zozo n datequote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa maar we gingen eerst naar hem thuis omdat die alleen was
Zo zo. Film kijken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ga sinds ik 10 ben met de bus, tuurlijk weet ik datquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het bij de buschauffeur aangeeft dan kan hij aan de buschauffeur van de volgende bus doorgeven dat hij een overstapper heeft.
Ga gewoon fietsen. Ga je niet dood aanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:37 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ga sinds ik 10 ben met de bus, tuurlijk weet ik dat
en je hebt buschauffeuren die echt hun best doen
maar ook die nors zijn en niks doen, en soms kun je met 10minuten vertraging niks meer doen..
ah, eerst neuken. zeg dat danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik wil best fietsen hoor maar niet met dit weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga gewoon fietsen. Ga je niet dood aan
waar slaat dat dan opquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tegenwoordig ga ik met auto naar station en dan stukkie trein en metro gheheh
daarom zeg ik tegen mama dat ik naar een vriendin gaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:39 schreef Fylax het volgende:
als ik later een dochter heb en ze vraagt "Pap ik ga ff bij een vriend een film kijken mag dat" dacht het niet dat ze dan weg mag
Liegen tegen je ouders, schaam je.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:40 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
daarom zeg ik tegen mama dat ik naar een vriendin ga
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:40 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
daarom zeg ik tegen mama dat ik naar een vriendin ga
quote:
Doodnormale vraag als je tegen ons zegt dat je naar een jongens huis gaat want hij is homealone.quote:
is het ook?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doodnormale vraag als je tegen ons zegt dat je naar een jongens huis gaat want hij is homealone.
goh je meent hetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan raak je niet zwanger als je verkracht wordt.
ik bedoelde van..mijn moeder is somalisch en ander cultuur en heeft liever niet dat ik bevriend ben met jongens (denk ik) misschien ook door haar geloof hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor racistische opmerking?
en je vader?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:45 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik bedoelde van..mijn moeder is somalisch en ander cultuur en heeft liever niet dat ik bevriend ben met jongens (denk ik) misschien ook door haar geloof hoor
maar ik bedoelde het niet racistisch wtf
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:39 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
waar slaat dat dan op
of ben je een student met gratis ov?
ooh hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel welk kleurtje die heeft
Racist.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
racistquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat als in 6 uur of nog later?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jastageleef nu. Vroeg weg laat terug
Snap haar wel, in Somalie heeft iedereen op die leeftijd aids.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:45 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik bedoelde van..mijn moeder is somalisch en ander cultuur en heeft liever niet dat ik bevriend ben met jongens (denk ik) misschien ook door haar geloof hoor
maar ik bedoelde het niet racistisch wtf
hahaha achhquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar ja, ik hoor het vaker
meestal half 7 ja.. dan sport ik ook nog en mag ik fluiten naar mijn vrije tijdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:52 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
laat als in 6 uur of nog later?
juist nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap haar wel, in Somalie heeft iedereen op die leeftijd aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |