Ik ben jaloers, ik zit alweer op kantoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon een autist.
Ik heb lekker uitgeslapen, want ik heb een fysioafspraak straks en hoefde daarom niet eerst naar stage.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Vooral schouders, want die zitten vast.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
En mijn bekkenbodem. Is dat ook gay?
lijkt me nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
hahaquote:Op maandag 23 februari 2015 17:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die ene met grindtegelkop was WICKY???
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
pak de bus..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:30 schreef TheWeeknd het volgende:
als het rond 12 uur erger wordt oid ga ik niet meerweer een saai dagje thuis
normaal doe ik dat ook, maar ik kan niet naar diegene zijn huis dan, tenzij ik 3km ofzo wil lopenquote:
pak de bus rechtstreeks naar de stad en spreek daar af.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:32 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
normaal doe ik dat ook, maar ik kan niet naar diegene zijn huis dan, tenzij ik 3km ofzo wil lopen
en we gaan samen nog naar de stad fietsen en anders moet hij me fietsen en ja doen we maar eventjes niet
Jij zit op de middelbare, dan hoor je te fietsen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:33 schreef Fylax het volgende:
Met de bus naar school. Ik stap voor mijn huis in en voor de school weer uit
ik loop 3 min naar de bus..duurt 30min..daarna uitstappen wachten op de volgende bus 15 min erin..dan uitstappen en 10min wachten voor een andere bus en 2min erin zitten..of zelf 10min lopen naar schoolquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:33 schreef Fylax het volgende:
Met de bus naar school. Ik stap voor mijn huis in en voor de school weer uit
jaa maar we gingen eerst naar hem thuis omdat die alleen wasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pak de bus rechtstreeks naar de stad en spreek daar af.
wat een problemen
en hoelang fiets jij naar school?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik loop 3 min naar de bus..duurt 30min..daarna uitstappen wachten op de volgende bus 15 min erin..dan uitstappen en 10min wachten voor een andere bus en 2min erin zitten..of zelf 10min lopen naar school
en als de ene bus vertraging heeft, mis ik de ander!en die 1e bus gaat om het uur
![]()
!
Als je het bij de buschauffeur aangeeft dan kan hij aan de buschauffeur van de volgende bus doorgeven dat hij een overstapper heeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik loop 3 min naar de bus..duurt 30min..daarna uitstappen wachten op de volgende bus 15 min erin..dan uitstappen en 10min wachten voor een andere bus en 2min erin zitten..of zelf 10min lopen naar school
en als de ene bus vertraging heeft, mis ik de ander!en die 1e bus gaat om het uur
![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |