Niet. Heel afrika heeft aids.quote:
Hoeveel reistijd heb je dan? Als ik direct door ga naar stal dan ben ik half 8 thuis en dan heb ik nog 2,5 uur tot ik ga slapen en dat vind ik al weinig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
meestal half 7 ja.. dan sport ik ook nog en mag ik fluiten naar mijn vrije tijd
ziektes galorequote:
watquote:
anderhalf uur... Na het sporten heb ik nog maar minder dan uur vrijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel reistijd heb je dan? Als ik direct door ga naar stal dan ben ik half 8 thuis en dan heb ik nog 2,5 uur tot ik ga slapen en dat vind ik al weinig.
#verwend
Oehhhquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef Aberella het volgende:
Lag net nog in mijn bed, staat de glazenwasser ineens voor mijn raam op 6 hoog
En toenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef Aberella het volgende:
Oehlala.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef Aberella het volgende:
ik neem aan dat de gordijnen nog dicht waren?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef Aberella het volgende:
Welke allemaal?quote:
Was wel een kiertje, anders zie ik niet wat voor kutweer het is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik neem aan dat de gordijnen nog dicht waren?
ja, dat is soms wel even schrikken als ik de rolluiken open maakquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:08 schreef Aberella het volgende:
[..]
Was wel een kiertje, anders zie ik niet wat voor kutweer het is.
Oh. Ja dat krijg je met al die kids die koste wat kost een nieuw topic willen openen. Geen moeite in de OP of TT helaas.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De afgelopen 3. Met die tering filmpjes.
ts wist ik al wel thoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
OP = Original Post of openingspost
TS = topicstarter
Dit was mijn spreekbeurt.
link naar general chat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga maar naar General Chat en kom maar terug als je het weet.
Nep KLB-er.
Oh moet ik mijn uitleg verwijderen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga maar naar General Chat en kom maar terug als je het weet.
Nep KLB-er.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh moet ik mijn uitleg verwijderen?
quote:
Contact gelegd, 15 uur later teken van leven ontvangen, ze wordt momenteel opgevangen door vrienden en familie omdat ze cold turkey ging met FOK! en liefde en warmte nodig heeft om deze klappen op te vangen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:37 schreef voederbietel het volgende:
Is Houses hier nog wel eens gesignaleerd eigenlijk?
ernstig welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Contact gelegd, 15 uur later teken van leven ontvangen, ze wordt momenteel opgevangen door vrienden en familie omdat ze cold turkey ging met FOK! en liefde en warmte nodig heeft om deze klappen op te vangen.
oh dankjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary.com
Hier kan je alles vinden.
Zijn jullie nou al een stelletje dan? of mocht dat niet van haar ouders?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Contact gelegd, 15 uur later teken van leven ontvangen, ze wordt momenteel opgevangen door vrienden en familie omdat ze cold turkey ging met FOK! en liefde en warmte nodig heeft om deze klappen op te vangen.
hij is niet haram.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn jullie nou al een stelletje dan? of mocht dat niet van haar ouders?
Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn jullie nou al een stelletje dan? of mocht dat niet van haar ouders?
Oh oke, omdat jullie wel altijd zo overduidelijk close zijn. Was srs vraag tho.quote:
wie ben jij?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke, omdat jullie wel altijd zo overduidelijk close zijn. Was srs vraag tho.
Zie username.quote:
ja ga lekker cool doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie username.
Raar als onbekende in een SC komen en gelijk de 1e de beste vragen wie die is... :s
ja man, wie ben jij, jij komt hier nooit ;ss ;s ;squote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie username.
Raar als onbekende in een SC komen en gelijk de 1e de beste vragen wie die is... :s
jaaa maar had liever school gehad denk ik, ik verveel me zo met dit weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hey TheWeeknd![]()
o ja, jij hebt zeker vakantie nu
damn, zo vroeg?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaaa maar had liever school gehad denk ik, ik verveel me zo met dit weer
oh en dat meen ik niet want dan had ik 6 uur op moeten staan
en jij? lekker werken?
hihihihi ;$quote:
Zon? Hier regent het al de hele dag.quote:
Heeeeel gezellig. Van de kids hadden we geen last, die waren lekker druk in de kinderhoek maar Gevalletje had haar hond meegenomen, en dat tyfusbeest at telkens van de tafel..quote:
Had deze post gemist.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die vraag kan ik ook beantwoorden, ik ben immers 4x in Peru geweest
Natuur: langs de kust heb je een gortdroge woestijn, vlak bij Ica heb je een oase waar je met sandbuggies door de woestijn kan scheuren![]()
Daarnaast het Andes-gebergte met hier en daar een vulkaan, en valleien waar condors vliegen.
Achter de Andes ligt de Amazone, veel bomen en enge beesten![]()
Cultuur: Veel inca-ruines, vooral in de buurt van Cuzco, zoals Machu Picchu.
Verder veel lokale tradities.
Het eten is lekker en erg gevarieerd en kent vele invloeden van de lokale indianen, wat de spanjolen meebrachten en de Afrikaanse slaven van toen. Cuy chactado (gebraden cavia) en Ceviche (een vissoepje) zijn daar algemeen bekend. Pisco sour, een cocktail van een sterke brandewijn, limoen, eiwit en kaneel is het nationale drankje.
Het weer varieert in welk deel je zit, aan de kust is het doorgaans heet, 's avonds lekker fris.
In de Andes kan het wat koeler zijn, maar de zon is heel verradelijk.
Zolang er FOK! is kun je je niet vervelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaaa maar had liever school gehad denk ik, ik verveel me zo met dit weer
oh en dat meen ik niet want dan had ik 6 uur op moeten staan
en jij? lekker werken?
hequote:
Kan ik bevestigen.quote:
ben nieuw hier niemand accepteert mequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ja man, wie ben jij, jij komt hier nooit ;ss ;s ;s
he nielsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:44 schreef niels0 het volgende:
Hier is het wel Ok. Wat hoge sluierbewolking op 32,000ft ongeveer, maar verder blauw.
Niet aan zee wonen.
niet waarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iedereen heeft al pics van theweekend
nee hoor, ik niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iedereen heeft al pics van theweekend
durf niet ;$quote:
Goedemorgen Tardis.quote:
En ik maar denken dat Chernobyl de ramp van dat jaar was...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Goedemorgen Tardis.
En zeg alsjeblieft gewoon Remi. Ik hoef niet continue herinnerd te worden aan mijn geboortejaar
Heeft hij gister gehosseld ja?quote:
toe dan bbyquote:
Ach, we worden allemaal oud. Noem mij dan maar gewoon Tardis.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Goedemorgen Tardis.
En zeg alsjeblieft gewoon Remi. Ik hoef niet continue herinnerd te worden aan mijn geboortejaar
Oeiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Chernobyl de ramp van dat jaar was...
Lekker, het lijkt wat op kippenvlees maar dan wat krokanterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:42 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Had deze post gemist.
Die oases en inca-ruïnes lijken me vet. Hoe smaakt cavia?
hier is barney.gif wel op zijn plaats denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Chernobyl de ramp van dat jaar was...
Hier is het weer kutquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker, het lijkt wat op kippenvlees maar dan wat krokanter
Hehehe en dan kom je zeker 1x in de week kijken of je al geaccepteerd bent whehehae ;Dquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ben nieuw hier niemand accepteert me
Goedemorgen remiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee hoor, ik niet.
En goedemorgen SE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3x ;Pquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hehehe en dan kom je zeker 1x in de week kijken of je al geaccepteerd bent whehehae ;D
Vroeger een cavia gehad, maar die beesten stinken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:00 schreef Aberella het volgende:
Ik vind cavia's wel toffe beestjes maar ze lijken me ook lekker![]()
Het is net alsof je aan een kippenpootje kluift, alleen zitten er klauwtjes aan het eindequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:00 schreef Aberella het volgende:
Ik vind cavia's wel toffe beestjes maar ze lijken me ook lekker![]()
Ze piepen ook zo hard als je langslooptquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vroeger een cavia gehad, maar die beesten stinken.
Ik snap niet dat mensen ze kunnen eten.
dan moet je er ook niet op gaan staanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ze piepen ook zo hard als je langsloopt
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is net alsof je aan een kippenpootje kluift, alleen zitten er klauwtjes aan het einde
En het koppie kan je naar je toe draaien, alsof hij je aankijkt tijdens het etenquote:
hey natnekquote:
Onmogelijk om maxxed out te zijn ;pquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maxxed out, niet meer aangeraakt.
ye, gewoon geen zin meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onmogelijk om maxxed out te zijn ;p
Oh oke.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
En het koppie kan je naar je toe draaien, alsof hij je aankijkt tijdens het eten
Vieze eboprofielquote:
stuur eens door dan hahaquote:
AIVD ingelichtquote:
Joooo. Hahaha ja. Heb wel zijn 06-nummer dus als die opneemt zeg ik dat ik van zijn provider ben en dan vraag ik naar zijn oudersquote:
hahaha gvdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joooo. Hahaha ja. Heb wel zijn 06-nummer dus als die opneemt zeg ik dat ik van zijn provider ben en dan vraag ik naar zijn oudersDan wordt het fissa.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joooo. Hahaha ja. Heb wel zijn 06-nummer dus als die opneemt zeg ik dat ik van zijn provider ben en dan vraag ik naar zijn oudersDan wordt het fissa.
Is toch leuk joh, dit soort kinderen moet je meteen de kop in drukken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]waarom maak je je zo druk om een 12-jarige prankster.
Dat jaquote:
Moet ik dat erg vinden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Over 5 jaar schiet die zijn mag. leeg in een basisschool. #preventiefstrijden.
Hjb man de modjes lezen meequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:09 schreef PausNicolaas het volgende:
abrella is eend wisten jullie dat al???
nietesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:09 schreef PausNicolaas het volgende:
abrella is eend wisten jullie dat al???
hahahquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
was abrella niet die ene die eenkeer bij een meet op afstand gespiekt had?
Neem het op. Zend ik het uitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee aberella bestond nog niet ten tijde van die meet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
was abrella niet die ene die eenkeer bij een meet op afstand gespiekt had?
Doe mij een bucket.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou me tegen.
Ik wil naar de kfc.
kan je mij ook een emmertje brengen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou me tegen.
Ik wil naar de kfc.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan je mij ook een emmertje brengen?
quote:
Dit helpt niet echtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan je mij ook een emmertje brengen?
Lijkt me best geinig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahahohja dat verhaal. hoe kk awkard/autism moet dat geweest zijn.
Stemvervormers.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dat kan voor eeuwig tegen me gebruikt worden
Neem maar een boterham, vreetschuurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou me tegen.
Ik wil naar de kfc.
During my career i've obtained a very particulair set of skills.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lijkt me best geinig.
[..]
Stemvervormers.
The sex-robot voicequote:
ga niet. dikzak!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou me tegen.
Ik wil naar de kfc.
Je was toen nog een dude?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee aberella bestond nog niet ten tijde van die meet.
Wel heel raar jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahahohja dat verhaal. hoe kk awkard/autism moet dat geweest zijn.
Aberkullie heette zequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je was toen nog een dude?
[..]
Wel heel raar ja
Allemaal dezelfde manquote:
Pfff vermoeiend al die namenquote:
En het dan vreemd vinden dat iedereen denkt dat je neger bentquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Altijd gmta als het over kfc gaat
Brood is dikmakend, einstein.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:21 schreef Aberella het volgende:
[..]
Neem maar een boterham, vreetschuur
Ik lig nog in bed.quote:
Ik hou ook van stamppot, kaas en stroopwafels.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat iedereen denkt dat je neger bent
Alleen negers houden van kip.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het eigenlijk maar raar, racistisch en stereotyperend om als iemand kip lekker vind hem maar een neger te noemen.
En watermeloenenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen negers houden van kip.
Dat is gebleken uit een Brabantse studie.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
limburg smhquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
Nou ja alles beter dan de universiteit van Limburg
quote:
Al dat gekutkloon ook overal.quote:
Er gaat iets zwaar mis op het moment dat je níet van kip houdt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Utrecht is ook nog randstadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Alles behalve de randstad.muv Utrecht.
Ik zie alleen Den Haag als de randstad. Mag dat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Utrecht is ook nog randstad
Heb bloempot gestemd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:43 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik heb geconstateerd dat BlauweTijger een kloontje is van deadprez.
Wie is het met me eens?
Poll: BlauweTijger is een:
• kutkloontje van deadprez
• een halve gare bloempot
• PausNicolaas moet dood
• PausNicolaas is een meester
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hallo wil je ook ff stemmen op de poll?quote:
mijn bed krakte gisterenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed.
Dik te worden.
Wowquote:Op de dag dat hij vertelde dat hij wilde scheiden moet ik 's avonds in bed huilen en toen is hij op de bank gaan slapen omdat hij niet tegen het geluid kan. Het lijkt wel of hij alle emoties afsluit ofzo..
Ik heb BT twee keer gemeetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
hallo wil je ook ff stemmen op de poll?
Mag wel, is alleen niet juist.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zie alleen Den Haag als de randstad. Mag dat?
hoezo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:46 schreef TheWeeknd het volgende:
ik denk eerder dat pausnicolaas en blauwetijger kloons zijn
Leek verdacht veel op deadprez zeker?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn bed krakte gisteren
fattylife
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
hallo wil je ook ff stemmen op de poll?
Jankende wijvenquote:
de namen idkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
Leek verdacht veel op deadprez zeker?
ja, maar het was de balk in het midden waar de lattenbodems op liggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je een lattenbodem?
Nou ja.. had dan
ja man duidelijke reden enzoquote:
Ik pak even een noodlesoepjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar het was de balk in het midden waar de lattenbodems op liggen.
heb alweer gemaakt
duhquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ja man duidelijke reden enzo
Strangely arroussingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jankende wijven
Kan ook niet tegen dat geluid ;s
Om 11:49quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik pak even een noodlesoepje
Daar zijn bepaalde sites voorquote:
11.48quote:
wat is het beste tijdstip hiervoor dan?quote:
4 nuquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:49 schreef PausNicolaas het volgende:
Jongens jullie snappen het niet want er is al 3x op PausNicolaas moet dood gestemt
dat is niet de bedoeling van het spelletje
oke sorry Mvr. Aberellaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:50 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wij spreken mensen hier niet aan op hun geaardheid.
stoerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik pak even een noodlesoepje
welke?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zijn bepaalde sites voor
Nee lekkerquote:
Weet ik even nietquote:
's avonds ofzo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wat is het beste tijdstip hiervoor dan?
Oke ik denk dat een mod de poll manipuleertquote:
Zolang kan ik niet wachtenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
's avonds ofzo?
[..]
Oke ik denk dat een mod de poll manipuleert
ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou weetje.. ik verwacht dat we allemaal kloons zijn en gewoon net doen alsof we verschillende mensen zijn.
Conclusie: er is maar 1 iemand op fok.
nee hoor ik had ook daarop gestemdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
's avonds ofzo?
[..]
Oke ik denk dat een mod de poll manipuleert
zijn daar sites voor?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik even niet
Kom daar nooit
Wel fokkers met hun blote billen erop
Jazeker.quote:
goede daad voor vandaag weer gedaan, nu kan ik met een gerust hart de hele dag mensen afblaffenquote:
Laf. Doe het dan nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dat kan voor eeuwig tegen me gebruikt worden
nooit gewetenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
goede daad voor vandaag weer gedaan, nu kan ik met een gerust hart de hele dag mensen afblaffen
dat is zondequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
goede daad voor vandaag weer gedaan, nu kan ik met een gerust hart de hele dag mensen afblaffen
Had het liever ook niet gewetenquote:
oke nu weet ik ook weer wie mijn vrienden niet zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee hoor ik had ook daarop gestemd
barney.gifquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn moeder is inmiddels weer thuis.
zo erg?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had het liever ook niet geweten
Sommige dingen zijn gewoon prive.quote:
hahah echt hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:04 schreef Druppelss het volgende:
Geen transformator naast een flat hebben staan!![]()
voor de een wel, voor de ander nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon prive.
#opendeurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de een wel, voor de ander niet
rofl ;>quote:
Ik hoop niet dat jij zo'n iemand bentquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die graag hun kont laten zien
nee, mijn kont is niet zo mooiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij zo'n iemand bent
Heb je nu tijd? Ik lust wel een bakjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer gaan we je vriendin d'r espressomachine onderzoeken voeder?
Dat heet tegenwoordig Raak! Kinderlimoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet hele dag door raak kindercola drinken
Haha wat een traktatie was dat altijdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet hele dag door raak kindercola drinken
De beste cola, Coca Cola probeert al jaren het recept voor deze anti ADHD cola in handen te krijgenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb nooit kindercola gedronken als kind. Wat is het?
Dan heb jij ouders gehad die om je gaven, ouders die je het liefst gelukkig wilden zien en die je steunden waar het maar kon!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb nooit kindercola gedronken als kind. Wat is het?
Ik kreeg altijd Bacardi Raz met Fanta.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:24 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Dan heb jij ouders gehad die om je gaven, ouders die je het liefst gelukkig wilden zien en die je steunden waar het maar kon!Ben er maar blij mee...
Stop met de melk en start met sapjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
Je niet beperken tot water, melk en koffie
Ik Coca-cola life, voor het ultieme hipstergehalte.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben nu overgestapt naar Coca-Cola
het regent best hardquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ga zo fuetsen! en nee h
geen date
nooit last vanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:27 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hier niet thankgod
mn haar wordt wel verneukt mja
Ben jij kaal?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kale koppen, niet te stoppen en zo voorts
quote:
alweer?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
BT weer gebandtijd voor rellen en opstand, we pikken het niet langer!
waarom dat nu weer?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
Hij moet leren dat een slopende ziekte geen stoer scheldwoord isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
Nee Hoink, zijn 'k' toets bleef hangenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij moet leren dat een slopende ziekte geen stoer scheldwoord is
Aan jou de taak om BT's illusie in stand te houdenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:34 schreef TARDIS. het volgende:
Hij heeft de leiding aan mij gegeven trouwensdus wee je gebeente als je je misdraagt onder mijn toezicht.
en dat zn broek oprollen ook niet stoer isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij moet leren dat een slopende ziekte geen stoer scheldwoord is
Slechte smoesjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
Nee Hoink, zijn 'k' toets bleef hangen![]()
![]()
Dat zal hij nimmer begrijpen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:35 schreef gianni61 het volgende:
en dat zn broek oprollen ook niet stoer is
waarom. jij bent vrouw, jij behoort lange haren te hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:39 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben wel een heel klein beetje jaloers
ik stel voor dat de ban van bt wordt opgeheven zodat hij zich kan verwerenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
Kunnen jullie wel tegen een user die zich niet kan verweren
ga je naar capuchon_jongenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:39 schreef TheWeeknd het volgende:
het regent niet meer en mn haar is ingepakt rondom mn sjaal en capouchon doeeiiii
Ik hoop op voedselvergiftiging.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:41 schreef SideEffect het volgende:
Is ons Hermann ook geband? Ik heb hem al een lang niet zien reageren hier.
was zo mad na de adriaantje grande discussie dat hij van een brug is gesprongenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:41 schreef SideEffect het volgende:
Is ons Hermann ook geband? Ik heb hem al een lang niet zien reageren hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |