Je kan anders ook even kind van de buren meenemen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel vriendelijke mensen.
Ik mocht gewoon komen terwijl ik nog geen kinderen heb.
Onverwachtsquote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje verbale tegenstand gehad.
KLB =/= KELquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Etto keer op keer flink vernederd net. Die zal nog wel een paar keer wakker schrikken vannacht.
Ergens vind ik dat wel wat hebben. Het is vaak leuker een post te lezen en daar zelf een beeld bij te vormen dan dat je weet welk gezicht er achter schuil gaat.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Waarom weet ik niet hoe mensen van fok er uit zien?
Mijn buren zijn gewoon blank.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan anders ook even kind van de buren meenemen.
Dit ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat wel wat hebben. Het is vaak leuker een post te lezen en daar zelf een beeld bij te vormen dan dat je weet welk gezicht er achter schuil gaat.
Wel eens met jou al doe ik het zelf ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef -supergirl- het volgende:
ik word echt ziek van de gespreksonderwerpen hier. kan nou niemand ff volwassen en normaal doen?
jij niet in ieder gevalquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik bedoel dat je in hun fotoboek kan kijken, misschien dat ze daar foto's hebben geplaatst.
Bij murp stel ik me iets heel bijzonders voor door die rare fobo foto toentertijd.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat wel wat hebben. Het is vaak leuker een post te lezen en daar zelf een beeld bij te vormen dan dat je weet welk gezicht er achter schuil gaat.
Maar zij heeft dan ook een boezem die overloopt van moederlijke gevoelens.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb een vergaande haat liefde verhouding met Snakelady die gestoeld is op Oedipustische erotische gevoelens.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef -supergirl- het volgende:
ik word echt ziek van de gespreksonderwerpen hier. kan nou niemand ff volwassen en normaal doen?
Blikje zwarte schmink en wat lippenstift. Good to goquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn buren zijn gewoon blank.
Lastig punt voor mijquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef -supergirl- het volgende:
FOK! is sowieso niet echt aantrekkelijk om een foto te postenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geadopteerd kind kan ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn buren zijn gewoon blank.
Komt het er ooit van dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lastig punt voor mij
Gaat er ook niet meer van komen
Daar weet/wist ik het toevallig van. Wist is een beter woord, kan het me niet meer echt voor de geest halen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij murp stel ik me iets heel bijzonders voor door die rare fobo foto toentertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |