Niet. Heel afrika heeft aids.quote:
Hoeveel reistijd heb je dan? Als ik direct door ga naar stal dan ben ik half 8 thuis en dan heb ik nog 2,5 uur tot ik ga slapen en dat vind ik al weinig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
meestal half 7 ja.. dan sport ik ook nog en mag ik fluiten naar mijn vrije tijd
ziektes galorequote:
watquote:
anderhalf uur... Na het sporten heb ik nog maar minder dan uur vrijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel reistijd heb je dan? Als ik direct door ga naar stal dan ben ik half 8 thuis en dan heb ik nog 2,5 uur tot ik ga slapen en dat vind ik al weinig.
#verwend
Oehhhquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef Aberella het volgende:
Lag net nog in mijn bed, staat de glazenwasser ineens voor mijn raam op 6 hoog
En toenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef Aberella het volgende:
Oehlala.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef Aberella het volgende:
ik neem aan dat de gordijnen nog dicht waren?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef Aberella het volgende:
Welke allemaal?quote:
Was wel een kiertje, anders zie ik niet wat voor kutweer het is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik neem aan dat de gordijnen nog dicht waren?
ja, dat is soms wel even schrikken als ik de rolluiken open maakquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:08 schreef Aberella het volgende:
[..]
Was wel een kiertje, anders zie ik niet wat voor kutweer het is.
Oh. Ja dat krijg je met al die kids die koste wat kost een nieuw topic willen openen. Geen moeite in de OP of TT helaas.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De afgelopen 3. Met die tering filmpjes.
ts wist ik al wel thoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
OP = Original Post of openingspost
TS = topicstarter
Dit was mijn spreekbeurt.
link naar general chat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga maar naar General Chat en kom maar terug als je het weet.
Nep KLB-er.
Oh moet ik mijn uitleg verwijderen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga maar naar General Chat en kom maar terug als je het weet.
Nep KLB-er.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh moet ik mijn uitleg verwijderen?
quote:
Contact gelegd, 15 uur later teken van leven ontvangen, ze wordt momenteel opgevangen door vrienden en familie omdat ze cold turkey ging met FOK! en liefde en warmte nodig heeft om deze klappen op te vangen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:37 schreef voederbietel het volgende:
Is Houses hier nog wel eens gesignaleerd eigenlijk?
ernstig welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Contact gelegd, 15 uur later teken van leven ontvangen, ze wordt momenteel opgevangen door vrienden en familie omdat ze cold turkey ging met FOK! en liefde en warmte nodig heeft om deze klappen op te vangen.
oh dankjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary.com
Hier kan je alles vinden.
Zijn jullie nou al een stelletje dan? of mocht dat niet van haar ouders?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Contact gelegd, 15 uur later teken van leven ontvangen, ze wordt momenteel opgevangen door vrienden en familie omdat ze cold turkey ging met FOK! en liefde en warmte nodig heeft om deze klappen op te vangen.
hij is niet haram.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn jullie nou al een stelletje dan? of mocht dat niet van haar ouders?
Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn jullie nou al een stelletje dan? of mocht dat niet van haar ouders?
Oh oke, omdat jullie wel altijd zo overduidelijk close zijn. Was srs vraag tho.quote:
wie ben jij?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke, omdat jullie wel altijd zo overduidelijk close zijn. Was srs vraag tho.
Zie username.quote:
ja ga lekker cool doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie username.
Raar als onbekende in een SC komen en gelijk de 1e de beste vragen wie die is... :s
ja man, wie ben jij, jij komt hier nooit ;ss ;s ;squote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie username.
Raar als onbekende in een SC komen en gelijk de 1e de beste vragen wie die is... :s
jaaa maar had liever school gehad denk ik, ik verveel me zo met dit weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hey TheWeeknd![]()
o ja, jij hebt zeker vakantie nu
damn, zo vroeg?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaaa maar had liever school gehad denk ik, ik verveel me zo met dit weer
oh en dat meen ik niet want dan had ik 6 uur op moeten staan
en jij? lekker werken?
hihihihi ;$quote:
Zon? Hier regent het al de hele dag.quote:
Heeeeel gezellig. Van de kids hadden we geen last, die waren lekker druk in de kinderhoek maar Gevalletje had haar hond meegenomen, en dat tyfusbeest at telkens van de tafel..quote:
Had deze post gemist.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die vraag kan ik ook beantwoorden, ik ben immers 4x in Peru geweest
Natuur: langs de kust heb je een gortdroge woestijn, vlak bij Ica heb je een oase waar je met sandbuggies door de woestijn kan scheuren![]()
Daarnaast het Andes-gebergte met hier en daar een vulkaan, en valleien waar condors vliegen.
Achter de Andes ligt de Amazone, veel bomen en enge beesten![]()
Cultuur: Veel inca-ruines, vooral in de buurt van Cuzco, zoals Machu Picchu.
Verder veel lokale tradities.
Het eten is lekker en erg gevarieerd en kent vele invloeden van de lokale indianen, wat de spanjolen meebrachten en de Afrikaanse slaven van toen. Cuy chactado (gebraden cavia) en Ceviche (een vissoepje) zijn daar algemeen bekend. Pisco sour, een cocktail van een sterke brandewijn, limoen, eiwit en kaneel is het nationale drankje.
Het weer varieert in welk deel je zit, aan de kust is het doorgaans heet, 's avonds lekker fris.
In de Andes kan het wat koeler zijn, maar de zon is heel verradelijk.
Zolang er FOK! is kun je je niet vervelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaaa maar had liever school gehad denk ik, ik verveel me zo met dit weer
oh en dat meen ik niet want dan had ik 6 uur op moeten staan
en jij? lekker werken?
hequote:
Kan ik bevestigen.quote:
ben nieuw hier niemand accepteert mequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ja man, wie ben jij, jij komt hier nooit ;ss ;s ;s
he nielsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:44 schreef niels0 het volgende:
Hier is het wel Ok. Wat hoge sluierbewolking op 32,000ft ongeveer, maar verder blauw.
Niet aan zee wonen.
niet waarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iedereen heeft al pics van theweekend
nee hoor, ik niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iedereen heeft al pics van theweekend
durf niet ;$quote:
Goedemorgen Tardis.quote:
En ik maar denken dat Chernobyl de ramp van dat jaar was...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Goedemorgen Tardis.
En zeg alsjeblieft gewoon Remi. Ik hoef niet continue herinnerd te worden aan mijn geboortejaar
Heeft hij gister gehosseld ja?quote:
toe dan bbyquote:
Ach, we worden allemaal oud. Noem mij dan maar gewoon Tardis.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Goedemorgen Tardis.
En zeg alsjeblieft gewoon Remi. Ik hoef niet continue herinnerd te worden aan mijn geboortejaar
Oeiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Chernobyl de ramp van dat jaar was...
Lekker, het lijkt wat op kippenvlees maar dan wat krokanterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:42 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Had deze post gemist.
Die oases en inca-ruïnes lijken me vet. Hoe smaakt cavia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |