Jij bent de enige fatsoenlijke hier.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het op mezelf slaat
Ben net zo onafhankelijk als mijn partner dadelijk hoor. Niet volledig onafhankelijk nee, maar samen is leuker dan alleen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De sterke heteroseksuele onafhankelijke vrouw is een illusie.
Ik zou zelf een vent willen die voor zichzelf kan zorgen. Maar dat is niet zo raar.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat ze uiteindelijk allemaal een vent willen die voor ze zorgt.
Ja ik en chai hebben een professionele bandquote:Op maandag 23 februari 2015 20:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Uit wel bedoelde betrokkenheid zeker?
Matip niet lang meer als hij hier nog langer wegblijft.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef ntm het volgende:
qua mannen zijn Matip, Pussycatdoll en Soldier2000 de knapste
Interessant zeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef ntm het volgende:
qua mannen zijn Matip, Pussycatdoll en Soldier2000 de knapste
Erg belangrijk dat je dat overal altijd even bij vermeld lijkt het.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ver van mij vandaan, dus zonder eigengewin...
Volgens mij ben jij ook fatsoenlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent de enige fatsoenlijke hier.
Matip ging met z'n kind naar de Noord-Holland OUD meet.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Matip niet lang meer als hij hier nog langer wegblijft.
ja, best wel jaquote:Op maandag 23 februari 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Erg belangrijk dat je dat overal altijd even bij vermeld lijkt het.
Omdat het posten van een foto veelal negatieve kanten heeft.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Waarom weet ik niet hoe mensen van fok er uit zien?
kijk je nooit in usquote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Waarom weet ik niet hoe mensen van fok er uit zien?
Hij komt wel weerquote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Matip niet lang meer als hij hier nog langer wegblijft.
Hansje wilde niet dus haar zusje ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
Matip ging met z'n kind naar de Noord-Holland OUD meet.
Oh ja, lekker een kidsFOK!meet, samen een weekje weg in de krokusvakantie?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Matip ging met z'n kind naar de Noord-Holland OUD meet.
Nee, ik heb een vergaande haat liefde verhouding met Snakelady die gestoeld is op Oedipustische erotische gevoelens.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook fatsoenlijk.
Wel vriendelijke mensen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja, lekker een kidsFOK!meet, samen een weekje weg in de krokusvakantie?
je kan fobo proberen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:42 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Hoe zien die eruit dan.
Ik weet dat niet eens.
Niet regelmatig genoeg blijkbaarquote:Op maandag 23 februari 2015 20:42 schreef ntm het volgende:
[..]
kijk je nooit in us
[..]
Hij komt wel weer
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb een vergaande haat liefde verhouding met Snakelady die gestoeld is op Oedipustische erotische gevoelens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |