Is er dan geen andere manier om in contact te komen met haar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:35 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Ze heeft haar nummer niet gegeven.
hoorde dat ze erg hard2get isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Is er dan geen andere manier om in contact te komen met haar?
Hoe kan je een bae hebben zonder nummer?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Is er dan geen andere manier om in contact te komen met haar?
kan geen namen noemen om persoonlijke conflicten te voorkomen sorryquote:
Dat kan gewoon neem ik aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:39 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Hoe kan je een bae hebben zonder nummer?
DANKquote:
Tja er is altijd nog DM waar je veilig dingen kunt zeggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
kan geen namen noemen om persoonlijke conflicten te voorkomen sorry
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tja er is altijd nog DM waar je veilig dingen kunt zeggen.
Die vraag kan ik ook beantwoorden, ik ben immers 4x in Peru geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:27 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Hoe is het er verder? Natuur, cultuur, eten en weer.
Online kan er nooit een romance opbloeien. Laten we daar eerst beginnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:43 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Hoe kan er dan een romance opbloeien?
Ben vooral in Miraflores geweest. Rijke (dus veilige) buurt vol hotels, restaurants, bars en parken (en drugsdealers en hoeren). Beste plaats om te verblijven. Barranco is leuk. Centrum is leuk voor musea maar moet je niet zijn als het donker is. Rest van de stad niet gezien maar ook geen reden toe.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:27 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Hoe is het er verder? Natuur, cultuur, eten en weer.
Echt wel, sommige mensen kunnen als een blok voor iemand vallen online.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Online kan er nooit een romance opbloeien. Laten we daar eerst beginnen.
Lijken me heerlijke landen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
Argentinië chili Bolivia en peru remco
Meestal nooit wederzijds.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Echt wel, sommige mensen kunnen als een blok voor iemand vallen online.
En dan soms worden ze gecatfished.
Argentinië en Chili ben ik niet geweest, maar ik kan je Colombia aanbevelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
Argentinië chili Bolivia en peru remco
auwquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:52 schreef DjeDje het volgende:
Ben nog nooit op iemand gevallen online.
Mis je het al?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben vooral in Miraflores geweest. Rijke (dus veilige) buurt vol hotels, restaurants, bars en parken (en drugsdealers en hoeren). Beste plaats om te verblijven. Barranco is leuk. Centrum is leuk voor musea maar moet je niet zijn als het donker is. Rest van de stad niet gezien maar ook geen reden toe.
Bij de stad geen noemenswaardige natuur. Maar neem een bus naar Arequipa, cusco of de amazone en je zit in prachtige omgeving. Stranden stellen weinig voor. In Lima zelf erg vies, klein en lelijk. Naar het zuiden heb je op een paar uur betere maar verwacht geen helder water en wit zand. Toen ik er was ook niet echt strandweer. Wel warm maar bewolkt. Eten is erg goed. Cevichein Peru is de keuken wat gevarieerder dan de eeuwige steak in Argentinië. Oh en pisco sour
Zelfs een fles van meegenomen om het zelf te maken
Stel dat je DjeDje dus zou uitvragen, dan zou het dus wel kunnen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Online kan er nooit een romance opbloeien. Laten we daar eerst beginnen.
Ik wil naar Brazilië Colombia en equador volgend jaar. En terug naar peruquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Argentinië en Chili ben ik niet geweest, maar ik kan je Colombia aanbevelen.
Medellin is een topstad
Daardoor kan zeker wel een romance opbloeien. Maar online, meh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:53 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Stel dat je DjeDje dus zou uitvragen, dan zou het dus wel kunnen?
Dus je moet er vooral voor uitgaan en musea zijn?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben vooral in Miraflores geweest. Rijke (dus veilige) buurt vol hotels, restaurants, bars en parken (en drugsdealers en hoeren). Beste plaats om te verblijven. Barranco is leuk. Centrum is leuk voor musea maar moet je niet zijn als het donker is. Rest van de stad niet gezien maar ook geen reden toe.
Bij de stad geen noemenswaardige natuur. Maar neem een bus naar Arequipa, cusco of de amazone en je zit in prachtige omgeving. Stranden stellen weinig voor. In Lima zelf erg vies, klein en lelijk. Naar het zuiden heb je op een paar uur betere maar verwacht geen helder water en wit zand. Toen ik er was ook niet echt strandweer. Wel warm maar bewolkt. Eten is erg goed. Cevichein Peru is de keuken wat gevarieerder dan de eeuwige steak in Argentinië. Oh en pisco sour
Zelfs een fles van meegenomen om het zelf te maken
Hoe stel je het voor?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daardoor kan zeker wel een romance opbloeien. Maar online, meh.
Ik heb tijdje een vriendin gehad in Arequipa. Af en toe spreek ik nog steeds wel eens de mensen die ik daar heb leren kennen, via Facebook of whatsappquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil naar Brazilië Colombia en equador volgend jaar. En terug naar peru![]()
Waarom ben je er zo vaak geweest?
uitgaan eten in Lima. Ik had het inmiddels gehad met kerken en museaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:55 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Dus je moet er vooral voor uitgaan en musea zijn?
Wat is het gaafste dat je in je vakantie hebt gedaan?
Zelfs als ik het zou vragen? Dan houdt het op. Genoeg andere potentiële baes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet eerlijk gezegd. De kans dat ze ja zou zeggen is denk ik klein.
Gewoon nieuwe fixenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb tijdje een vriendin gehad in Arequipa. Af en toe spreek ik nog steeds wel eens de mensen die ik daar heb leren kennen, via Facebook of whatsapp
Zelfs nadat het uit ging ben ik daar nog een weekje geweest, dat had ik toen gecombineerd met m'n reis naar Colombia.
Wow ik heb er foto's van opgezocht, moet ik een keer zien!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
uitgaan eten in Lima. Ik had het inmiddels gehad met kerken en museaCusco voor de incashit. Cusco is ook chille stad
Denk de tour vanuit chili naar salt flats in Bolivia
Ik kan je verzekeren, als je in Colombia bent geweest dan vind je die Peruaanse chica's eigenlijk maar lelijk.quote:
I know Peru was niet beste voor chicks. Argentinië was kwalitatief beter maar daar waren ze ook meteen veel arroganterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren, als je in Colombia bent geweest dan vind je die Peruaanse chica's eigenlijk maar lelijk.
Argentijnen staan ook bekend om hun arrogantie, net Fransen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I know Peru was niet beste voor chicks. Argentinië was kwalitatief beter maar daar waren ze ook meteen veel arroganterknapste chicks in Lima waren heel open. Die in Buenos Aires totaal niet.
Maar dat ligt misschien ook aan de Argentijnse mannen. Net Marokkanen
vertel meerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 02:12 schreef Remqo het volgende:
Jullie zijn er stil van begrijp ik.
Ik kan het verhaal nog malser maken door te zeggen dat ik betrapt werd tijdens het neuken
Daar was ik met mijn Peruaanse ex, zij kent die familie bonobo's daar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |