Jij bent de enige fatsoenlijke hier.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het op mezelf slaat
Ben net zo onafhankelijk als mijn partner dadelijk hoor. Niet volledig onafhankelijk nee, maar samen is leuker dan alleen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De sterke heteroseksuele onafhankelijke vrouw is een illusie.
Ik zou zelf een vent willen die voor zichzelf kan zorgen. Maar dat is niet zo raar.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat ze uiteindelijk allemaal een vent willen die voor ze zorgt.
Ja ik en chai hebben een professionele bandquote:Op maandag 23 februari 2015 20:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Uit wel bedoelde betrokkenheid zeker?
Matip niet lang meer als hij hier nog langer wegblijft.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef ntm het volgende:
qua mannen zijn Matip, Pussycatdoll en Soldier2000 de knapste
Interessant zeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef ntm het volgende:
qua mannen zijn Matip, Pussycatdoll en Soldier2000 de knapste
Erg belangrijk dat je dat overal altijd even bij vermeld lijkt het.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ver van mij vandaan, dus zonder eigengewin...
Volgens mij ben jij ook fatsoenlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent de enige fatsoenlijke hier.
Matip ging met z'n kind naar de Noord-Holland OUD meet.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Matip niet lang meer als hij hier nog langer wegblijft.
ja, best wel jaquote:Op maandag 23 februari 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Erg belangrijk dat je dat overal altijd even bij vermeld lijkt het.
Omdat het posten van een foto veelal negatieve kanten heeft.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Waarom weet ik niet hoe mensen van fok er uit zien?
kijk je nooit in usquote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Hij komt wel weerquote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Matip niet lang meer als hij hier nog langer wegblijft.
Hansje wilde niet dus haar zusje ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
Matip ging met z'n kind naar de Noord-Holland OUD meet.
Oh ja, lekker een kidsFOK!meet, samen een weekje weg in de krokusvakantie?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Matip ging met z'n kind naar de Noord-Holland OUD meet.
Nee, ik heb een vergaande haat liefde verhouding met Snakelady die gestoeld is op Oedipustische erotische gevoelens.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook fatsoenlijk.
Wel vriendelijke mensen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja, lekker een kidsFOK!meet, samen een weekje weg in de krokusvakantie?
je kan fobo proberen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:42 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Hoe zien die eruit dan.
Ik weet dat niet eens.
Niet regelmatig genoeg blijkbaarquote:Op maandag 23 februari 2015 20:42 schreef ntm het volgende:
[..]
kijk je nooit in us
[..]
Hij komt wel weer
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb een vergaande haat liefde verhouding met Snakelady die gestoeld is op Oedipustische erotische gevoelens.
Je kan anders ook even kind van de buren meenemen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel vriendelijke mensen.
Ik mocht gewoon komen terwijl ik nog geen kinderen heb.
Onverwachtsquote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje verbale tegenstand gehad.
KLB =/= KELquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Etto keer op keer flink vernederd net. Die zal nog wel een paar keer wakker schrikken vannacht.
Ergens vind ik dat wel wat hebben. Het is vaak leuker een post te lezen en daar zelf een beeld bij te vormen dan dat je weet welk gezicht er achter schuil gaat.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Mijn buren zijn gewoon blank.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan anders ook even kind van de buren meenemen.
Dit ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat wel wat hebben. Het is vaak leuker een post te lezen en daar zelf een beeld bij te vormen dan dat je weet welk gezicht er achter schuil gaat.
Wel eens met jou al doe ik het zelf ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef -supergirl- het volgende:
ik word echt ziek van de gespreksonderwerpen hier. kan nou niemand ff volwassen en normaal doen?
jij niet in ieder gevalquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik bedoel dat je in hun fotoboek kan kijken, misschien dat ze daar foto's hebben geplaatst.
Bij murp stel ik me iets heel bijzonders voor door die rare fobo foto toentertijd.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat wel wat hebben. Het is vaak leuker een post te lezen en daar zelf een beeld bij te vormen dan dat je weet welk gezicht er achter schuil gaat.
Maar zij heeft dan ook een boezem die overloopt van moederlijke gevoelens.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb een vergaande haat liefde verhouding met Snakelady die gestoeld is op Oedipustische erotische gevoelens.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef -supergirl- het volgende:
ik word echt ziek van de gespreksonderwerpen hier. kan nou niemand ff volwassen en normaal doen?
Blikje zwarte schmink en wat lippenstift. Good to goquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn buren zijn gewoon blank.
Lastig punt voor mijquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef -supergirl- het volgende:
FOK! is sowieso niet echt aantrekkelijk om een foto te postenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geadopteerd kind kan ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn buren zijn gewoon blank.
Komt het er ooit van dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lastig punt voor mij
Gaat er ook niet meer van komen
Daar weet/wist ik het toevallig van. Wist is een beter woord, kan het me niet meer echt voor de geest halen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij murp stel ik me iets heel bijzonders voor door die rare fobo foto toentertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |