quote:Op maandag 23 februari 2015 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Aardig grietje uit mijn dorp
Ik kijk de andere kant op.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:22 schreef Willoow het volgende:
Uiteindelijk is iedereen oud en lelijk.
Ik niet #foreveryoungquote:Op maandag 23 februari 2015 20:22 schreef Willoow het volgende:
Uiteindelijk is iedereen oud en lelijk.
Ik ben nog stralend jong hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]bij de een wat zichtbaarder dan de ander helaas
Meloewa is toch allang wegquote:Op maandag 23 februari 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik durf nooit meer met meloewa te praten
Als jij je lichaam nu eens van binnen naar buiten draait...quote:Op maandag 23 februari 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik durf nooit meer met meloewa te praten
Ja ik vind het sneu dat ze is weggepest... echt niet aardig... en ze was geen verkeerde user...quote:
Paar keer de rode zee bevaren, maar heel m'n lul werd zo warm alsof de kut van mijn vriendin 700 watt was ipv lichaamstemperatuur.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
Hoink vertel het verhaal van de magnetronkut
Dit verhaal ken ik ergens van.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Paar keer de rode zee bevaren, maar heel m'n lul werd zo warm alsof de kut van mijn vriendin 700 watt was ipv lichaamstemperatuur.
Ik zie het bij mezelf ook wel rap misgaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]bij de een wat zichtbaarder dan de ander helaas
Hoe doe je dat?quote:
Ze heeft alleen een break. Binnenkort is ze er weer hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik vind het sneu dat ze is weggepest... echt niet aardig... en ze was geen verkeerde user...
Ik heb zo snel niet een gepaste reactie.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Paar keer de rode zee bevaren, maar heel m'n lul werd zo warm alsof de kut van mijn vriendin 700 watt was ipv lichaamstemperatuur.
Gast.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"weggepest"quote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik vind het sneu dat ze is weggepest... echt niet aardig... en ze was geen verkeerde user...
Waarom praat je zo min over het geslachtsdeel van je moeder?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
club van 27quote:Op maandag 23 februari 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zie het bij mezelf ook wel rap misgaan.
[..]
Hoe doe je dat?
[..]
Ze heeft alleen een break. Binnenkort is ze er weer hoor
Kamperhoertjequote:Op maandag 23 februari 2015 20:23 schreef hondebrokje het volgende:
Want je hebt een hart van goud en goud is mooi
Niet dezelfde ervaring? Heb zoiets wel vaker gehoord.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb zo snel niet een gepaste reactie.
Nee en toch meermaals de rode zee bevaren.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet dezelfde ervaring? Heb zoiets wel vaker gehoord.
Owh.quote:
Nee volgens mij uit irl.quote:
Ik ben meer van de zilver btwquote:
Wat is je eigen ervaring?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:25 schreef Chai het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kap gewoon en geef har een kans... ok?
ik ben meer van titaniumquote:Op maandag 23 februari 2015 20:26 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben meer van de zilver btw
Maar goud is mooi als je subtiel draagt.
Geen vieze naamkettings, goude tanden en dikke goude ringen.
Zulke moeder grapjes kan je beter bewaren voor als je weer eens klappen wil van je homoseksuele ex vriendje.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:25 schreef hondebrokje het volgende:
Waarom praat je zo min over het geslachtsdeel van je moeder?
Ik heb van die kralenkettingenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:26 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben meer van de zilver btw
Maar goud is mooi als je subtiel draagt.
Geen vieze naamkettings, goude tanden en dikke goude ringen.
Bloed boeit me niet. Maar om je hotdog daadwerkelijk in de magnetron magnetron te stoppen gaat te furr.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:25 schreef Chai het volgende:
Ik ken een jongen van 15 wiens dood jij eerverleden week niet zou beroeren. Wil je djedje nou de fylax behandeling geven enkel en alleen omdat ze een kutje heeft?quote:
Neehquote:Op maandag 23 februari 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
van goud????????????????????????
En wat voor kutjequote:Op maandag 23 februari 2015 20:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken een jongen van 15 wiens dood jij eerverleden week niet zou beroeren. Wil je djedje nou de fylax behandeling geven enkel en alleen omdat ze een kutje heeft?
Zilver is voor mensen die geen goud kunnen betalen ja tochquote:Op maandag 23 februari 2015 20:27 schreef hondebrokje het volgende:
Maar heb liever 1 kilo goud als 1 kilo zilver als je begrijpt wat ik bedoel.
hahaha... nou ... verhaalquote:Op maandag 23 februari 2015 20:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bloed boeit me niet. Maar om je hotdog daadwerkelijk in de magnetron magnetron te stoppen gaat te furr.
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha... nou ... verhaal
Ik was een jaar of 20 en lag te nueken jongen... als een pro
dus nou ik trek hem terug... en overal bloed
Dus ik ooh schat je bent ongesteld geworden
huhu
maar nee
Het was mijn toompje dat was gescheurd
BLOEDEN
BLOEDEN
Dus ik uit ben gewankeld
en flauwgevallen he...
in de hal...
mijn vriending erbij... (nu mijn vrouw)
Bleren van het lachen
en ik![]()
![]()
![]()
:'
Ho... dit slaat echt ergens op... sowieso... wie zegt dat ik dat van fylax vind... enquote:Op maandag 23 februari 2015 20:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken een jongen van 15 wiens dood jij eerverleden week niet zou beroeren. Wil je djedje nou de fylax behandeling geven enkel en alleen omdat ze een kutje heeft?
Goed verhaal.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huhu
maar nee
BLOEDEN
BLOEDEN
Dus ik uit ben gewankeld
en flauwgevallen he...
in de hal...
Bleren van het lachen
en ik![]()
![]()
![]()
Ik zou spacen en dan flauwvallen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huhu
maar nee
BLOEDEN
BLOEDEN
Dus ik uit ben gewankeld
en flauwgevallen he...
in de hal...
Bleren van het lachen
en ik![]()
![]()
![]()
Moet ik je de quote opzoeken of wat?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ho... dit slaat echt ergens op... sowieso... wie zegt dat ik dat van fylax vind... enkom op jongen
je ziet zelf toch ook wle dat als user fylax of djedje ... kom op
en dat met die kut baal ik helemaal vansrs
Zooo hoe hard trek je wel niet danquote:Op maandag 23 februari 2015 20:31 schreef voederbietel het volgende:
Herkenbaar.
Alleen dan met masturberen.
Met de kracht van 1000 zonnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zooo hoe hard trek je wel niet dan
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het zijn geen vrome maagden verzuchtend om hulp.
okquote:Op maandag 23 februari 2015 20:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet ik je de quote opzoeken of wat?![]()
Kap nou eens met je ridderlijke kruistochten man. Het zijn geen vrome maagden verzuchtend om hulp.
Djedje had een leuk koppie ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok
Ik vind djedje een leuke user, of ze nu een vent of een vrouw is...
Fylax vind ik irritant
Ja het was echt afschuwelijkquote:Op maandag 23 februari 2015 20:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou spacen en dan flauwvallen.
Zou wel voor jou opkomen though.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
En zelfs al waren het dat wel, het is 2015, bitch please.
Waag het niet, ik ben principieel tegen white knights.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou wel voor jou opkomen though.
Dit.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:35 schreef ntm het volgende:
Iew ongesteld seks hebben doe je toch niet
Snap ik wel, ik zal zorgen dat wanneer iemand dat doet, diegene op z'n flikker krijgt.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Waag het niet, ik ben principieel tegen white knights.
En black knights?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
ik ook, ook zoiets... en niet omdat chai een lekker wijf is maar omdat ze koel is...quote:Op maandag 23 februari 2015 20:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou wel voor jou opkomen though.
Is toch gewoon legaal?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:36 schreef richolio het volgende:
Wil Working_Class DjeDje fixen? Wel jammer dat zij 17 is en hij 40+
Nee hij zoekt nog een nanny voor z'n kindjequote:Op maandag 23 februari 2015 20:36 schreef richolio het volgende:
De sterke heteroseksuele onafhankelijke vrouw is een illusie.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:35 schreef Chai het volgende:
Ik enkel omdat ik denk dat Chai een lekker wijf is eigenlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ook, ook zoiets... en niet omdat chai een lekker wijf is maar omdat ze koel is...
sowieso... ik ga niets winnen hier he, qua kut
40- en nee...quote:Op maandag 23 februari 2015 20:36 schreef richolio het volgende:
Waarom is ze weg danquote:Op maandag 23 februari 2015 20:35 schreef hoink581 het volgende:
DjeDje was ook gewoon een aandachtshoertje hoor
Chai IS een lekker wijfquote:Op maandag 23 februari 2015 20:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik enkel omdat ik denk dat Chai een lekker wijf is eigenlijk.
Hoezo?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De sterke heteroseksuele onafhankelijke vrouw is een illusie.
Heb d'r gezicht nog nooit gezien.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Chai IS een lekker wijf
Dat is wel een optie die me aanstaatquote:Op maandag 23 februari 2015 20:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee hij zoekt nog een nanny voor z'n kindje
Veereli is knapstequote:Op maandag 23 februari 2015 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Chai IS een lekker wijf
ik welquote:Op maandag 23 februari 2015 20:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb d'r gezicht nog nooit gezien.
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:37 schreef SideEffect het volgende:
Volgens mij komt Djedje helemaal niet meer terug. Ik vroeg aan richolio of hij aan Djedje wou vragen wanneer ze terug zou komen, hij zei iets van dat ze voorlopig niet meer terug zou komen en dat ze in fok geen toekomst zag ofzo.
Zeg ook niet dat het op mezelf slaatquote:Op maandag 23 februari 2015 20:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie http://forum.fok.nl/user/history/430335 .
"geen toekomst" whehequote:Op maandag 23 februari 2015 20:37 schreef SideEffect het volgende:
Volgens mij komt Djedje helemaal niet meer terug. Ik vroeg aan richolio of hij aan Djedje wou vragen wanneer ze terug zou komen, hij zei iets van dat ze voorlopig niet meer terug zou komen en dat ze in fok geen toekomst zag ofzo.
Jij bent de enige fatsoenlijke hier.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het op mezelf slaat
Ben net zo onafhankelijk als mijn partner dadelijk hoor. Niet volledig onafhankelijk nee, maar samen is leuker dan alleen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De sterke heteroseksuele onafhankelijke vrouw is een illusie.
Ik zou zelf een vent willen die voor zichzelf kan zorgen. Maar dat is niet zo raar.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat ze uiteindelijk allemaal een vent willen die voor ze zorgt.
Ja ik en chai hebben een professionele bandquote:Op maandag 23 februari 2015 20:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Uit wel bedoelde betrokkenheid zeker?
Matip niet lang meer als hij hier nog langer wegblijft.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef ntm het volgende:
qua mannen zijn Matip, Pussycatdoll en Soldier2000 de knapste
Interessant zeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef ntm het volgende:
qua mannen zijn Matip, Pussycatdoll en Soldier2000 de knapste
Erg belangrijk dat je dat overal altijd even bij vermeld lijkt het.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ver van mij vandaan, dus zonder eigengewin...
Volgens mij ben jij ook fatsoenlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent de enige fatsoenlijke hier.
Matip ging met z'n kind naar de Noord-Holland OUD meet.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Matip niet lang meer als hij hier nog langer wegblijft.
ja, best wel jaquote:Op maandag 23 februari 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Erg belangrijk dat je dat overal altijd even bij vermeld lijkt het.
Omdat het posten van een foto veelal negatieve kanten heeft.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Waarom weet ik niet hoe mensen van fok er uit zien?
kijk je nooit in usquote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Hij komt wel weerquote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Matip niet lang meer als hij hier nog langer wegblijft.
Hansje wilde niet dus haar zusje ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
Matip ging met z'n kind naar de Noord-Holland OUD meet.
Oh ja, lekker een kidsFOK!meet, samen een weekje weg in de krokusvakantie?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Matip ging met z'n kind naar de Noord-Holland OUD meet.
Nee, ik heb een vergaande haat liefde verhouding met Snakelady die gestoeld is op Oedipustische erotische gevoelens.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook fatsoenlijk.
Wel vriendelijke mensen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja, lekker een kidsFOK!meet, samen een weekje weg in de krokusvakantie?
je kan fobo proberen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:42 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Hoe zien die eruit dan.
Ik weet dat niet eens.
Niet regelmatig genoeg blijkbaarquote:Op maandag 23 februari 2015 20:42 schreef ntm het volgende:
[..]
kijk je nooit in us
[..]
Hij komt wel weer
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb een vergaande haat liefde verhouding met Snakelady die gestoeld is op Oedipustische erotische gevoelens.
Je kan anders ook even kind van de buren meenemen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel vriendelijke mensen.
Ik mocht gewoon komen terwijl ik nog geen kinderen heb.
Onverwachtsquote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje verbale tegenstand gehad.
KLB =/= KELquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Etto keer op keer flink vernederd net. Die zal nog wel een paar keer wakker schrikken vannacht.
Ergens vind ik dat wel wat hebben. Het is vaak leuker een post te lezen en daar zelf een beeld bij te vormen dan dat je weet welk gezicht er achter schuil gaat.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Mijn buren zijn gewoon blank.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan anders ook even kind van de buren meenemen.
Dit ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat wel wat hebben. Het is vaak leuker een post te lezen en daar zelf een beeld bij te vormen dan dat je weet welk gezicht er achter schuil gaat.
Wel eens met jou al doe ik het zelf ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef -supergirl- het volgende:
ik word echt ziek van de gespreksonderwerpen hier. kan nou niemand ff volwassen en normaal doen?
jij niet in ieder gevalquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik bedoel dat je in hun fotoboek kan kijken, misschien dat ze daar foto's hebben geplaatst.
Bij murp stel ik me iets heel bijzonders voor door die rare fobo foto toentertijd.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat wel wat hebben. Het is vaak leuker een post te lezen en daar zelf een beeld bij te vormen dan dat je weet welk gezicht er achter schuil gaat.
Maar zij heeft dan ook een boezem die overloopt van moederlijke gevoelens.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb een vergaande haat liefde verhouding met Snakelady die gestoeld is op Oedipustische erotische gevoelens.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef -supergirl- het volgende:
ik word echt ziek van de gespreksonderwerpen hier. kan nou niemand ff volwassen en normaal doen?
Blikje zwarte schmink en wat lippenstift. Good to goquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn buren zijn gewoon blank.
Lastig punt voor mijquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef -supergirl- het volgende:
FOK! is sowieso niet echt aantrekkelijk om een foto te postenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geadopteerd kind kan ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn buren zijn gewoon blank.
Komt het er ooit van dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lastig punt voor mij
Gaat er ook niet meer van komen
Daar weet/wist ik het toevallig van. Wist is een beter woord, kan het me niet meer echt voor de geest halen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij murp stel ik me iets heel bijzonders voor door die rare fobo foto toentertijd.
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:48 schreef ntm het volgende:
Vroeger had je in US zo'n topic dat fokkers smileys konden nadoen
Jij netquote:Op maandag 23 februari 2015 20:48 schreef ntm het volgende:
Vroeger had je in US zo'n topic dat fokkers smileys konden nadoen
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij netvanwege een of andere soldaat toch?
Die van Chipszak is ook leukquote:Op maandag 23 februari 2015 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou met heel veel blusher op dezenadoen
Wel eerlijker voor de lelijkerdsquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt net een ander tijdperk.quote:
Haha ja heel anders inddquote:Op maandag 23 februari 2015 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt net een ander tijdperk.
Toen los in de kooi nog normaal was.
bijna ettoquote:Op maandag 23 februari 2015 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
http://www.haxball.com/index.html
Goede linkquote:Op maandag 23 februari 2015 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
http://www.haxball.com/index.html
isis soldaat?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij netvanwege een of andere soldaat toch?
Kijk rechtsbovenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan... maar ik krijg geen link
in de adresbalk?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gvd ettoquote:Op maandag 23 februari 2015 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik haat knarseten.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Beste gebruik je kristal suiker dat knarst zo lekker
Oude mensen zijn er om snuff mee te doen, toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen oude mensen plagen
Dat is Etto's room tochquote:Op maandag 23 februari 2015 20:56 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)392d061bc2ee0185760b
Kom nu snuff maken met mequote:Op maandag 23 februari 2015 20:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oude mensen zijn er om snuff mee te doen, toch?
Mijn internet kan die shit niet handelenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom leave je dan a zemmer?
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mijn internet kan die shit niet handelen
HET IS ONS INTERNETquote:Op maandag 23 februari 2015 21:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mijn internet kan die shit niet handelen
HAHAHAquote:Op maandag 23 februari 2015 20:49 schreef ntm het volgende:
US / [INZENDINGEN] Doe een emoticon na
Die eerste paar foto's al my god
ik doe meequote:Op maandag 23 februari 2015 20:56 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)392d061bc2ee0185760b
Ik heb hele topics volgemaakt met mijn eigen kloons, en toen was het 2009 dus achquote:Op maandag 23 februari 2015 21:05 schreef Aberella het volgende:
Ik zag SG met haar eigen kloon praten. De SC holt achteruit.
Ja echtquote:Op maandag 23 februari 2015 21:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
en dat voor een fok tshirt
Ik zou het dragen als een geuzennaamquote:Op maandag 23 februari 2015 21:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja echtZal er maar mee rondlopen, dan ben je echt een gekkie
Succes, mij niet gezien. Zou dat echt niet durvenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou het dragen als een geuzennaam
hahahaha iedereen die me goed kent weet al dat ik volkomen verdwaast benquote:Op maandag 23 februari 2015 21:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Succes, mij niet gezien. Zou dat echt niet durven
Oh ja... ik heb het easy wat dat betreft al 15 jaar bij dezelfde werkgeverquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb ooit een keer een officiele waarschuwing gehad voor een shirt op mijn werk trouwens
lol sadquote:Op maandag 23 februari 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb ooit een keer een officiele waarschuwing gehad voor een shirt op mijn werk trouwens
Wordt dat niet saai?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh ja... ik heb het easy wat dat betreft al 15 jaar bij dezelfde werkgever
dikke luv voor mijn baan
nee hoor... ik ben begonnen als meettechnicus en deed metingen en nu geef ik leiding aan die afdeling, hartstikke leuk en ik word gewaardeerd omdat ik zowat de enige leidinggevende ben met veldervaring...quote:
er is hier niks oranje..wat een kutspelquote:Op maandag 23 februari 2015 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is oranje
De snavel van de eend van de UI van Aberellaquote:Op maandag 23 februari 2015 21:27 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
er is hier niks oranje..wat een kutspel
Run run runaway, runaway babyquote:Op maandag 23 februari 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom nu snuff maken met me
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De snavel van de eend van de UI van Aberella
Best gezellig daar.quote:
Niet zo bruno mars fanquote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Run run runaway, runaway baby
Before I put my spell on you
You better get get getaway, getaway darling
Cause everything you heard is true
Dat was hzaw.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel mooie jongen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet zo bruno mars fan
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Run run runaway, runaway baby
Before I put my spell on you
You better get get getaway, getaway darling
Cause everything you heard is true
Welke kat?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:30 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vind het zo kut dat die kat is gevonden..
Vrouwenquote:
Utrecht.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
wat is leuker wonen, rotterdam of utrecht
mockingjay part 1quote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
heeft iemand nog goede film om aan te raden
Amsterdam.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
500 days of summerquote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
heeft iemand nog goede film om aan te raden
NOOIT ROTTERDAM ALS JE ER NIET MOET ZIJNquote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
ik woon tussne beide stedenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
Vind je veel negers achter je kont aan leuk of niet?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
ROTTERDAM IS LIEFDEquote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NOOIT ROTTERDAM ALS JE ER NIET MOET ZIJN
Mooie dingen moet je juist waarderen.quote:
in rotterdam zijn ze het mooistquote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind je veel negers achter je kont aan leuk of niet?
fucked up kut stad... het is dat de botlek en pernis hie ris en ik werk in zware industrie... anders was ik al lang weg hier... pauperbendequote:
Rotterdam trekt mij totaal niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NOOIT ROTTERDAM ALS JE ER NIET MOET ZIJN
afgunst en jaloezie zijn niet mooiquote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mooie dingen moet je juist waarderen.
het spijt me dat ik zo veeleisend benquote:Op maandag 23 februari 2015 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja wat... jij verveelde je, verzin ik een spel.. nog niet goed
liever negers dan hipsters. en dat vinden zij andersom ook. ik val niet zo in de smaak bij hipsters :squote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind je veel negers achter je kont aan leuk of niet?
Dat heb je toch ook niet bij mooie vrouwen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
afgunst en jaloezie zijn niet mooi
misschien hou ik wel van pauperbendequote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
fucked up kut stad... het is dat de botlek en pernis hie ris en ik werk in zware industrie... anders was ik al lang weg hier... pauperbende
Ik ben hipster :squote:Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
liever negers dan hipsters. en dat vinden zij andersom ook. ik val niet zo in de smaak bij hipsters :s
Nee, want ik wil geen mooie vrouw zijn... nou ja... eigenlijk wel, maar dat wilde ik volgend jaar pas onthullenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat heb je toch ook niet bij mooie vrouwen?
En hoe weet jij waar ik woon?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zeker in vergelijking met waar je nu woont
Oh dan sws Rotterdam.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
liever negers dan hipsters. en dat vinden zij andersom ook. ik val niet zo in de smaak bij hipsters :s
fbquote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
En hoe weet jij waar ik woon?
Ik woon nou echt in een erge buurt man.
Jij bent toch Somalisch?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef TheWeeknd het volgende:
utrecht vind ik zelfs saai
in rotterdam vind ik de sfeer beter
u wotquote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef TheWeeknd het volgende:
utrecht vind ik zelfs saai
in rotterdam vind ik de sfeer beter
Ga dan voor de Emma Watson-look.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, want ik wil geen mooie vrouw zijn... nou ja... eigenlijk wel, maar dat wilde ik volgend jaar pas onthullen
Ik word zo ontzettend kwaad als ik geil word van die melkzakken.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar zij heeft dan ook een boezem die overloopt van moederlijke gevoelens.
Kan niet eens.quote:
yesquote:
Emma Watsonquote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]emma watson na een vuurwerkincident
ja daarom vroeg ik dat ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
yes
zal er vast wel mee te maken hebben
in mijn dorp heb je alleen maar nederlanders en in rotterdam van alles en nog wat![]()
maar ik bemoei niet
werkt dat ook als je hem 33 cm wil?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee je bent in ene een kerel man.
Heb je al een penis? die kweken ze op je bovenbeen.
ja, morgen ga ik heen!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee je bent in ene een kerel man.
Heb je al een penis? die kweken ze op je bovenbeen.
Nou Rotterdam is the place to be hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef hondebrokje het volgende:
Ik wil ook een lieve knappe, trouwe jongen <3
die zijn er niet, of homoquote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef hondebrokje het volgende:
Ik wil ook een lieve knappe, trouwe jongen <3
O, dan maar voor een vrouw gaan.quote:
fggtquote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
23 jaar bij mijn liefje
Zegt nog niks over of je lief, trouw en knap bent.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
23 jaar bij mijn liefje
ripquote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
23 jaar bij mijn liefje
Professioneel vreemdganger.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zegt nog niks over of je lief, trouw en knap bent.
Kan inderdaad net zo goed 23 jaar trouwe klant zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
lieftrouwknapquote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
moeten ze hun vriendin wel echt leuk vindenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:45 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Meer dan zat hoor
Als je je vriendin echt leuk vindt
Klopt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moeten ze hun vriendin wel echt leuk vinden
Een vrouw al 8 jaar ketsen voordat Fylax geboren wordtquote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
23 jaar bij mijn liefje
Heeft daar niet per se mee te maken hoor. Gewoon het missen van spanning en een beetje egoïsme doet wonderen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:45 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Meer dan zat hoor
Als je je vriendin echt leuk vindt
Ik ben ook bijna 100 hequote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een vrouw al 8 jaar ketsen voordat Fylax geboren wordt
begin is altijd leuk, maar op een gegeven moment kijk je ernaar en denk je "waarom?"quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moeten ze hun vriendin wel echt leuk vinden
Je zou het niet hier zeggenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef hondebrokje het volgende:
Ik dm nu met leuke jongenmaar wil geen fokker meer
Hij is wel knap
Klopt maar dan vind je dus niet echt leukquote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft daar niet per se mee te maken hoor. Gewoon het missen van spanning en een beetje egoïsme doet wonderen.
TARDIS?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef hondebrokje het volgende:
Ik dm nu met leuke jongenmaar wil geen fokker meer
Hij is wel knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |