hequote:
Kan ik bevestigen.quote:
ben nieuw hier niemand accepteert mequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ja man, wie ben jij, jij komt hier nooit ;ss ;s ;s
he nielsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:44 schreef niels0 het volgende:
Hier is het wel Ok. Wat hoge sluierbewolking op 32,000ft ongeveer, maar verder blauw.
Niet aan zee wonen.
niet waarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iedereen heeft al pics van theweekend
nee hoor, ik niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iedereen heeft al pics van theweekend
durf niet ;$quote:
Goedemorgen Tardis.quote:
En ik maar denken dat Chernobyl de ramp van dat jaar was...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Goedemorgen Tardis.
En zeg alsjeblieft gewoon Remi. Ik hoef niet continue herinnerd te worden aan mijn geboortejaar
Heeft hij gister gehosseld ja?quote:
toe dan bbyquote:
Ach, we worden allemaal oud. Noem mij dan maar gewoon Tardis.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Goedemorgen Tardis.
En zeg alsjeblieft gewoon Remi. Ik hoef niet continue herinnerd te worden aan mijn geboortejaar
Oeiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Chernobyl de ramp van dat jaar was...
Lekker, het lijkt wat op kippenvlees maar dan wat krokanterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:42 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Had deze post gemist.
Die oases en inca-ruïnes lijken me vet. Hoe smaakt cavia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |