Nee had 1 vak met recht te maken. Saaiste vak wat ik gehad heb, viel me zwaar tegen. Was er niet slecht in, maar zou het echt niet trekken als studie.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:15 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik vind lezen leuk, kan snel begrijpend lezen uhh en volgens vele zou rechten wel bij mij passen
ik was ook goed in geschiedenis en maatschappijleer, niet dat het erop lijkt maar je zult me wel begrijpen
doe je zelf wel rechten trouwens?
Dat is MIJN TT die nergens meer op sloeg nadat Ludo hem aanpaste, en nu gaat het helemaal nergens meer over.quote:
oh wauw haha valt tegen jaquote:Op maandag 23 februari 2015 09:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee had 1 vak met recht te maken. Saaiste vak wat ik gehad heb, viel me zwaar tegen. Was er niet slecht in, maar zou het echt niet trekken als studie.
Wat was je TT danquote:Op maandag 23 februari 2015 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is MIJN TT die nergens meer op sloeg nadat Ludo hem aanpaste, en nu gaat het helemaal nergens meer over.
Het is eentonig en veel dingen zijn heel omslachtig omdat wetten en dat vind ik irritant.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
oh wauw haha valt tegen ja
ik had altijd gedacht dat ik er goed in zou zijn en leuk zou vinden etc
Gewoon na hbo rechten WO gaan doenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:19 schreef TheWeeknd het volgende:
ik wilde vroeger als 12 jarige altijd advocaat worden
maar dat kan blijkbaar ook niet met hbo rechten, jammer
je had een vwo diploma, ging hbo studeren? en dan nog een studie die je niks lijkt?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
Ik doe nu een hbo IMEM, vind er geen klap aan maar studeer dit jaar toch afzat wel een wo rechten te overwegen hierna
heb wel spijt dat ik m'n vwo diploma niet optimaal gebruikt heb.
Zou gewoon eerst vwo doen, krijg je wat betere voorbereiding op WO studies dan op het hbo. Tenminste, hbo rechten staat niet zo goed bekend toch?quote:
Jammer wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KLB TARDIS. SC - Eigengeilerij
Het was goed, sterk, krachtig, poëtisch. Komt Ludo even kneuzen
Dat is hoe het ging, ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:22 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je had een vwo diploma, ging hbo studeren? en dan nog een studie die je niks lijkt?
als je goed bent welquote:Op maandag 23 februari 2015 09:21 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
zulke dingen kunnen niet zomaar
Geen idee. Verschilt denk ik per school.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou gewoon eerst vwo doen, krijg je wat betere voorbereiding op WO studies dan op het hbo. Tenminste, hbo rechten staat niet zo goed bekend toch?
Fijn broeder! Hier gaat alles stabielquote:Op maandag 23 februari 2015 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lang niet verkeerd mag ik wel zeggen, en met u?
ik mag geen vwo doen na havo en ik kan daar best mee levenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou gewoon eerst vwo doen, krijg je wat betere voorbereiding op WO studies dan op het hbo. Tenminste, hbo rechten staat niet zo goed bekend toch?
Hoezo niet?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:24 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik mag geen vwo doen na havo en ik kan daar best mee leven
was dat niet afgeschaftquote:Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan ook je P halen op het hbo en dan naar WO.
ja, want rechten is ook een studie die niks voorsteltquote:Op maandag 23 februari 2015 09:28 schreef ntm het volgende:
Mensen doen hier allemaal makkelijk, ga wo doen. Word advocaat blabla. Is allemaal zo makkelijk natuurlijkSucces, zelfs als je in je 3 jarige master zit
Eerst doen, dan zeggenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, want rechten is ook een studie die niks voorstelt
ik zeg juist dat je niet zomaar wo kan den na hbo? en ik ben zelf blij met mn havo dus hierna ga ik geen vwo oid doenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Eerst doen, dan zeggenNiet als middelbare scholier van de havo denken dat je wel ff advocaat kan worden. Sowieso is master strafrecht idioot, bijna iedereen die rechten studeert wil advocaat worden. Je kan beter slimmere keuze maken, fiscaal recht zitten bijv. betere baankansen.
ik ken mensen die het gedaan hebben, ik zou er niet aan beginnenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Eerst doen, dan zeggenNiet als middelbare scholier van de havo denken dat je wel ff advocaat kan worden. Sowieso is master strafrecht idioot, bijna iedereen die rechten studeert wil advocaat worden. Je kan beter slimmere keuze maken, fiscaal recht zitten bijv. betere baankansen.
Rechten is gewoon dingen uit je hoofd lerenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:28 schreef ntm het volgende:
Mensen doen hier allemaal makkelijk, ga wo doen. Word advocaat blabla. Is allemaal zo makkelijk natuurlijkSucces, zelfs als je in je 3 jarige master zit
Echt 20% is hoog opgeleid en de rest is kanki dom.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vraag me wat er later gebeurd in nederland als iedereen hoogopgeleid is..
wie wordt er dan bijv nog buschauffeur (stom voorbeeld, jullie snappen het wel)
Later heeft gewoon iedereen een eigen elektrische auto.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef TheWeeknd het volgende:
ja maar laterquote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt 20% is hoog opgeleid en de rest is kanki dom.![]()
Er zullen altijd laagopgeleide mensen zijn voor de kut baantjesquote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef TheWeeknd het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Later heeft gewoon iedereen een eigen elektrische helicopter.
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Later heeft gewoon iedereen een eigen elektrische auto.
Zoals jij hehquote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er zullen altijd laagopgeleide mensen zijn voor de kut baantjes
Zie; VMBO'ers.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoger beroepsonderwijs. Just sayin'quote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ja maar later
hbo was ook hoogopgeleid toch? of telt dat niet meer?
Niet iedereen komt aan een baan hoor, die mensen worden buschauffeur, of conducteur.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef TheWeeknd het volgende:
ja maar niet genoeg denk ikquote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen een dikke Mercedes met chauffeur, dan zijn bussen ook niet nodigquote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef TheWeeknd het volgende:
Ik heb totaal geen ambitie buschauffeur dan wel conducteur te wordenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet iedereen komt aan een baan hoor, die mensen worden buschauffeur, of conducteur.
Meer dan genoeg denk ik. Iedereen die aan het hbo begint wil niet zeggen dat ook iedereen het afmaakt. In mijn eerste jaar was al 70% gestopt. srsquote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ja maar niet genoeg denk ik
waardoor "hoogopgeleiden" minder werk moeten doen
Jawel, genoeg domme mensenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat later iedereen intelligent genoeg is om hoog opgeleid te worden?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Je bedoelt een Mercedes en dikke chauffeur?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen een dikke Mercedes met chauffeur, dan zijn bussen ook niet nodig
Oh ja dat is waar ook, sommige mensen van mijn opleiding die gestopt zijn, zijn daarna mbo gaan doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Meer dan genoeg denk ik. Iedereen die aan het hbo begint wil niet zeggen dat ook iedereen het afmaakt. In mijn eerste jaar was al 70% gestopt. srs
nou dan, ik vind zelf dat best veel mensen studeren op hbo en woquote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zie; VMBO'ers.
[..]
Hoger beroepsonderwijs. Just sayin'
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nou dan, ik vind zelf dat best veel mensen studeren op hbo en wo
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Meer dan genoeg denk ik. Iedereen die aan het hbo begint wil niet zeggen dat ook iedereen het afmaakt. In mijn eerste jaar was al 70% gestopt. srs
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook, sommige mensen van mijn opleiding die gestopt zijn, zijn daarna mbo gaan doen.
Of faalden bij hun volgende hbo opleiding.
huh sluit havo niet aan op hbo?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook, sommige mensen van mijn opleiding die gestopt zijn, zijn daarna mbo gaan doen.
Of faalden bij hun volgende hbo opleiding.
ook die chauffeur zal een goede opleiding gehad hebben, zodat hij zich vol kan vreten.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bedoelt een Mercedes en dikke chauffeur?
kk jij bent dom.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:44 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
huh sluit havo niet aan op hbo?
En wat vind het CBS daarvan?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef TheWeeknd het volgende:
nou dan, ik vind zelf dat best veel mensen studeren op hbo en wo
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En wat vind het CBS daarvan?
Ja. En nu?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef TheWeeknd het volgende:
als je 5 jaar havo kan redden, zou je hbo ook moeten redden
En wie het niet bevalt rot maar opquote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef TheWeeknd het volgende:
als je 5 jaar havo kan redden, zou je hbo ook moeten redden
In theorie wel, maar niet iedereen vindt de opleiding dan leuk. Dan hebben ze bijv. toch liever meer praktijk in plaats van een baan op kantoor later. En dat vind je niet echt op het hbo, maar wel op mbo.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:44 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
huh sluit havo niet aan op hbo?
ohja logischquote:Op maandag 23 februari 2015 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
In theorie wel, maar niet iedereen vindt de opleiding dan leuk. Dan hebben ze bijv. toch liever meer praktijk in plaats van een baan op kantoor later. En dat vind je niet echt op het hbo, maar wel op mbo.
Beetje in het plantsoen spitten kan niet veel mis aan gaan hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:48 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ohja logisch
mbo zou echt hel zijn voor mij
praktijk zou ik echt zo erg verneuken
Neequote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie iemand zoals jijzelf heh.
Goed zo voeder, jij denkt niet in problemen maar in oplossingen, daar hou ik van. Hulde, user van de dag zeg ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Later heeft gewoon iedereen een eigen elektrische auto.
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:48 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nu ga ik mijn broodje uit de stokbrood halen
bedanktquote:Op maandag 23 februari 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo voeder, jij denkt niet in problemen maar in oplossingen, daar hou ik van. Hulde, user van de dag zeg ik.
tr gedaanquote:Op maandag 23 februari 2015 09:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
oké nu mag je mij kanker dom noemen
Kankerquote:Op maandag 23 februari 2015 09:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
HAHAHAH BANquote:Op maandag 23 februari 2015 09:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je handen jeuken zeker heh?quote:
Nee manquote:Op maandag 23 februari 2015 09:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je handen jeuken zeker heh?
'leg ik lekker achter neer'
fap fap fap
Nee, dat zit niet in mijn aard en daarbij ga ik geen risico's meer lopen met de modjes.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Waarom hypocriet?quote:
Oh die weekend ook alquote:
FOei, knul.quote:
Ik spreek louter de waarheidquote:Op maandag 23 februari 2015 09:59 schreef voederbietel het volgende:
Jezus Fylax je bent toch ook wel echt van voor tot achter stront irritant.
Jij bent niet bang om de waarheid te zeggen hè? Sodemieter.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:59 schreef voederbietel het volgende:
Jezus Fylax je bent toch ook wel echt van voor tot achter stront irritant.
woohquote:Op maandag 23 februari 2015 09:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
sorry ik mag niet partijdig zijn
grapje joh niemand doet tr
Weet je op welke krant ik geabonneerd ben?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent niet bang om de waarheid te zeggen hè? Sodemieter.
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je op welke krant ik geabonneerd ben?
Was wel een echte kameraad hoor. Kon je gewoon onverwachts opbellen om iets te doen, deed nooit moeilijk en betaalde vaak het eerste rondje.quote:
En hij had een goede snor.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was wel een echte kameraad hoor. Kon je gewoon onverwachts opbellen om iets te doen, deed nooit moeilijk en betaalde vaak het eerste rondje.
Er zijn sowieso alleen maar mannen met snorren in dit topic.quote:
Chai zei ook dat ze goed was in bed en wauw wat viel dat tegen.quote:
Zijn monogaam. Gaat de een dood sterft de ander van liefdesverdriet.quote:
Ik mocht willen dat ik goed was in bed. Ik doe er 9/10 keer minstens een uur over om in slaap te vallen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chai zei ook dat ze goed was in bed en wauw wat viel dat tegen.
Appels en peren. Kwaliteit in bed is subjectief en het al dan niet bezitten van een snor is gewoon objectief waar te nemen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chai zei ook dat ze goed was in bed en wauw wat viel dat tegen.
Dit is echt het meest tragische wat ik deze maand gelezen heb.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zijn monogaam. Gaat de een dood sterft de ander van liefdesverdriet.
hahaquote:Op maandag 23 februari 2015 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is echt het meest tragische wat ik deze maand gelezen heb.
Ik hoop dat dit ook voor mijn ganzen telt want dit zijn enorme klootzakken en ze willen maar niet weg
Ik ben wel monogaam........ En jijquote:Op maandag 23 februari 2015 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit ook voor mijn ganzen telt want dit zijn enorme klootzakken en ze willen maar niet weg
Ik wil later waakganzen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben een slet.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben wel monogaam........ En jij
FOK!ken natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen in je vakantie
FOK!ken natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen in je vakantie
Moet kunnen :-)quote:Op maandag 23 februari 2015 10:29 schreef gianni61 het volgende:
reed net langs de mcdonalds. nu zin in een hamburger
Gewoon eeuwige student na IMEM zoals ik, ja toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
Ik doe nu een hbo IMEM, vind er geen klap aan maar studeer dit jaar toch afzat wel een wo rechten te overwegen hierna
heb wel spijt dat ik m'n vwo diploma niet optimaal gebruikt heb.
Plan: huiswerk, huiswerk, huiswerkquote:
Ik ga gewoon hetzelfde doen als jij na mijn afstuderen als jij een succesverhaal wordt.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon eeuwige student na IMEM zoals ik, ja toch?
huiswerk maken in de vakantiequote:Op maandag 23 februari 2015 10:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Plan: huiswerk, huiswerk, huiswerk
Uiteindelijk: slapen, werken, films kijken, slapen, fokken, slapen
heh?quote:
Zoals die zwaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huiswerk maken in de vakantie
[..]
heh?
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij commentaar had op je merkenvermelding?
Die schoenen zijn jou toch 3 maten te groot?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Zou foto's van hem krijgen van zijn schoenen die ik misschien wil overkopen. Nog niks gekregen. ;s
Nee al sinds vrijdag nietquote:Op maandag 23 februari 2015 10:37 schreef voederbietel het volgende:
Is Houses hier nog wel eens gesignaleerd eigenlijk?
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Die schoenen zijn jou toch 3 maten te groot?Dat red je niet met drie paar sokken aantrekken.
Ja ik heb 30 cm hij 15.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat jullie in maat verschilden.
Verslik me bijna in m'n koffie.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat jij dat ook kon. Sorry voor dit confronterende moment op maandagochtend.
Confronterend dit.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:44 schreef voederbietel het volgende:
Maar goed, zou ook een beetje gek zijn om iemand te appen die gewoon naast je zit.
Hoe onwaarschijnlijk wil je het hebben allemaal. Wat een ochtend.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
Oh sorry zat tijdelijk ff niet meer op m'n houseskloon :-) maar als jullie willen zal ik weer ff op dat account inloggen
Oeps, ik dacht dat jij daar ook zat. Sorry voor dit confronterende moment op maandagochtend.quote:
Ik zou ook wel lekker naast je willen zitten en pretentieus doen over het aroma van verschillende koffiebonen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat jij daar ook zat. Sorry voor dit confronterende moment op maandagochtend.
Iedereen die claimt Houses' kloon/Houses' eigenaar te zijn is per definitie ongeloofwaardig.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
Oh sorry zat tijdelijk ff niet meer op m'n houseskloon :-) maar als jullie willen zal ik weer ff op dat account inloggen
Kom een keer langs.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou ook wel lekker naast je willen zitten en pretentieus doen over het aroma van verschillende koffiebonen.
Oh ja ja dat is wel veel spannender.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Plan: huiswerk, huiswerk, huiswerk
Uiteindelijk: slapen, werken, films kijken, slapen, fokken, slapen
Ik heb helemaal geen espresso machinequote:Op maandag 23 februari 2015 10:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kom een keer langs.
M'n vriendin heeft zo'n echte espresso machine.
Kunnen we koffie zetten.
Met jou?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:57 schreef BlauweTijger het volgende:
voederbietel. Kom je een keer meetten?
Is goed, bedankt voor de uitnodiging. Leuk dat je wel met mij wil meeten.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kom een keer langs.
M'n vriendin heeft zo'n echte espresso machine.
Kunnen we koffie zetten.
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met jou?
Ben daar te slim voor.
Ik snap het niet, kan je het uitleggen?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:58 schreef voederbietel het volgende:
Ligt niet aan mijn intelligentie verder.
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is goed, bedankt voor de uitnodiging. Leuk dat je wel met mij wil meeten.
Nee.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het niet, kan je het uitleggen?
okequote:Op maandag 23 februari 2015 10:59 schreef -supergirl- het volgende:
Ik lig nog steeds als een lui geval in bed
Nee ik meen het, is goed. Ontdekken we het samen.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:02 schreef voederbietel het volgende:
Maar serieus TARDIS. kom een keer langs want ik snap echt geen reet van die espresso machine.
Ik kan je vooraf wel wat foto's sturen als je wilt?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik meen het, is goed. Ontdekken we het samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:08 schreef voederbietel het volgende:
TARDIS.:Ik heb zonder geintjes van Bob's Burgers geleerd hoe ik met zo'n ding om moet gaan. Al is dat puur theorie, ik moet het nog toepassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken dat wel. Heb dat altijd erg met porno.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb zonder geintjes van Bob's Burgers geleerd hoe ik met zo'n ding om moet gaan. Al is dat puur theorie, ik moet het nog toepassen.
Ik heb de theorie van het met een groepje onbekende kerels het gezicht van een meisje onderspuiten ook goed onder de knie ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Heb dat altijd erg met porno.
Hoezo? Is toch een koffieapparaat?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb zonder geintjes van Bob's Burgers geleerd hoe ik met zo'n ding om moet gaan. Al is dat puur theorie, ik moet het nog toepassen.
Ben ik niet de enige.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:10 schreef voederbietel het volgende:
Ik herken dat wel. Heb dat altijd erg met porno.
Bob's burgers is stom.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zitten wel wat meer handelingen op dan een nespresso/senseo/filter/docegusto apparaat
Moet kunnen. Ik ben er uit maar dat was omdat ik zin had ik koffie.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:59 schreef -supergirl- het volgende:
Ik lig nog steeds als een lui geval in bed
Koffie is ook gewoon lekker, arbeider.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Koffie.![]()
Meer dan 2 bakjes drinken.![]()
Koffie drinken als je niet hoeft te werken.
nahquote:Op maandag 23 februari 2015 11:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Koffie is ook gewoon lekker, arbeider.
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
een autist die elk fotoboek afgaat
Oh daar ben ik nog niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb de theorie van het met een groepje onbekende kerels het gezicht van een meisje onderspuiten ook goed onder de knie ja.
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Even srs. Die Anoniem_fokker die altijd in fotoboeken zit. Is dat nou gewoon een verzamelaccount van iedereen die anoniem wil blijven of is het echt een autist die elk fotoboek afgaat?
is mijn andere account.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Even srs. Die Anoniem_fokker die altijd in fotoboeken zit. Is dat nou gewoon een verzamelaccount van iedereen die anoniem wil blijven of is het echt een autist die elk fotoboek afgaat?
Ik ben sinds vorige week bij 'Bukkake voor gevorderden', heel leerzaam, hele interessante reacties in de trein als ik m'n iPad bij me heb.quote:
Ik las 'Beauke voor gevorderden'.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorige week bij 'Bukkake voor gevorderden', heel leerzaam, hele interessante reacties in de trein als ik m'n iPad bij me heb.
Verzamelnaam, maar er is ook een FOK!ker die vervolgens die username gekozen heeft om lekker views op z'n fobo te genereren, de rekel.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verzamelnaam, maar er is ook een FOK!ker die vervolgens die username gekozen heeft om lekker views op z'n fobo te genereren, de rekel.
Wat is het nou?quote:
Nou, ik keek als 14-jarige veel Family Guy, maar dat heb je op een gegeven moment wel gezien qua humor. Dit kijkt op brakke dagen rustig weg zonder al te veel vulgariteit, een welkome afwisseling.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom is het leuk dan? Elke keer dat ik het zag was het irritant.
JA DAT KAN TOH NIET HOE KAN HET EENOOK HET ANDER ZIJN DAN ? :S:Squote:Op maandag 23 februari 2015 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
JA ALLEBEI LET NOU OP!!!1! 1![]()
(
(:
je kan toch anoniem door fobo surfen? Dus kan iedereen zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 11:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JA DAT KAN TOH NIET HOE KAN HET EENOOK HET ANDER ZIJN DAN ? :S:S
Waarom raken er in Amerika zoveel John Doe's vermist?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
voederbietel weet het misschien wel met zijn bijdehante aardappelgezicht.
Luister! Als er een FOK!ker zonder registratie op je fobo komt noteert FOK! dat als 'Anonieme_Fokker', maar er is dus ook een user die Anonieme_Fokker heet, DUS HET IS ALLEBEI!quote:Op maandag 23 februari 2015 11:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JA DAT KAN TOH NIET HOE KAN HET EENOOK HET ANDER ZIJN DAN ? :S:S
Één dochter is een psychopaat, de ander oversekst en het zoontje is gewoon down. En die moeder maakt constant trieste kutgrapjes.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom is het leuk dan? Elke keer dat ik het zag was het irritant.
Maar wist je dit al:quote:Op maandag 23 februari 2015 11:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom raken er in Amerika zoveel John Doe's vermist?
Ja ik had hem allang door hoor, zat gewoon te fonken hihih ;pquote:Op maandag 23 februari 2015 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Luister! Als er een FOK!ker zonder registratie op je fobo komt noteert FOK! dat als 'Anonieme_Fokker', maar er is dus ook een user die Anonieme_Fokker heet, DUS HET IS ALLEBEI!
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar wist je dit al:
http://www.tylervigen.com/view_correlation?id=2948
Ja kut dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:32 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Één dochter is een psychopaat, de ander oversekst en het zoontje is gewoon down. En die moeder maakt constant trieste kutgrapjes.
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat voor idioten onderzoeken dit?
Je snapt mijn vraag dus niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo simpel dat je niet snapt wat je daar ziet?
okquote:Op maandag 23 februari 2015 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je snapt mijn vraag dus niet.
Moest lachen. Zeer treffend.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:32 schreef Stompzinnig het volgende:
Één dochter is een psychopaat, de ander oversekst en het zoontje is gewoon down. En die moeder maakt constant trieste kutgrapjes.
Leg jij eens uit wat er leuk aan is? Die voorstukjes op CC zijn voorbeelden van de dieptepunten hoop ik?quote:
Het is een website die gewoon willekeurige statistieken op het internet zoekt en samenvoegt.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat voor idioten onderzoeken dit?
Ik zal een paar afleveringen op mijn telefoon zitten, kunnen we bulderend lachen in 't Hart en onze kroeggenoten lastig vallen.quote:
Had je verwacht die website ooit aan iemand te moeten uitleggen?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is een website die gewoon willekeurige statistieken op het internet zoekt en samenvoegt.
Satire ten top mijn blauwe vriend.
Die zijn ook niet zo grappig nee. Moest er ook even in komen, eerste paar afleveringen die ik zag vond ik niets.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Leg jij eens uit wat er leuk aan is? Die voorstukjes op CC zijn voorbeelden van de dieptepunten hoop ik?
Neen.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had je verwacht die website ooit aan iemand te moeten uitleggen?
De grapjes zijn niet echt random. Alles mislukt gewoon in combinatie met wat absurdisme.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef Chai het volgende:
Leg jij eens uit wat er leuk aan is? Die voorstukjes op CC zijn voorbeelden van de dieptepunten hoop ik?
Dat zou ook een verklaring zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
Chai ik heb ADHD en sommige segmenten van Bob's Burgers voeden dat, oke? Ik heb dat soort entertainment nodig voor mijn mentale gezondheid.
Noem je me nu dik?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zou ook een verklaring zijn.
Ah vandaar, ik heb ADD en bij mij werkt het averechts.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
Chai ik heb ADHD en sommige segmenten van Bob's Burgers voeden dat, oke? Ik heb dat soort entertainment nodig voor mijn mentale gezondheid.
soms denk ik ook dat ik daar last van heb, maar ik heb het nooit laten checkenquote:Op maandag 23 februari 2015 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik heb ADD en bij mij werkt het averechts.
Ach laten checken, als je de juiste kenmerken op noemt kun je het al 'hebben'quote:Op maandag 23 februari 2015 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms denk ik ook dat ik daar last van heb, maar ik heb het nooit laten checken
bij iedereen is wel iets te vindenquote:Op maandag 23 februari 2015 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach laten checken, als je de juiste kenmerken op noemt kun je het al 'hebben'. Terwijl het meer een grijs gebied is natuurlijk.
Het hoeft je niet per se te belemmeren in je functioneren en dat is onder andere een criterium.
Elke gek heeft wel een gebrekquote:Op maandag 23 februari 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij iedereen is wel iets te vinden
Het teleurgestelde gezicht van mensen die erachter komen dat ik geen ritalin slik en ze dus niet een paar pilletjes van mij kunnen krijgen is altijd leuk.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach laten checken, als je de juiste kenmerken op noemt kun je het al 'hebben'. Terwijl het meer een grijs gebied is natuurlijk.
Het hoeft je niet per se te belemmeren in je functioneren en dat is onder andere een criterium.
Eensch. Ouders willen dat graag, of om er mee te paraderen óf zichzelf in te dekken. Van die ouders die bij een andere instantie hun gelijk gaan halen wanneer hun kind in eerste instantie niet als hoogbegaafd wordt gezienquote:Op maandag 23 februari 2015 11:56 schreef remi1986 het volgende:
sowieso plakken we hier veel te snel ergens een label op als je het mij vraagt
ja of als excuus om maar niet meer op te voeden. "Ach, heeft toch <insert mental stoornis>, dus heeft toch geen zin"quote:Op maandag 23 februari 2015 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
Eensch. Ouders willen dat graag, of om er mee te paraderen óf zichzelf in te dekken. Van die ouders die bij een andere instantie hun gelijk gaan halen wanneer hun kind in eerste instantie niet als hoogbegaafd wordt gezien
Het heeft niet per se gevolgen. Meestal alleen als je dat zelf wil. Vooral ouders zijn het probleem, maar die labelen toch wel als ze dat willen zonder officiële diagnose.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:56 schreef remi1986 het volgende:
sowieso plakken we hier veel te snel ergens een label op als je het mij vraagt
Bij een hoogbegaafde die functioneert (met evt. aanpassingen) in het reguliere onderwijs heeft het ook niet nodig om als hoogbegaafd bestempeld te worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eensch. Ouders willen dat graag, of om er mee te paraderen óf zichzelf in te dekken. Van die ouders die bij een andere instantie hun gelijk gaan halen wanneer hun kind in eerste instantie niet als hoogbegaafd wordt gezien
Maar ouders willen zo graag dat hun kind 'bijzonder' is, of beter dan andermans kinderen. Heel vervelend is dat. Ik ken (jammerlijk genoeg) al wat leeftijdsgenoten die aan de kinderen zitten, en die dan trots komen vertellen hoeveel hun kind voorloopt op het boekje en weet ik wat niet al.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:00 schreef Chai het volgende:
Bij een hoogbegaafde die functioneert (met evt. aanpassingen) in het reguliere onderwijs heeft het ook niet nodig om als hoogbegaafd bestempeld te worden.
als ik terugkijk naar mijn basisschool denk ik dat er wel een aantal adhd, autist, hoogbegaafd, add enz bij zaten, maar daar had toen nog niemand het overquote:Op maandag 23 februari 2015 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ouders willen zo graag dat hun kind 'bijzonder' is, of beter dan andermans kinderen. Heel vervelend is dat. Ik ken (jammerlijk genoeg) al wat leeftijdsgenoten die aan de kinderen zitten, en die dan trots komen vertellen hoeveel hun kind voorloopt op het boekje en weet ik wat niet al.
Ik liep ook altijd overal op voor qua vaardigheden als ik die boekjes teruglees.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ouders willen zo graag dat hun kind 'bijzonder' is, of beter dan andermans kinderen. Heel vervelend is dat. Ik ken (jammerlijk genoeg) al wat leeftijdsgenoten die aan de kinderen zitten, en die dan trots komen vertellen hoeveel hun kind voorloopt op het boekje en weet ik wat niet al.
Lekker mogen computeren terwijl de rest van de klas Engels volgde in groep 8 omdat ik er toch niets leerdequote:Op maandag 23 februari 2015 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik liep ook altijd overal op voor qua vaardigheden als ik die boekjes teruglees.
Niet dat ik er iets aan heb gehad.
Voorlopen op boekjes is niks anders dan boven het gemiddelde niveau uit komen. Los van het feit dat je academische niveau niks meer is dan een gevolg van voornamelijk je genen, is het met 35% hoog opgeleid niveau en met 22% laag opgeleid niveau, niet erg speciaal als je boven het gemiddelde uit komt.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik liep ook altijd overal op voor qua vaardigheden als ik die boekjes teruglees.
Niet dat ik er iets aan heb gehad.
Computeren? dat mochten wij sws niet als beloning, dan ging je maar in je leesboekje lezen.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker mogen computeren terwijl de rest van de klas Engels volgde in groep 8 omdat ik er toch niets leerde
Zie TT.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker mogen computeren terwijl de rest van de klas Engels volgde in groep 8 omdat ik er toch niets leerde
computeren? de basisschool was blij dat ze 4 computers hadden.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Computeren? dat mochten wij sws niet als beloning, dan ging je maar in je leesboekje lezen.
Op taalgebied was de voorsprong exponentieel.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voorlopen op boekjes is niks anders dan boven het gemiddelde niveau uit komen. Los van het feit dat je academische niveau niks meer is dan een gevolg van voornamelijk je genen, is het met 35% hoog opgeleid niveau en met 22% laag opgeleid niveau, niet erg speciaal als je boven het gemiddelde uit komt.
* TARDIS. zat op een kutschoolquote:Op maandag 23 februari 2015 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Computeren? dat mochten wij sws niet als beloning, dan ging je maar in je leesboekje lezen.
Wij oefenden de tafels altijd op de computer.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
computeren? de basisschool was blij dat ze 4 computers hadden.
voel me oud
Grappig dat je nu ogenschijnlijk de term exponentieel fout gebruikt dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Op taalgebied was de voorsprong exponentieel.
ik kreeg op de brugklas nog les ms dosquote:Op maandag 23 februari 2015 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij oefenden de tafels altijd op de computer.
Nu ik er over nadenk moesten we wel naar de website van de uitgever, die had zo'n digitale leeromgeving die aansloot op de leerstof.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Moderne basisschool. Wij hadden computers die geschonken waren door Afrikaanse scholen.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk moesten we wel naar de website van de uitgever, die had zo'n digitale leeromgeving die aansloot op de leerstof.
Dat is statistiek.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Grappig dat je nu ogenschijnlijk de term exponentieel fout gebruikt dan.
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moderne basisschool. Wij hadden computers die geschonken waren door Afrikaanse scholen.
En nu doe je een hbo pretstudie.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar wel in het Engels.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En nu doe je een hbo pretstudie.
tja, fylax was hier, dus zou kunnenquote:Op maandag 23 februari 2015 12:17 schreef TARDIS. het volgende:
Zijn er nou alweer reacties verwijderd?
Ja had op pagina 1 vier posts met enkel het woord kanker gepost.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:17 schreef TARDIS. het volgende:
Zijn er nou alweer reacties verwijderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |