Is er dan geen andere manier om in contact te komen met haar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:35 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Ze heeft haar nummer niet gegeven.
hoorde dat ze erg hard2get isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Is er dan geen andere manier om in contact te komen met haar?
Hoe kan je een bae hebben zonder nummer?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Is er dan geen andere manier om in contact te komen met haar?
kan geen namen noemen om persoonlijke conflicten te voorkomen sorryquote:
Dat kan gewoon neem ik aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:39 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Hoe kan je een bae hebben zonder nummer?
DANKquote:
Tja er is altijd nog DM waar je veilig dingen kunt zeggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
kan geen namen noemen om persoonlijke conflicten te voorkomen sorry
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tja er is altijd nog DM waar je veilig dingen kunt zeggen.
Die vraag kan ik ook beantwoorden, ik ben immers 4x in Peru geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:27 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Hoe is het er verder? Natuur, cultuur, eten en weer.
Online kan er nooit een romance opbloeien. Laten we daar eerst beginnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:43 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Hoe kan er dan een romance opbloeien?
Ben vooral in Miraflores geweest. Rijke (dus veilige) buurt vol hotels, restaurants, bars en parken (en drugsdealers en hoeren). Beste plaats om te verblijven. Barranco is leuk. Centrum is leuk voor musea maar moet je niet zijn als het donker is. Rest van de stad niet gezien maar ook geen reden toe.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:27 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Hoe is het er verder? Natuur, cultuur, eten en weer.
Echt wel, sommige mensen kunnen als een blok voor iemand vallen online.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Online kan er nooit een romance opbloeien. Laten we daar eerst beginnen.
Lijken me heerlijke landen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
Argentinië chili Bolivia en peru remco
Meestal nooit wederzijds.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Echt wel, sommige mensen kunnen als een blok voor iemand vallen online.
En dan soms worden ze gecatfished.
Argentinië en Chili ben ik niet geweest, maar ik kan je Colombia aanbevelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
Argentinië chili Bolivia en peru remco
auwquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:52 schreef DjeDje het volgende:
Ben nog nooit op iemand gevallen online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |