Je wil dat R&P SC en Relaties SC bij elkaar gegooid wordt of wat bedoel je?quote:
Nee dan wordt het er lekker langzaam op.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wil dat R&P SC en Relaties SC bij elkaar gegooid wordt of wat bedoel je?
Niet schieten voordat het geprobeerd is.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dan wordt het er lekker langzaam op.
Ik zeg troll.
Die 3e sc is vorig jaar ook al serieus overwogen en er uiteindelijk niet gekomen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ja was top, bedankt voor de moeite.
Ik vind wel dat er een derde SC moet komen, los van de kliekjes, voor Henk en Ingrid.
Ik stem voor. Alle andere subfora hebben er ook maar 1 dus waarom zou r&p een speciale behandeling moeten hebbenquote:Op woensdag 1 april 2015 21:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik zeg de twee SC's bij elkaar voegen!
Denk dat er dan wel een klein helletje losbarstquote:
Oh jee, dan hebben mensen geen vaste muur meer om tegen te praten. Wat errughquote:Op woensdag 1 april 2015 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat er dan wel een klein helletje losbarst?
GC heeft er toch ook meerderequote:Op woensdag 1 april 2015 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik stem voor. Alle andere subfora hebben er ook maar 1 dus waarom zou r&p een speciale behandeling moeten hebben
Gewoon 1 grote verenigde multiculturele melting potquote:Op woensdag 1 april 2015 22:07 schreef Detroit het volgende:
Ja. De twee SC's bij elkaar voegen! Daar mogen dan ook de HVJJN'ers zich melden.
Jij snapt hem! En dan ook de jongens van [ONZ]The Gym daar laten posten, dan is het feest compleet.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon 1 grote verenigde multiculturele melting pot
goed.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
goed.
Slecht.
Ik lach
Ik.huil
Ik eet een appel.
jup, kan weg
En de VBL scquote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef Detroit het volgende:
[..]
Jij snapt hem! En dan ook de jongens van [ONZ]The Gym daar laten posten, dan is het feest compleet.
Hell yeah!quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef Detroit het volgende:
[..]
Jij snapt hem! En dan ook de jongens van [ONZ]The Gym daar laten posten, dan is het feest compleet.
Ja, huilen. Niet dat het mij interesseert verder, heb het altijd al een onnozel topic gevondenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh jee, dan hebben mensen geen vaste muur meer om tegen te praten. Wat errugh
Ik dacht dat de mods die niet weg wilden hebben vanuit een soort gevoel van traditie. Het is een erg oude reeks.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
goed.
Slecht.
Ik lach
Ik.huil
Ik eet een appel.
jup, kan weg
Ja, te oud, hup, weg ermeequote:Op woensdag 1 april 2015 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat de mods die niet weg wilden hebben vanuit een soort gevoel van traditie. Het is een erg oude reeks.
Hopelijk dat ze jou dan ook niet weggooien!quote:
Ik heb mij heel netjes gedragen hoor.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:33 schreef yvonne het volgende:
Zij julliie hier e4cht1 al een dag mee bezig?
Godverquote:Op woensdag 1 april 2015 22:38 schreef Detroit het volgende:
[..]
Hopelijk dat ze jou dan ook niet weggooien!.
Dat doen ze in augustusquote:Op woensdag 1 april 2015 22:38 schreef Detroit het volgende:
[..]
Hopelijk dat ze jou dan ook niet weggooien!.
Ik zie alleen maar voordelenquote:
Een plek waar alle verbannen SC's samenkomen, en we noemen het "VerSChoppelingen"quote:
Of of of! Een heel SC forum, dat lijkt me nu zó vernieuwend!quote:Op woensdag 1 april 2015 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een plek waar alle verbannen SC's samenkomen, en we noemen het "VerSChoppelingen"
Mad,
Met SHE en Feejx als mods!quote:Op woensdag 1 april 2015 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of of of! Een heel SC forum, dat lijkt me nu zó vernieuwend!
Whehehehequote:
Het gaat ook veels te snelquote:Op woensdag 1 april 2015 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, weer de helft gemist. Nou ja... Gemist. Bier was lekker...
Dat mag, maar dan moet je eerst kiezen welke er dicht moetquote:Op woensdag 1 april 2015 23:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat ook veels te snelik wil een sloooowchat topic!
Dat lijkt me meer dan duidelijk hequote:Op woensdag 1 april 2015 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan moet je eerst kiezen welke er dicht moet
quote:Op woensdag 1 april 2015 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ben je compleet achterlijk? R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #9
Van jou komen er geen wijze ideeën hoor ik al wel.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een plek waar alle verbannen SC's samenkomen, en we noemen het "VerSChoppelingen"
Mad, hardcoreroma?
Kan ookquote:Op donderdag 2 april 2015 08:03 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Mij ook, de laatste die is aangemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |