zozo n datequote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa maar we gingen eerst naar hem thuis omdat die alleen was
Zo zo. Film kijken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ga sinds ik 10 ben met de bus, tuurlijk weet ik datquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het bij de buschauffeur aangeeft dan kan hij aan de buschauffeur van de volgende bus doorgeven dat hij een overstapper heeft.
Ga gewoon fietsen. Ga je niet dood aanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:37 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ga sinds ik 10 ben met de bus, tuurlijk weet ik dat
en je hebt buschauffeuren die echt hun best doen
maar ook die nors zijn en niks doen, en soms kun je met 10minuten vertraging niks meer doen..
ah, eerst neuken. zeg dat danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik wil best fietsen hoor maar niet met dit weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga gewoon fietsen. Ga je niet dood aan
waar slaat dat dan opquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tegenwoordig ga ik met auto naar station en dan stukkie trein en metro gheheh
daarom zeg ik tegen mama dat ik naar een vriendin gaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:39 schreef Fylax het volgende:
als ik later een dochter heb en ze vraagt "Pap ik ga ff bij een vriend een film kijken mag dat" dacht het niet dat ze dan weg mag
Liegen tegen je ouders, schaam je.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:40 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
daarom zeg ik tegen mama dat ik naar een vriendin ga
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:40 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
daarom zeg ik tegen mama dat ik naar een vriendin ga
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |