen naar het wachtwoord)
intikken (copy paste) daar, en dan opent er een nieuw tabje met dat kanaal.
quote:Depressie
Iemand met een depressie heeft last van een hevige neerslachtigheid.
Die neerslachtigheid klaart niet na een paar dagen vanzelf op, maar duurt minimaal twee weken. Depressie moet niet verward worden met 'gewone' neerslachtigheid die iedereen wel eens heeft. Bij een depressie is deze heviger en tast het dagelijks functioneren aan.
Bron: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/depressie
quote:Angststoornissen
Angststoornissen zijn in de psychiatrie de meest voorkomende aandoeningen. Sommige van deze aandoeningen worden fobie genoemd. Het gemeenschappelijke kenmerk van angststoornissen, is dat er sprake is van angst. Mensen kunnen zo angstig zijn dat het hun leven ontregelt.
Wanneer spreken we van een angststoornis?
Angst is een gevoel dat optreedt bij dreigend gevaar. De emotie ontstaat als het welzijn van een persoon direct wordt bedreigd, maar ook als een persoon een situatie als bedreigend ervaart. Als een angst geen reële grond heeft en de betrokken persoon er sociale of beroepsmatige problemen door ondervindt, is er sprake van een stoornis.
In het diagnostisch classificatiesysteem DSM-IV worden de volgende angststoornissen onderscheiden:
Paniekstoornis met of zonder agorafobie
Sociale fobie of angststoornis
Specifieke of enkelvoudige fobie
Obsessief-compulsieve stoornis of dwangstoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Hypochondrie
Angststoornis door een lichamelijke aandoening
Acute stressstoornis
Angststoornis door alcohol of drugs
Voor de Multidisciplinaire Richtlijn Angststoornissen is de indeling van de DSM-IV als uitgangspunt genomen. Van de onderscheiden angststoornissen zijn de volgende aandoeningen opgenomen in de richtlijnen:
Paniekstoornis met en zonder agorafobie
Sociale fobie
Specifieke fobie
Obsessief-compulsieve stoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
quote:FOK! heeft nu ook zijn eigen IRC-kanaal voor de mensen in "Depressie & Angst". Hier kunnen we gezellig chatten/ tips geven en het met elkaar erover hebben.
Indien jij ook gezellig mee wilt praten met ons kun je ons bereiken via de volgende link:
http://irc.fok.nl/
En dan in principe
/join #dna
Heb je vragen omtrent IRC?
PM de volgende users:
zomertje
RBWO
quote:
Gedaan. Staat het goed zo?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:02 schreef RBWO het volgende:
Gaarna het topic updaten indien mogelijk!
Topic in kwestie: R&P / Depressie & Angst #120 Met anti-zelfmoordpillen
Nieuwe OP:
Prima!quote:
Welke dingen precies?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef RBWO het volgende:
[..]
Prima!
Probeerde eerst dingen te centreren maar dat heeft Danny volgens mij uitgezet. Dus dan prima!
Ik probeerde quotes wat meer te centreren. Lukt mij zelf wel op een ander forum maar hier lijkt het uitgezet. Maar opzich geen probleem!quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke dingen precies?
Zit op mobiel nu, zal zo op de laptop ernaar kijken.
Plaatjes kun je centreren, tekst (en dus ook quotes) niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef RBWO het volgende:
[..]
Ik probeerde quotes wat meer te centreren. Lukt mij zelf wel op een ander forum maar hier lijkt het uitgezet. Maar opzich geen probleem!
quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:48 schreef no1uknow het volgende:
Mag ik vragen waarom mijn post uit HVJJN is verwijderd?
Geeft een beetje het gevoel dat, als het niet een lekker depressief tintje heeft, niet door de keuring heen komt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:07 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zat te denken om een mini gym take over te doen elke dag in het Hoe Voel Je Je Nu topic. Gewoon ff met een gymmember of 20 iedere dag melden hoe goed het wel niet met je gaat. ff statement maken naar die labiele aandachtshoeren en leuk voor de kids later. Heb je toch iets te vertellen.
Who's in?
Je punt zijnde? Een beetje positiviteit in die reeks kan geen kwaad m.i. De gechargeerde manier waarop Awesome_ het brengt op waarde schattend.quote:
Zolang je niet bewust de boel wil verneuken ("mini gym take over") is dat prima.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je punt zijnde? Een beetje positiviteit in die reeks kan geen kwaad m.i.
Ik neem aan dat we allemaal volwassen zijn en dondersgoed weten waar we mee bezig zijn. Het was een idee, is uitgevoerd en ik hoop dat het wel klaar is nu. R&P is een serieus forum, bewust gaan klieren is niet de bedoeling.quote:De gechargeerde manier waarop Awesome_ het brengt op waarde schattend.
Sorry man! Je bedoelde het goed met je gechargeerde manier. Ik schat het op waarde.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
henk![]()
![]()
De echte grap is, als ineens 80% van de posts uit je Jankers United topic gaat over users die zich kk lekker voelen, je nog sipper wordt.
Hartstikke bedankt, jij bent awesome!quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:45 schreef Awesome_ het volgende:
Ik pak dat topic gewoon een keer met
hoe voel je je nu Deel xxx - Jankers United.
Dát, of:
hoe voel je je nu Deel xxx - waar we allemaal automutileren![]()
![]()
Zoiets.
Wakker worden!quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:29 schreef Awesome_ het volgende:
Wordt tijd dat je keer de bezem haalt door dat emoclubje van je. Ik zorg alleen voor een positiviteitsboost. En donder op met die quotemeldingen. Krijg een pushbericht ervan en alles is aangesloten op mn 5.1 setje. Je maakt de kids wakker.
Dat heb ik net gedaan; jullie posts zijn verwijderd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:29 schreef Awesome_ het volgende:
Wordt tijd dat je keer de bezem haalt door dat emoclubje van je.
Kids, sorry. Sorry dat ik jullie aanduid met de term 'kids'.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:29 schreef Awesome_ het volgende:
En donder op met die quotemeldingen. Krijg een pushbericht ervan en alles is aangesloten op mn 5.1 setje. Je maakt de kids wakker.
Wat vervelendquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:29 schreef Awesome_ het volgende:
Wordt tijd dat je keer de bezem haalt door dat emoclubje van je. Ik zorg alleen voor een positiviteitsboost. En donder op met die quotemeldingen. Krijg een pushbericht ervan en alles is aangesloten op mn 5.1 setje. Je maakt de kids wakker.
Ik zou er een topic op FB over aan gaan maken. Net als Klokov laatst heeft gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:29 schreef Awesome_ het volgende:
Ik snap niet waarom je zo vaak gequoot wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:29 schreef Awesome_ het volgende:
Zullen we een mini take-over in de Gym gaan doen en allemaal sippe postings daar gaan maken?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:11 schreef zarGon het volgende:
Ik snap niet waarom je zo vaak gequoot wordt..
Slaap lekker..... Kids.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:29 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:29 schreef Awesome_ het volgende:
quote:
Wat is het nouquote:
Nee in ploegen diensten hem quote 24 uur per dag is leukerquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we een mini take-over in de Gym gaan doen en allemaal sippe postings daar gaan maken?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:29 schreef Awesome_ het volgende:
ik moest lachenquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
R&P is een serieus forum, bewust gaan klieren is niet de bedoeling.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:39 schreef Galgeras het volgende:
R&P / Agressie in het verkeer
Kunnen de persoonlijke beledigingen uit dit topic gehaald worden? Ik ben aan het genieten van deze mooie dag en heb hier dus geen zin in.
Op elk ander forum hadden ze je er al lang afgeflikkerd als je je zo gedroeg.
Okay, dus een observatie doen, waarvan het waarheidsgehalte bevestigd wordt door de klager zelf, is voortaan goed voor censuur? Goed om te weten.quote:
Mijn browser ververst wat langzaam door enthousiaste huisgenoten op de lijn, dus ik zag te laat dat van alles verwijderd was.quote:
Ik beledigde je helemaal niet, ondanks dat je het zo opvat. Ik wees je simpelweg op je eerdere gedrag en hoe dat hypocriet overkomt wanneer je klaagt dat anderen dat doen. En je beaamde dat nota bene.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:52 schreef Galgeras het volgende:
Heb je hier nou echt zin in Gray.
Edit: als ik niemand persoonlijk beledig verwacht ik dat mensen dat ook bij mij niet doen, Zo simpel is het.
Ik weet niet of je het in de gaten heb maar je berichten komen heel aanvallend over. Je zocht zelf bewust het conflict op en dan moet je niet achteraf het slachtoffer uithangen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik beledigde je helemaal niet, ondanks dat je het zo opvat. Ik wees je simpelweg op je eerdere gedrag en hoe dat hypocriet overkomt wanneer je klaagt dat anderen dat doen. En je beaamde dat nota bene.
Dat topic is hypocriet zoals "mijn opmerking triest is".
En nee, ik heb hier totaal geen zin in, want het is overduidelijk geen eerlijke discussie.
Geniet van je leven.
Gedaanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kan iemand een nieuwe openen? Als ik het doe verdwijnt de OP. Als titel doe maar: Met ups en downs
R&P / Depressie & Angst #121 Met steungroep
Thnx!
Nee hoor prima zo! Dacht laat ik maar TT verzinnen mocht iemand er geen weten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gedaan
Edit: O sorry, ik las dit bericht pas nadat ik het nieuwe deel had aangemaakt, een modje mag de titel best wel vervangen
300 reacties, net als bij elk ander topic op FOK!quote:Op woensdag 1 april 2015 10:57 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Kan bij sc-relaties niet een max. aantal posts per topic worden ingesteld?
Per persoon...quote:Op woensdag 1 april 2015 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
300 reacties, net als bij elk ander topic op FOK!
Nee, get with the program ouwequote:Op woensdag 1 april 2015 10:57 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Kan bij sc-relaties niet een max. aantal posts per topic worden ingesteld?
Och armequote:Op woensdag 1 april 2015 12:19 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Misschien eentje voor oldies en eentje voor nieuwere en met name personen die minder posten, nu is het onmogelijk om aansluiting te vinden en is het een veredelde slowchat.
Nouja, tis geen SLOOOOOWchat zoals meneer het misschien graag zou willen zien.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:20 schreef Re het volgende:
het is een SC... toch?... en anders zijn er nog wel wat on-topic reeksen waar je je ei wel kwijt kan
Niet een veredelde, een volwaardige. Waar dacht je dat SC voor stond?quote:Op woensdag 1 april 2015 12:19 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Misschien eentje voor oldies en eentje voor nieuwere en met name personen die minder posten, nu is het onmogelijk om aansluiting te vinden en is het een veredelde slowchat.
quote:Op woensdag 1 april 2015 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet een veredelde, een volwaardige. Waar dacht je dat SC voor stond?
quote:
Ja maar, deze heeft meer een doel dan de doorsnee SC, en mi word dit doel zo verkwanseld.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet een veredelde, een volwaardige. Waar dacht je dat SC voor stond?
quote:
Dude, lees dit eens terug...quote:Op woensdag 1 april 2015 12:26 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ja maar, deze heeft meer een doel dan de doorsnee SC, en mi word dit doel zo verkwanseld.
Een heel topic volspammen met een elitegroepje?quote:
Waarom zouden ze minderen als ze het gezellig hebben?quote:Op woensdag 1 april 2015 12:32 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Een heel topic volspammen met een elitegroepje?
Enkel mijn oproep naar personen aldaar om iets te minderen,
gericht aan dovemansoren uiteraard.
Ben er vanavond weer..
jij zegt dat het een doel heeft en dan weet je het daarna zelf niet te noemen?quote:Op woensdag 1 april 2015 12:32 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ben er vanavond weer..
Dit topic gaat vast te snel voor hemquote:Op woensdag 1 april 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij zegt dat het een doel heeft en dan weet je het daarna zelf niet te noemen?
Ik vind het verwarrend worden
Er is daar geen elitegroepje. Nieuwelingen worden altijd leuk begroet, mits ze normaal meedoen en niet met een grote bek binnen komen stampen.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:32 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ben er vanavond weer..
Wat is het probleem precies? Wordt er wellicht teveel over (in jouw ogen) onzinnige dingen gepraat en wil jij liever dat de focus ligt op een bepaald onderwerp? Als je bijvoorbeeld je ei kwijt wil of een specifiek probleem hebt, dan kun je denk ik beter een topic daarvoor openen.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:32 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ben er vanavond weer..
Nee want dat gaat te snel joh!quote:
De laatste is van veel langer geledenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Deze tweemaandelijkse SC-rel is een beetje matig...
die opmerking was niet naar jou toe gericht en dat tweede, och dat heeft historische contextquote:Op woensdag 1 april 2015 17:42 schreef hardromacore2.0 het volgende:
He Re beetje kinderachtige opmerking.
Waarom heeft RenP twee slowchats?
Ik LOLde. En vertrek weer stilletjes.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ben je compleet achterlijk? R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #9
Ouyejjaaquote:Op woensdag 1 april 2015 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
Moblo for presidentquote:Op woensdag 1 april 2015 17:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik LOLde. En vertrek weer stilletjes.
Steek onder water, TR gemaakt.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het ook iets heel verdrietigs hebben als je zou willen dat iedereen die opzoek is in een relatie lekker samen gaat keuvelen en het dan allemaal met elkaar gaat doen en zo
Naja, dat laatste is natuurlijk wel schering en inslag in die sc maar goed
1 grote incestkliekquote:Op woensdag 1 april 2015 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het ook iets heel verdrietigs hebben als je zou willen dat iedereen die opzoek is in een relatie lekker samen gaat keuvelen en het dan allemaal met elkaar gaat doen en zo
Open Relaties SC. Iets voor jouquote:Op woensdag 1 april 2015 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, dat lijkt me een slimme oplossing!quote:Op woensdag 1 april 2015 18:07 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Maar waarom moet alles in topics?
Geef ze een chat.. Of laat ze zelf naar een chat gaan.
Kliekjes in slowchats lijkt mij niet echt bevorderlijk voor een open forum.
tijd voor een versie 3.0. je loopt achter.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:07 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Post gewoon mee en word deel van 't kliekje.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:07 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Blijkbaar kan jij niet omgaan met mijn opmerking, fok heeft toch chats?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een slimme oplossing!
Verdwijn van dit forum en ga elders chatten, want hardromacore kan er niet mee omgaan!
Ik weiger.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een slimme oplossing!
Verdwijn van dit forum en ga elders chatten, want hardromacore kan er niet mee omgaan!
Twee weken bedenktijd.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
Wil je specifiek over versieren praten? R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #181 Koude en harde vrouwmensen
Wil je praten over je verloren liefde? R&P / De kunst van het loslaten van je ex #237 Don't get even, get better!
Heb je een vriend(in) in het buitenland? R&P / Vriend/vriendin in het buitenland #13
Wil je meer over datingsites weten? R&P / Dating(site)-ervaringen #514 Handjobs while driving to the slutbinge
De twee SC's zijn historisch zo gegroeid. Ja, twee kliekjes, lekker gezellig ouwehoeren over niets, waar dat daarvoor in de topics hierboven gebeurde en er dus niets meer ontopics gepost werd. Dus, ontopic kan in bovengenoemde topics, offtopic in een van de SC's, een mooi genaamd 'Relatie SC', en een 'Psychologie SC', van R&P, jeweetsch!
Gelukkig is er niemand uit die andere sc ooit met elkaar naar bed geweestquote:Op woensdag 1 april 2015 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
Iedereen in die andere is "verder"quote:Op woensdag 1 april 2015 20:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig is er niemand uit die andere sc ooit met elkaar naar bed geweest
Dit is onzin, er zijn regelmatig nieuwe users bijgekomen. Just saying. Het is maar net hoe je je zelf opstelt.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:19 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Daar zijn SC's toch voor, of ben ik nu gek?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:07 schreef hardromacore2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedereen in die andere is "verder" van het padje af
Tuurlijk zijn er mensen die aanschuiven, die vinden aansluiting, maar hoeveel procent is dat?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is onzin, er zijn regelmatig nieuwe users bijgekomen. Just saying. Het is maar net hoe je je zelf opstelt.
Ik heb het idee dat je het concept van een SC niet helemaal begrijpt.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:46 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er mensen die aanschuiven, die vinden aansluiting, maar hoeveel procent is dat?
Maar ik heb het al opgegeven, van de regen in de drup, totale anachrie, iedereen doet maar wat.
Over welke SC heb je het? Heb je nooit in Relaties SC gezienquote:Op woensdag 1 april 2015 20:46 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er mensen die aanschuiven, die vinden aansluiting, maar hoeveel procent is dat?
Maar ik heb het al opgegeven, van de regen in de drup, totale anachrie, iedereen doet maar wat.
Topics die binnen notime weer een new topic behoeven geven alleen maar rompslomp.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zijn SC's toch voor, of ben ik nu gek?
Wat voor beeld heb jij bij een slowchat? Weet je überhaupt wat het woord slowchat betekent?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:52 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Topics die binnen notime weer een new topic behoeven geven alleen maar rompslomp.
Er ontstaat daarnaast een kliek.
Lijkt mij gemakkelijker kunnen, boven in de lijst van renp gewoon topics met linkjes naar chatjes.
Dat een slowchat gewoon een slowchat kan blijven en niet word overgenomen door een kliek, die gaan maar elders chatten, buiten de SC.
Je noemt het een kliek, maar je voornaamste klacht is eigenlijk dat het te snel gaat. Als een SC of topic naar jouw smaak te snel gaat, past het dus niet bij je. Dan is het aan jou om een topic te zoeken dat wel bij je past, i.p.v. te gaan klagen over zogenaamde kliekvorming. Wat je m.i. altijd hebt als mensen langere tijd met elkaar posten, maar wat niet betekent dat nieuwe users niet welkom zijn als ze gewoon leuk meeposten. Het post-tempo staat daar los van.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:52 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Topics die binnen notime weer een new topic behoeven geven alleen maar rompslomp.
Lijkt mij gemakkelijker kunnen, boven in de lijst van renp gewoon topics met linkjes naar chatjes.
Dat een slowchat gewoon een slowchat kan blijven en niet word overgenomen door een kliek, die gaan maar elders chatten, buiten de SC.
Waar eenieder in dat subforum lekker onzinnige, zinnige en dagelijkse dingen met elkaar deelt.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij bij een slowchat? Weet je überhaupt wat het woord slowchat betekent?
Ga je naar de SEX SC, misschien heeft dat topic meer jouw tempo.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:55 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Waar eenieder in dat subforum lekker onzinnige, zinnige en dagelijkse dingen met elkaar deelt.
Dit met mate, toegankelijk voor iedereen.
Blablabla..quote:Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je noemt het een kliek, maar je voornaamste klacht is eigenlijk dat het te snel gaat. Als een SC of topic naar jouw smaak te snel gaat, past het dus niet bij je. Dan is het aan jou om een topic te zoeken dat wel bij je past, i.p.v. te gaan klagen over zogenaamde kliekvorming. Wat je m.i. altijd hebt als mensen langere tijd met elkaar posten, maar wat niet betekent dat nieuwe users niet welkom zijn als ze gewoon leuk meeposten. Het post-tempo staat daar los van.
Ik begrijp geloof ik al waarom je geen aansluiting vindt. En dat ligt niet aan 'de kliek'. Succes ermee.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:56 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Blablabla..
Wat een hoop vooringenomen onjuistheden.
Nou, daaraan voldoet Relaties SC meer dan primaquote:Op woensdag 1 april 2015 20:55 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Waar eenieder in dat subforum lekker onzinnige, zinnige en dagelijkse dingen met elkaar deelt.
Dit met mate, toegankelijk voor iedereen.
Een slowchat is bedoeld om te ouwehoeren te keuvelen over alledaagse dingetjes. Zoals Motorbloempje al zei (en ik raad je aan om die post goed te lezen) zorgt het ervoor dat het offtopic geneuzel uit andere topics blijft die wat meer inhoud hebben en de focus leggen op één onderwerp.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:52 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Waarom is het nodig mensen van een andere SC te beledigen?quote:
Vraag het Cue_quote:Op woensdag 1 april 2015 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is het nodig mensen van een andere SC te beledigen?
Hoe is zeggen dat iedereen in de andere SC 'verder' is een belediging?quote:
Leek me, volgens de context.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is zeggen dat iedereen in de andere SC 'verder' is een belediging?
Betekent gewoon dat de meeste personen in de andere SC een relatie hebben. Insiders joke.quote:
Idd Art, wat een warboel.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:
Godver, snap er niets vanKunnen jullie niet beter in een chat lullen ipv de SC? Zo kom iK er nooit tussen
Wolla.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef fathank het volgende:
Lol iemand komt met een kritiekpuntje en gelijk iedereen erbovenop en moet z'n zegje doen. Jullie lijken wel een stel mocro's
Zou het?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef fathank het volgende:
Lol iemand komt met een kritiekpuntje en gelijk iedereen erbovenop en moet z'n zegje doen. Jullie lijken wel een stel mocro's
Wat schattig dat je ons als elite ziet.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:12 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zou het?
Het geeft aan dat de elite de keuzes maakt ipv de leiding.
En erger nog, ze zijn samengesmolten.
Bij jou weet ik het nog niet, huurmoordenares, of iemand bij de inlichtingendienst is meer op z'n plaats.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat schattig dat je ons als elite ziet.
Had je mijn post nog gelezen?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:18 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Bij jou weet ik het nog niet, huurmoordenares, of iemand bij de inlichtingendienst is meer op z'n plaats.
Misschien is de SC van BNW meer iets voor je.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:18 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Bij jou weet ik het nog niet, huurmoordenares, of iemand bij de inlichtingendienst is meer op z'n plaats.
Straw werkt voor de ‛Ndrangheta, dus wees voorzichtig.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:18 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ja was top, bedankt voor de moeite.quote:
Maar in de derde SC zal zich dan ook weer een kliekje vormen. Daar heb jij dan misschien geen last van, want jij bent dan ingeburgerd. Maar de volgende nieuweling zal hetzelfde ervaren wat jij nu ervaart.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ja was top, bedankt voor de moeite.
Ik vind wel dat er een derde SC moet komen, los van de kliekjes, voor Henk en Ingrid.
Zeikerd.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er een derde SC moet komen, los van de kliekjes, voor Henk en Ingrid.
Nog zo'n 1, de fellere pik je er zo uit.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is de SC van BNW meer iets voor je.
Dan toch maar één centrale.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar in de derde SC zal zich dan ook weer een kliekje vormen. Daar heb jij dan misschien geen last van, want jij bent dan ingeburgerd. Maar de volgende nieuweling zal hetzelfde ervaren wat jij nu ervaart.
Je wil dat R&P SC en Relaties SC bij elkaar gegooid wordt of wat bedoel je?quote:
Nee dan wordt het er lekker langzaam op.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wil dat R&P SC en Relaties SC bij elkaar gegooid wordt of wat bedoel je?
Niet schieten voordat het geprobeerd is.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dan wordt het er lekker langzaam op.
Ik zeg troll.
Die 3e sc is vorig jaar ook al serieus overwogen en er uiteindelijk niet gekomen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik stem voor. Alle andere subfora hebben er ook maar 1 dus waarom zou r&p een speciale behandeling moeten hebbenquote:Op woensdag 1 april 2015 21:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik zeg de twee SC's bij elkaar voegen!
Denk dat er dan wel een klein helletje losbarstquote:
Oh jee, dan hebben mensen geen vaste muur meer om tegen te praten. Wat errughquote:Op woensdag 1 april 2015 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat er dan wel een klein helletje losbarst?
GC heeft er toch ook meerderequote:Op woensdag 1 april 2015 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik stem voor. Alle andere subfora hebben er ook maar 1 dus waarom zou r&p een speciale behandeling moeten hebben
Gewoon 1 grote verenigde multiculturele melting potquote:Op woensdag 1 april 2015 22:07 schreef Detroit het volgende:
Ja. De twee SC's bij elkaar voegen! Daar mogen dan ook de HVJJN'ers zich melden.
Jij snapt hem! En dan ook de jongens van [ONZ]The Gym daar laten posten, dan is het feest compleet.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon 1 grote verenigde multiculturele melting pot
goed.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
goed.
Slecht.
Ik lach
Ik.huil
Ik eet een appel.
jup, kan weg
En de VBL scquote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef Detroit het volgende:
[..]
Jij snapt hem! En dan ook de jongens van [ONZ]The Gym daar laten posten, dan is het feest compleet.
Hell yeah!quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef Detroit het volgende:
[..]
Jij snapt hem! En dan ook de jongens van [ONZ]The Gym daar laten posten, dan is het feest compleet.
Ja, huilen. Niet dat het mij interesseert verder, heb het altijd al een onnozel topic gevondenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh jee, dan hebben mensen geen vaste muur meer om tegen te praten. Wat errugh
Ik dacht dat de mods die niet weg wilden hebben vanuit een soort gevoel van traditie. Het is een erg oude reeks.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
goed.
Slecht.
Ik lach
Ik.huil
Ik eet een appel.
jup, kan weg
Ja, te oud, hup, weg ermeequote:Op woensdag 1 april 2015 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat de mods die niet weg wilden hebben vanuit een soort gevoel van traditie. Het is een erg oude reeks.
Hopelijk dat ze jou dan ook niet weggooien!quote:
Ik heb mij heel netjes gedragen hoor.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:33 schreef yvonne het volgende:
Zij julliie hier e4cht1 al een dag mee bezig?
Godverquote:Op woensdag 1 april 2015 22:38 schreef Detroit het volgende:
[..]
Hopelijk dat ze jou dan ook niet weggooien!.
Dat doen ze in augustusquote:Op woensdag 1 april 2015 22:38 schreef Detroit het volgende:
[..]
Hopelijk dat ze jou dan ook niet weggooien!.
Ik zie alleen maar voordelenquote:
Een plek waar alle verbannen SC's samenkomen, en we noemen het "VerSChoppelingen"quote:
Of of of! Een heel SC forum, dat lijkt me nu zó vernieuwend!quote:Op woensdag 1 april 2015 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een plek waar alle verbannen SC's samenkomen, en we noemen het "VerSChoppelingen"
Mad,
Met SHE en Feejx als mods!quote:Op woensdag 1 april 2015 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of of of! Een heel SC forum, dat lijkt me nu zó vernieuwend!
Whehehehequote:
Het gaat ook veels te snelquote:Op woensdag 1 april 2015 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, weer de helft gemist. Nou ja... Gemist. Bier was lekker...
Dat mag, maar dan moet je eerst kiezen welke er dicht moetquote:Op woensdag 1 april 2015 23:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat ook veels te snelik wil een sloooowchat topic!
Dat lijkt me meer dan duidelijk hequote:Op woensdag 1 april 2015 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan moet je eerst kiezen welke er dicht moet
quote:Op woensdag 1 april 2015 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
Van jou komen er geen wijze ideeën hoor ik al wel.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een plek waar alle verbannen SC's samenkomen, en we noemen het "VerSChoppelingen"
Mad, hardcoreroma?
Kan ookquote:Op donderdag 2 april 2015 08:03 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Mij ook, de laatste die is aangemaakt.
Dit kwetst me, even in HVJJN posten.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:05 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Van jou komen er geen wijze ideeën hoor ik al wel.
Hoi Re, wanneer ga je mod worden van OUD?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:50 schreef Re het volgende:
ja hoe grappig, genoeg nu wel eigenlijk... dit is R&P Feedback
over 5 maandenquote:Op donderdag 2 april 2015 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoi Re, wanneer ga je mod worden van OUD?
Klopt, tot het pilletje uitwerkt. Ergo: geen goede oplossing, wel een recept voor afhankelijkheid.quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:42 schreef badtripbob het volgende:
Waarom is mijn post geedit?
Ik raad iemand xtc aan die moeite heeft om met mensen te praten. Uit eigen ervaring en die van anderen kan ik zeggen dat je dan ineens tegen iedereen gaat praten.
Bij mij niet. Nou ja ik ben niet meer waus daarna maar heb er wel van geleerd tegen vreemden aan te praten. ook zonder xtc.quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, tot het pilletje uitwerkt. Ergo: geen goede oplossing, wel een recept voor afhankelijkheid.
ken jij veel mensen die xtc, zeker de eerste keer, niet ontzettend. tof vonden?quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:03 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Bobbie je kan aangeven dat jou het hielp, raadt het anderen niet aan.
Ik zit niet in die scène.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
ken jij veel mensen die xtc, zeker de eerste keer, niet ontzettend. tof vonden?
Er zijn zo veel psychiaters die xtc en meer drugs willen mogen gebruiken.
Hij heeft al meds van een psych. En nog is hij zo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:11 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik zit niet in die scène.
Laat hem dan eerst die psych bezoeken.
Hij mag dit dus niet zeggen maar pak 3 bier weer wel?quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
ken jij veel mensen die xtc, zeker de eerste keer, niet ontzettend. tof vonden?
Er zijn zo veel psychiaters die xtc en meer drugs willen mogen gebruiken.
Ok dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:17 schreef Re het volgende:
in any case, ik snap de motivatie maar nee, het mag hier gewoon niet, geen geëxperimenteer met drug/medicijnen, zo staat dat hier in de policy...
pro drugs.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:19 schreef Copycat het volgende:
Nu is badtripbob's eigen postgeschiedenis wel één groot antidrugs-billboard, op de vlucht voor de Nederlandse geestelijke gezondheidszorg.
Uhm ... Nee.quote:
Ik denk dat je de insteek niet helemaal vat.quote:
Daar heb je geen pilletjes voor. Wel brilletjes en verstand.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je de insteek niet helemaal vat.
Dit, het kan best verrijken of helpen maar als je nog middenin iets zit kan het heel erg verkeerd gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:55 schreef Gewas het volgende:
@Badtripbob
Ik had je post in dat topic gelezen. Mensen die al in de knoop met zichzelf zitten drugs aanraden is gewoon een slecht idee in mijn ogen.
Dat advies is net zo idioot idd. Een wijntje of biertje op zijn tijd is wat anders dan jezelf bedrinken en alléén dan het contact kunnen zoeken met anderen. Maar ja, sociaal geaccepteerder.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hij mag dit dus niet zeggen maar pak 3 bier weer wel?
nouja als je echt te zenuwachtig bent is een goed advies pak 2 a 3 biertjes.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat advies is net zo idioot idd. Een wijntje of biertje op zijn tijd is wat anders dan jezelf bedrinken en alléén dan het contact kunnen zoeken met anderen. Maar ja, sociaal geaccepteerder.
Neuh, had alleen even zin om te kwallen, maar het was al niet relevant meerquote:Op maandag 6 april 2015 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je loopt weer achter de feiten aan zie ik?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:00 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Kan iemand het topic van tong (krassen enzo) van een slotje voorzien.
Sorry tong je bent mn beste vrind, maar juist daarom..
Ik zit nu nog even met andere dingen bezig te wezen en ben net klaar met avondeten! Ik kijk er straks even uitgebreider naarquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:19 schreef Elvi het volgende:
Ik zag dat Depressie&Angst (terecht) op slot is gegaan. Zouden jullie de berichten kunnen wissen vanaf het moment dat we de regels overschreden? We hebben nu een gesprek op skype om het zo van het forum te houden omdat het forum daar niet voor is.
Maar ik had nog een extra verzoek: kunnen jullie als een soort reminder de regels over wat wel en niet mag boven de reactie-balk plaatsen? Ik zie dat ook wel eens bij andere topics en misschien is dat een extra reflectie moment of je je post kan plaatsen of niet.
en je steunt ze regelrecht de dood in...prima als jij dat wil verder alleen niet op FOK!, wij zijn geen professionals die deze zware problematiek kunnen oplossen, daar zijn instanties voor.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Ik vraag me af of er regels zijn overschreden.
Waarschijnlijk wel ja, maar elke post over zelfdoding heeft ook weer zo z'n gradatie.
Hier gaat het over een wens, welke erg sterk is, maar niet over een poging.
Daarnaast zou ik het jammer vinden als mensen met zelfmoordgedachten hier niet op een normale manier over kunnen praten.
Zo sterk is die wens niet, volgens mij. De roep om aandacht/hulp is vooral groot en daar moet ze voor bij hulpverleners zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Ik vraag me af of er regels zijn overschreden.
Waarschijnlijk wel ja, maar elke post over zelfdoding heeft ook weer zo z'n gradatie.
Hier gaat het over een wens, welke erg sterk is, maar niet over een poging.
Daarnaast zou ik het jammer vinden als mensen met zelfmoordgedachten hier niet op een normale manier over kunnen praten.
Niet iedereen valt te redden nee..quote:Op woensdag 15 april 2015 12:38 schreef Re het volgende:
[..]
en je steunt ze regelrecht de dood in...prima als jij dat wil verder alleen niet op FOK!, wij zijn geen professionals die deze zware problematiek kunnen oplossen, daar zijn instanties voor.
Niks doen om te voorkomen dat je iemand over het randje duwt is een goed werkend principe dat Fok al jaren hanteertquote:Op woensdag 15 april 2015 17:51 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Niet iedereen valt te redden nee..
Het stigma wat er op rust veroorzaakt juist meer ellende.
Struisvogel politiek.
"Over het randje duwt" wat is dat?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks doen om te voorkomen dat je iemand over het randje duwt is een goed werkend principe dat Fok al jaren hanteert
Ja, van mij mag het ook allemaal weg. Het was nooit mijn intentie met JTL een woord te wisselen.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:14 schreef brojo het volgende:
R&P / Verlicht zijn
Kan er iets gedaan worden aan de flamewar tussen JTL en Gray? Zodat het weer ontopic kan worden.
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:51 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kan dat topic al meer dan 350 posts tellen?
[ afbeelding ]
Ik word gek. Of ik ben verlicht. Ik schakel onbewust tussen EGO en NONEGO.quote:
En daar mogen wij Getuige van zijn!quote:Op woensdag 22 april 2015 23:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik word gek. Of ik ben verlicht. Ik schakel onbewust tussen EGO en NONEGO.
En als je dan de eerste post bekijkt, begint het wel bij #1?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:28 schreef Lienekien het volgende:
Kijk dan.
Laatste post is 354:
[ afbeelding ]
Laatste post is 179:
[ afbeelding ]
Ja en ja. Merkwaardig. Er is kennelijk in geknipt, maar via de link van brojo zie ik gewoon nog steeds alle posts.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
En als je dan de eerste post bekijkt, begint het wel bij #1?
En welke link bedoel je precies, die in de post van brojo (#253 in dit topic)? Als ik daarop klik, krijg ik gewoon hetzelfde te zien, met minder posts dus...
Verlichting heeft jou (op een selectieve manier) de gave van "terug in de tijd gaan" gebrachtquote:Op woensdag 22 april 2015 23:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja en ja. Merkwaardig. Er is kennelijk in geknipt, maar via de link van brojo zie ik gewoon nog steeds alle posts.
Ik kan het ook niet verklaren.
Nog nooit meegemaakt op de iPad. Als ze deleten terwijl je in een topic kijkt, zie je het gewoonlijk voor je ogen verdwijnen.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:57 schreef Forbry het volgende:
Het zal wel iets met cookies of iets dergelijks te maken hebben
Gaf in bovenstaande post mijn mening over het plegen van zelfmoord. Zette nergens toe aan en gaf ook geen tips. Geen uitleg waarom dit is weggehaald.quote:
Waarom denk je dat het ge-edit is? Ik wil het nog wel een keer zeggen, maar het mag blijkbaar nietquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:56 schreef Elvi het volgende:
Hey Zargon, ik zag dat je een reactie op mij in het 'hoe voel je je nu-topic' hebt weggemod. Wat stond er voor de edit?
Oh mag oo kwel in een DM hoor als je een echt vent wilt zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het ge-edit is? Ik wil het nog wel een keer zeggen, maar het mag blijkbaar niet
Topic zakt vanzelf wel weg.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:35 schreef BlueMage het volgende:
R&P / Ik zit mezelf in de weg.......
Wanneer wordt er tegen deze onzin nou eens echt opgetreden?
Zijn andere topic (na bovenstaande topic geopend) heeft een slotje gekregen.quote:Waarschijnlijk nooit want tong80 dus die mag ongestoord baggeren.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:56 schreef Elvi het volgende:
Hey Zargon, ik zag dat je een reactie op mij in het 'hoe voel je je nu-topic' hebt weggemod. Wat stond er voor de edit?
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het ge-edit is? Ik wil het nog wel een keer zeggen, maar het mag blijkbaar niet
Ik zie dat jullie het onderling al oplossen. Cool cool cool.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh mag oo kwel in een DM hoor als je een echt vent wilt zijn.
neuh hij is te pussy om een dm te sturenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie dat jullie het onderling al oplossen. Cool cool cool.
Dat topic in FB is door tong80 zelf geopend.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Topic zakt vanzelf wel weg.
Wat beter zou helpen is klagen in FB. In een nieuw topic of in een bestaande, zoals FB / Hoe komen postopkrickers aan hun hoge aantallen ?.
[..]
Zijn andere topic (na bovenstaande topic geopend) heeft een slotje gekregen.
Net zo zinloos als deze post van jou dus.quote:Op zondag 3 mei 2015 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
My God, een fittie om het meest zinloze attention whore topic op FOK! For realz?
Blijven benoemen dat dat topic zinloos is, blijft belangrijk tot dat onding permanent dicht gaat. En Yvonne is het me mij eens. Dus.quote:
Het is 1 van de weinige topics buiten die 2 slowchats waar je nooit off-topic je gevoelens kunt spuien.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijven benoemen dat dat topic zinloos is, blijft belangrijk tot dat onding permanent dicht gaat. En Yvonne is het me mij eens. Dus.
Voor ieder wat wils. Ik zie dat jij vaak post in R&P SC en ik denk dat er heel wat mensen te vinden zijn die zo'n SC zinloos vinden. Zie je al waar ik heen wil gaan?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijven benoemen dat dat topic zinloos is, blijft belangrijk tot dat onding permanent dicht gaat. En Yvonne is het me mij eens. Dus.
Het argument is dat het geen topic is voor een discussieboard, want geen discussie. There you go.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils. Ik zie dat jij vaak post in R&P SC en ik denk dat er heel wat mensen te vinden zijn die zo'n SC zinloos vinden. Zie je al waar ik heen wil gaan?
Let wel: hiermee geef ik niet aan dat ik voor of tegen de HVJJN-reeks ben. "Zinloos" is nogal subjectief en is het (dus) geen argument. Blijkbaar heeft een deel van de users er behoefte aan, gezien de reeks loopt. Zal met R&P SC net zo zijn.
TL;DR: leven en laten leven. En niet aanklikken als je er geen interesse in hebt. Of met (betere) argumenten komen.
de discussie hoeft zich niet in het topic zelf te bevinden natuurlijk... , de gedachtenwisseling is niet gebonden aan het topic zelf.quote:Op maandag 4 mei 2015 05:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het argument is dat het geen topic is voor een discussieboard, want geen discussie. There you go.
Dus wat je eigenlijk zegt, is dat het topic overbodig is, want de gedachtenwisseling vindt al elders plaats. Fijn om te horen.quote:Op maandag 4 mei 2015 07:55 schreef Re het volgende:
[..]
de discussie hoeft zich niet in het topic zelf te bevinden natuurlijk... , de gedachtenwisseling is niet gebonden aan het topic zelf.
quote:Op maandag 4 mei 2015 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt, is dat het topic overbodig is, want de gedachtenwisseling vindt al elders plaats. Fijn om te horen.
nee dat zeg ik niet... ik zeg dat de discussie niet altijd publiekelijk is. Als ik jouw gekke gevolgtrekking volg zou bijv. het PM en DM systeem overbodig zijn...quote:Op maandag 4 mei 2015 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt, is dat het topic overbodig is, want de gedachtenwisseling vindt al elders plaats. Fijn om te horen.
Nee, het PM en DM (daarvan zou er overigens ook één weg kunnen) zijn ter ondersteuning van het discussieboard. Die zijn niet overbodig.quote:Op maandag 4 mei 2015 08:13 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet... ik zeg dat de discussie niet altijd publiekelijk is. Als ik jouw gekke gevolgtrekking volg zou bijv. het PM en DM systeem overbodig zijn...
okquote:Op maandag 4 mei 2015 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, het PM en DM (daarvan zou er overigens ook één weg kunnen) zijn ter ondersteuning van het discussieboard. Die zijn niet overbodig.
Voor een openbaar topic op dat board geldt dat uiteraard niet. Dat is alleen een cryptisch zinnetje neer pleuren in de hoop dat iemand offtopic gaat om te vragen wat er nu eigenlijk aan de hand is.
Maar maakt verder niet uit, het zal nooit verdwijnen, en ik zal af en toe mijn verafschuwing over dat topic uitspreken, en het leven gaat verder. Met dat topic in bestaan helaas. Het voorbeeld van forumvervuiling. Ach, een topic zal het wel moeten doen.
Zeiken om bewustzijn te kweken. Er komt een dag dat ik niet meer alleen sta in mijn strijd (nou ja, Yvonne vind het ook zinloos). En dan maak ik wel een kans dat de mods tot inkeer komen en terecht dat topic wegmikken.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Zeiken om het zeiken.. Hebben we daar al een reeks voor? Oh, wacht, ja... Dat is dit topic...!
Zo'n topic zal waarschijnlijk vanzelf verdwijnen als de interesse afneemt. Maar blijkbaar is er nog steeds veel behoefte aan.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeiken om bewustzijn te kweken. Er komt een dag dat ik niet meer alleen sta in mijn strijd (nou ja, Yvonne vind het ook zinloos). En dan maak ik wel een kans dat de mods tot inkeer komen en terecht dat topic wegmikken.
Natuurlijk, genoeg aandachtshoeren die graag aandacht willen. En helaas ook nog genoeg mensen die ze dat maar wat graag willen geven. Wat dat betreft heeft het niet mogen reageren daar wel een pluspunt. Daarmee wordt het niet een tweede relatie SC waar de mannen over elkaar struikelen om de dames aandacht te geven, in de ijdele hoop ze in bed te krijgen.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n topic zal waarschijnlijk vanzelf verdwijnen als de interesse afneemt. Maar blijkbaar is er nog steeds veel behoefte aan.
Ik vind dat we al die slowchats bij elkaar moeten toevoegen, want er is geen grotere forumvervuiling dan SC's.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:54 schreef Re het volgende:
ik zou echt moe worden van mezelf zo...
we weten je standpunt, je weet de onze en daarmee zul je het moeten doen
en alle andere reeksen natuurlijk, gewoon 1 groot topicquote:Op maandag 4 mei 2015 11:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind dat we al die slowchats bij elkaar moeten toevoegen, want er is geen grotere forumvervuiling dan SC's.
Kunnen we mooi R&P SC, R&P Relaties SC en HVVJN-reeks bij elkaar toevoegen..
quote:Op maandag 4 mei 2015 11:57 schreef zarGon het volgende:
Ik vind dat we al die slowchats bij elkaar moeten toevoegen, want er is geen grotere forumvervuiling dan SC's.
Is HVVJN een SC? Sinds wanneer. Voor de rest, eens.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou dan wel willen pleiten voor een ophoging van max aantal posts per topic, ik gok dat zo'n SuperSC met 2 min vol isquote:Op maandag 4 mei 2015 11:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |