quote:Op maandag 23 februari 2015 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Aardig grietje uit mijn dorp
Ik kijk de andere kant op.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:22 schreef Willoow het volgende:
Uiteindelijk is iedereen oud en lelijk.
Ik niet #foreveryoungquote:Op maandag 23 februari 2015 20:22 schreef Willoow het volgende:
Uiteindelijk is iedereen oud en lelijk.
Ik ben nog stralend jong hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]bij de een wat zichtbaarder dan de ander helaas
Meloewa is toch allang wegquote:Op maandag 23 februari 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik durf nooit meer met meloewa te praten
Als jij je lichaam nu eens van binnen naar buiten draait...quote:Op maandag 23 februari 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik durf nooit meer met meloewa te praten
Ja ik vind het sneu dat ze is weggepest... echt niet aardig... en ze was geen verkeerde user...quote:
Paar keer de rode zee bevaren, maar heel m'n lul werd zo warm alsof de kut van mijn vriendin 700 watt was ipv lichaamstemperatuur.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
Hoink vertel het verhaal van de magnetronkut
Dit verhaal ken ik ergens van.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Paar keer de rode zee bevaren, maar heel m'n lul werd zo warm alsof de kut van mijn vriendin 700 watt was ipv lichaamstemperatuur.
Ik zie het bij mezelf ook wel rap misgaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]bij de een wat zichtbaarder dan de ander helaas
Hoe doe je dat?quote:
Ze heeft alleen een break. Binnenkort is ze er weer hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik vind het sneu dat ze is weggepest... echt niet aardig... en ze was geen verkeerde user...
Ik heb zo snel niet een gepaste reactie.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Paar keer de rode zee bevaren, maar heel m'n lul werd zo warm alsof de kut van mijn vriendin 700 watt was ipv lichaamstemperatuur.
Gast.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"weggepest"quote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik vind het sneu dat ze is weggepest... echt niet aardig... en ze was geen verkeerde user...
Waarom praat je zo min over het geslachtsdeel van je moeder?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
club van 27quote:Op maandag 23 februari 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zie het bij mezelf ook wel rap misgaan.
[..]
Hoe doe je dat?
[..]
Ze heeft alleen een break. Binnenkort is ze er weer hoor
Kamperhoertjequote:Op maandag 23 februari 2015 20:23 schreef hondebrokje het volgende:
Want je hebt een hart van goud en goud is mooi
Niet dezelfde ervaring? Heb zoiets wel vaker gehoord.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb zo snel niet een gepaste reactie.
Nee en toch meermaals de rode zee bevaren.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet dezelfde ervaring? Heb zoiets wel vaker gehoord.
Owh.quote:
Nee volgens mij uit irl.quote:
Ik ben meer van de zilver btwquote:
Wat is je eigen ervaring?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:25 schreef Chai het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kap gewoon en geef har een kans... ok?
ik ben meer van titaniumquote:Op maandag 23 februari 2015 20:26 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben meer van de zilver btw
Maar goud is mooi als je subtiel draagt.
Geen vieze naamkettings, goude tanden en dikke goude ringen.
Zulke moeder grapjes kan je beter bewaren voor als je weer eens klappen wil van je homoseksuele ex vriendje.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:25 schreef hondebrokje het volgende:
Waarom praat je zo min over het geslachtsdeel van je moeder?
Ik heb van die kralenkettingenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:26 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben meer van de zilver btw
Maar goud is mooi als je subtiel draagt.
Geen vieze naamkettings, goude tanden en dikke goude ringen.
Bloed boeit me niet. Maar om je hotdog daadwerkelijk in de magnetron magnetron te stoppen gaat te furr.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:25 schreef Chai het volgende:
Ik ken een jongen van 15 wiens dood jij eerverleden week niet zou beroeren. Wil je djedje nou de fylax behandeling geven enkel en alleen omdat ze een kutje heeft?quote:
Neehquote:Op maandag 23 februari 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
van goud????????????????????????
En wat voor kutjequote:Op maandag 23 februari 2015 20:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken een jongen van 15 wiens dood jij eerverleden week niet zou beroeren. Wil je djedje nou de fylax behandeling geven enkel en alleen omdat ze een kutje heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |