Succes, mij niet gezien. Zou dat echt niet durvenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou het dragen als een geuzennaam
hahahaha iedereen die me goed kent weet al dat ik volkomen verdwaast benquote:Op maandag 23 februari 2015 21:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Succes, mij niet gezien. Zou dat echt niet durven
Oh ja... ik heb het easy wat dat betreft al 15 jaar bij dezelfde werkgeverquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb ooit een keer een officiele waarschuwing gehad voor een shirt op mijn werk trouwens
lol sadquote:Op maandag 23 februari 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb ooit een keer een officiele waarschuwing gehad voor een shirt op mijn werk trouwens
Wordt dat niet saai?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh ja... ik heb het easy wat dat betreft al 15 jaar bij dezelfde werkgever
dikke luv voor mijn baan
nee hoor... ik ben begonnen als meettechnicus en deed metingen en nu geef ik leiding aan die afdeling, hartstikke leuk en ik word gewaardeerd omdat ik zowat de enige leidinggevende ben met veldervaring...quote:
er is hier niks oranje..wat een kutspelquote:Op maandag 23 februari 2015 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is oranje
De snavel van de eend van de UI van Aberellaquote:Op maandag 23 februari 2015 21:27 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
er is hier niks oranje..wat een kutspel
Run run runaway, runaway babyquote:Op maandag 23 februari 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom nu snuff maken met me
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De snavel van de eend van de UI van Aberella
Best gezellig daar.quote:
Niet zo bruno mars fanquote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Run run runaway, runaway baby
Before I put my spell on you
You better get get getaway, getaway darling
Cause everything you heard is true
Dat was hzaw.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken een jongen van 15 wiens dood jij eerverleden week niet zou beroeren. Wil je djedje nou de fylax behandeling geven enkel en alleen omdat ze een kutje heeft?
Wel mooie jongen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet zo bruno mars fan
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Run run runaway, runaway baby
Before I put my spell on you
You better get get getaway, getaway darling
Cause everything you heard is true
Welke kat?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:30 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vind het zo kut dat die kat is gevonden..
Vrouwenquote:
Utrecht.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
wat is leuker wonen, rotterdam of utrecht
mockingjay part 1quote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
heeft iemand nog goede film om aan te raden
Amsterdam.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
500 days of summerquote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
heeft iemand nog goede film om aan te raden
NOOIT ROTTERDAM ALS JE ER NIET MOET ZIJNquote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
ik woon tussne beide stedenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
Vind je veel negers achter je kont aan leuk of niet?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef -supergirl- het volgende:
ROTTERDAM IS LIEFDEquote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NOOIT ROTTERDAM ALS JE ER NIET MOET ZIJN
Mooie dingen moet je juist waarderen.quote:
in rotterdam zijn ze het mooistquote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind je veel negers achter je kont aan leuk of niet?
fucked up kut stad... het is dat de botlek en pernis hie ris en ik werk in zware industrie... anders was ik al lang weg hier... pauperbendequote:
Rotterdam trekt mij totaal niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NOOIT ROTTERDAM ALS JE ER NIET MOET ZIJN
afgunst en jaloezie zijn niet mooiquote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mooie dingen moet je juist waarderen.
het spijt me dat ik zo veeleisend benquote:Op maandag 23 februari 2015 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja wat... jij verveelde je, verzin ik een spel.. nog niet goed
liever negers dan hipsters. en dat vinden zij andersom ook. ik val niet zo in de smaak bij hipsters :squote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind je veel negers achter je kont aan leuk of niet?
Dat heb je toch ook niet bij mooie vrouwen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
afgunst en jaloezie zijn niet mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |