abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150701618
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:35 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik heb ook slechte ervaring met de medemens met mediterraanse roots wat dat betreft. Direct agressief, schreeuwen, terwijl zij degene zijn die tegen het verkeer in gaan, even de weg blokkeren om vriendjes hallo te zeggen, of gewoon door rood licht een zebra over knallen.

Onder vrienden hebben we inmiddels ook de grap "rijden als een moker". Dat wil dan zeggen, het negeren van lichten en strepen, en zo hard mogelijk op alles afrijden.
Wat je ook vaak ziet is dat die mensen totale schijt hebben aan hun omgeving. Vroeger fietste ik vaak langs een school als ik terugkwam van de winkel en denk maar niet dat ze ook maar enige rekening met je houden als je langs komt fietsen.
pi_150712553
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 23:55 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Iedereen die denkt voorrang te hebben, kent de verkeersregels niet.
Yup.
  maandag 16 maart 2015 @ 21:09:09 #28
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_150713689
Omdat nichten en vrouwtjes in kleine kutautotjes, die achter vrachtwagens hangen, hem precies naar links gooien als jij gewoon met 130 aan komt rijden, en dan ook geen gas bijgeven.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_150722687
Als motorrijder wil ik soms ook wel iemands nek omdraaien. Sommige mensen horen gewoon geen auto te rijden. Zij zijn een gevaar voor iedereen in het verkeer. Andere zijn gewoon asociaal. Bijvoorbeeld mensen die hun peuken uit het raam gooien :r. Daar moet je toch iets van zeggen?
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 08:23:18 #30
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_150725003
quote:
11s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:07 schreef Galgeras het volgende:

[..]

Zou het?

Ik ben de rust zelve in het verkeer maar als fietser heb ik het idee dat ik met iedereen rekeninh moet houden (wat mij frustreert).
Dat moet je ook, want je bent de zwakste verkeersdeelnemer (los van lopend). Dan kun je zeggen ja maar ii heb daar of daar voorrang. Ja, volgens de regels misschien wel, maar als zo'n auto zich daar niets van aantrekt dan lig jij met fiets en al op de grond met wie weet wat voor schade.

Dan kun je argumenteren dat hij het schuls ia en dus ook ervoor mag opdraaien en dat is wel zo, maar daarmee ben jij niet ineens weer als bij magir helemaal in orde.

Dus ja, of t nou terecht is of niet, als je verstandig bent hou je rekening met alles en iedereen ja.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_150734050
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 08:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat moet je ook, want je bent de zwakste verkeersdeelnemer (los van lopend). Dan kun je zeggen ja maar ii heb daar of daar voorrang. Ja, volgens de regels misschien wel, maar als zo'n auto zich daar niets van aantrekt dan lig jij met fiets en al op de grond met wie weet wat voor schade.

Dan kun je argumenteren dat hij het schuls ia en dus ook ervoor mag opdraaien en dat is wel zo, maar daarmee ben jij niet ineens weer als bij magir helemaal in orde.

Dus ja, of t nou terecht is of niet, als je verstandig bent hou je rekening met alles en iedereen ja.
Je snapt mijn bericht verkeerd denk ik. Ik zei 'ik heb het idee'. Natuurlijk hou ik met alle verkeersdeelnemers rekening.
pi_150735453
tieft eens op

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 17-03-2015 14:47:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')