misschien hou ik wel van pauperbendequote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
fucked up kut stad... het is dat de botlek en pernis hie ris en ik werk in zware industrie... anders was ik al lang weg hier... pauperbende
Ik ben hipster :squote:Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
liever negers dan hipsters. en dat vinden zij andersom ook. ik val niet zo in de smaak bij hipsters :s
Nee, want ik wil geen mooie vrouw zijn... nou ja... eigenlijk wel, maar dat wilde ik volgend jaar pas onthullenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat heb je toch ook niet bij mooie vrouwen?
En hoe weet jij waar ik woon?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zeker in vergelijking met waar je nu woont
Oh dan sws Rotterdam.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
liever negers dan hipsters. en dat vinden zij andersom ook. ik val niet zo in de smaak bij hipsters :s
fbquote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
En hoe weet jij waar ik woon?
Ik woon nou echt in een erge buurt man.
Jij bent toch Somalisch?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef TheWeeknd het volgende:
utrecht vind ik zelfs saai
in rotterdam vind ik de sfeer beter
u wotquote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef TheWeeknd het volgende:
utrecht vind ik zelfs saai
in rotterdam vind ik de sfeer beter
Ga dan voor de Emma Watson-look.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, want ik wil geen mooie vrouw zijn... nou ja... eigenlijk wel, maar dat wilde ik volgend jaar pas onthullen
Ik word zo ontzettend kwaad als ik geil word van die melkzakken.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar zij heeft dan ook een boezem die overloopt van moederlijke gevoelens.
Kan niet eens.quote:
yesquote:
Emma Watsonquote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]emma watson na een vuurwerkincident
ja daarom vroeg ik dat ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
yes
zal er vast wel mee te maken hebben
in mijn dorp heb je alleen maar nederlanders en in rotterdam van alles en nog wat![]()
maar ik bemoei niet
werkt dat ook als je hem 33 cm wil?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee je bent in ene een kerel man.
Heb je al een penis? die kweken ze op je bovenbeen.
ja, morgen ga ik heen!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee je bent in ene een kerel man.
Heb je al een penis? die kweken ze op je bovenbeen.
Nou Rotterdam is the place to be hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef hondebrokje het volgende:
Ik wil ook een lieve knappe, trouwe jongen <3
die zijn er niet, of homoquote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef hondebrokje het volgende:
Ik wil ook een lieve knappe, trouwe jongen <3
O, dan maar voor een vrouw gaan.quote:
fggtquote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
23 jaar bij mijn liefje
Zegt nog niks over of je lief, trouw en knap bent.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
23 jaar bij mijn liefje
ripquote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
23 jaar bij mijn liefje
Professioneel vreemdganger.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zegt nog niks over of je lief, trouw en knap bent.
Kan inderdaad net zo goed 23 jaar trouwe klant zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
lieftrouwknapquote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
moeten ze hun vriendin wel echt leuk vindenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:45 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Meer dan zat hoor
Als je je vriendin echt leuk vindt
Klopt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moeten ze hun vriendin wel echt leuk vinden
Een vrouw al 8 jaar ketsen voordat Fylax geboren wordtquote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
23 jaar bij mijn liefje
Heeft daar niet per se mee te maken hoor. Gewoon het missen van spanning en een beetje egoïsme doet wonderen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:45 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Meer dan zat hoor
Als je je vriendin echt leuk vindt
Ik ben ook bijna 100 hequote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een vrouw al 8 jaar ketsen voordat Fylax geboren wordt
begin is altijd leuk, maar op een gegeven moment kijk je ernaar en denk je "waarom?"quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moeten ze hun vriendin wel echt leuk vinden
Je zou het niet hier zeggenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef hondebrokje het volgende:
Ik dm nu met leuke jongenmaar wil geen fokker meer
Hij is wel knap
Klopt maar dan vind je dus niet echt leukquote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft daar niet per se mee te maken hoor. Gewoon het missen van spanning en een beetje egoïsme doet wonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |