okquote:Op maandag 23 februari 2015 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je snapt mijn vraag dus niet.
Moest lachen. Zeer treffend.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:32 schreef Stompzinnig het volgende:
Één dochter is een psychopaat, de ander oversekst en het zoontje is gewoon down. En die moeder maakt constant trieste kutgrapjes.
Leg jij eens uit wat er leuk aan is? Die voorstukjes op CC zijn voorbeelden van de dieptepunten hoop ik?quote:
Het is een website die gewoon willekeurige statistieken op het internet zoekt en samenvoegt.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat voor idioten onderzoeken dit?
Ik zal een paar afleveringen op mijn telefoon zitten, kunnen we bulderend lachen in 't Hart en onze kroeggenoten lastig vallen.quote:
Had je verwacht die website ooit aan iemand te moeten uitleggen?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is een website die gewoon willekeurige statistieken op het internet zoekt en samenvoegt.
Satire ten top mijn blauwe vriend.
Die zijn ook niet zo grappig nee. Moest er ook even in komen, eerste paar afleveringen die ik zag vond ik niets.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Leg jij eens uit wat er leuk aan is? Die voorstukjes op CC zijn voorbeelden van de dieptepunten hoop ik?
Neen.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had je verwacht die website ooit aan iemand te moeten uitleggen?
De grapjes zijn niet echt random. Alles mislukt gewoon in combinatie met wat absurdisme.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef Chai het volgende:
Leg jij eens uit wat er leuk aan is? Die voorstukjes op CC zijn voorbeelden van de dieptepunten hoop ik?
Dat zou ook een verklaring zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
Chai ik heb ADHD en sommige segmenten van Bob's Burgers voeden dat, oke? Ik heb dat soort entertainment nodig voor mijn mentale gezondheid.
Noem je me nu dik?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zou ook een verklaring zijn.
Ah vandaar, ik heb ADD en bij mij werkt het averechts.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
Chai ik heb ADHD en sommige segmenten van Bob's Burgers voeden dat, oke? Ik heb dat soort entertainment nodig voor mijn mentale gezondheid.
soms denk ik ook dat ik daar last van heb, maar ik heb het nooit laten checkenquote:Op maandag 23 februari 2015 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik heb ADD en bij mij werkt het averechts.
Ach laten checken, als je de juiste kenmerken op noemt kun je het al 'hebben'quote:Op maandag 23 februari 2015 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms denk ik ook dat ik daar last van heb, maar ik heb het nooit laten checken
bij iedereen is wel iets te vindenquote:Op maandag 23 februari 2015 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach laten checken, als je de juiste kenmerken op noemt kun je het al 'hebben'. Terwijl het meer een grijs gebied is natuurlijk.
Het hoeft je niet per se te belemmeren in je functioneren en dat is onder andere een criterium.
Elke gek heeft wel een gebrekquote:Op maandag 23 februari 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij iedereen is wel iets te vinden
Het teleurgestelde gezicht van mensen die erachter komen dat ik geen ritalin slik en ze dus niet een paar pilletjes van mij kunnen krijgen is altijd leuk.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach laten checken, als je de juiste kenmerken op noemt kun je het al 'hebben'. Terwijl het meer een grijs gebied is natuurlijk.
Het hoeft je niet per se te belemmeren in je functioneren en dat is onder andere een criterium.
Eensch. Ouders willen dat graag, of om er mee te paraderen óf zichzelf in te dekken. Van die ouders die bij een andere instantie hun gelijk gaan halen wanneer hun kind in eerste instantie niet als hoogbegaafd wordt gezienquote:Op maandag 23 februari 2015 11:56 schreef remi1986 het volgende:
sowieso plakken we hier veel te snel ergens een label op als je het mij vraagt
ja of als excuus om maar niet meer op te voeden. "Ach, heeft toch <insert mental stoornis>, dus heeft toch geen zin"quote:Op maandag 23 februari 2015 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
Eensch. Ouders willen dat graag, of om er mee te paraderen óf zichzelf in te dekken. Van die ouders die bij een andere instantie hun gelijk gaan halen wanneer hun kind in eerste instantie niet als hoogbegaafd wordt gezien
Het heeft niet per se gevolgen. Meestal alleen als je dat zelf wil. Vooral ouders zijn het probleem, maar die labelen toch wel als ze dat willen zonder officiële diagnose.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:56 schreef remi1986 het volgende:
sowieso plakken we hier veel te snel ergens een label op als je het mij vraagt
Bij een hoogbegaafde die functioneert (met evt. aanpassingen) in het reguliere onderwijs heeft het ook niet nodig om als hoogbegaafd bestempeld te worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eensch. Ouders willen dat graag, of om er mee te paraderen óf zichzelf in te dekken. Van die ouders die bij een andere instantie hun gelijk gaan halen wanneer hun kind in eerste instantie niet als hoogbegaafd wordt gezien
Maar ouders willen zo graag dat hun kind 'bijzonder' is, of beter dan andermans kinderen. Heel vervelend is dat. Ik ken (jammerlijk genoeg) al wat leeftijdsgenoten die aan de kinderen zitten, en die dan trots komen vertellen hoeveel hun kind voorloopt op het boekje en weet ik wat niet al.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:00 schreef Chai het volgende:
Bij een hoogbegaafde die functioneert (met evt. aanpassingen) in het reguliere onderwijs heeft het ook niet nodig om als hoogbegaafd bestempeld te worden.
als ik terugkijk naar mijn basisschool denk ik dat er wel een aantal adhd, autist, hoogbegaafd, add enz bij zaten, maar daar had toen nog niemand het overquote:Op maandag 23 februari 2015 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ouders willen zo graag dat hun kind 'bijzonder' is, of beter dan andermans kinderen. Heel vervelend is dat. Ik ken (jammerlijk genoeg) al wat leeftijdsgenoten die aan de kinderen zitten, en die dan trots komen vertellen hoeveel hun kind voorloopt op het boekje en weet ik wat niet al.
Ik liep ook altijd overal op voor qua vaardigheden als ik die boekjes teruglees.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ouders willen zo graag dat hun kind 'bijzonder' is, of beter dan andermans kinderen. Heel vervelend is dat. Ik ken (jammerlijk genoeg) al wat leeftijdsgenoten die aan de kinderen zitten, en die dan trots komen vertellen hoeveel hun kind voorloopt op het boekje en weet ik wat niet al.
Lekker mogen computeren terwijl de rest van de klas Engels volgde in groep 8 omdat ik er toch niets leerdequote:Op maandag 23 februari 2015 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik liep ook altijd overal op voor qua vaardigheden als ik die boekjes teruglees.
Niet dat ik er iets aan heb gehad.
Voorlopen op boekjes is niks anders dan boven het gemiddelde niveau uit komen. Los van het feit dat je academische niveau niks meer is dan een gevolg van voornamelijk je genen, is het met 35% hoog opgeleid niveau en met 22% laag opgeleid niveau, niet erg speciaal als je boven het gemiddelde uit komt.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik liep ook altijd overal op voor qua vaardigheden als ik die boekjes teruglees.
Niet dat ik er iets aan heb gehad.
Computeren? dat mochten wij sws niet als beloning, dan ging je maar in je leesboekje lezen.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker mogen computeren terwijl de rest van de klas Engels volgde in groep 8 omdat ik er toch niets leerde
Zie TT.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker mogen computeren terwijl de rest van de klas Engels volgde in groep 8 omdat ik er toch niets leerde
computeren? de basisschool was blij dat ze 4 computers hadden.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Computeren? dat mochten wij sws niet als beloning, dan ging je maar in je leesboekje lezen.
Op taalgebied was de voorsprong exponentieel.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voorlopen op boekjes is niks anders dan boven het gemiddelde niveau uit komen. Los van het feit dat je academische niveau niks meer is dan een gevolg van voornamelijk je genen, is het met 35% hoog opgeleid niveau en met 22% laag opgeleid niveau, niet erg speciaal als je boven het gemiddelde uit komt.
* TARDIS. zat op een kutschoolquote:Op maandag 23 februari 2015 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Computeren? dat mochten wij sws niet als beloning, dan ging je maar in je leesboekje lezen.
Wij oefenden de tafels altijd op de computer.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
computeren? de basisschool was blij dat ze 4 computers hadden.
voel me oud
Grappig dat je nu ogenschijnlijk de term exponentieel fout gebruikt dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Op taalgebied was de voorsprong exponentieel.
ik kreeg op de brugklas nog les ms dosquote:Op maandag 23 februari 2015 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij oefenden de tafels altijd op de computer.
Nu ik er over nadenk moesten we wel naar de website van de uitgever, die had zo'n digitale leeromgeving die aansloot op de leerstof.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Moderne basisschool. Wij hadden computers die geschonken waren door Afrikaanse scholen.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk moesten we wel naar de website van de uitgever, die had zo'n digitale leeromgeving die aansloot op de leerstof.
Dat is statistiek.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Grappig dat je nu ogenschijnlijk de term exponentieel fout gebruikt dan.
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moderne basisschool. Wij hadden computers die geschonken waren door Afrikaanse scholen.
En nu doe je een hbo pretstudie.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar wel in het Engels.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En nu doe je een hbo pretstudie.
tja, fylax was hier, dus zou kunnenquote:Op maandag 23 februari 2015 12:17 schreef TARDIS. het volgende:
Zijn er nou alweer reacties verwijderd?
Ja had op pagina 1 vier posts met enkel het woord kanker gepost.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:17 schreef TARDIS. het volgende:
Zijn er nou alweer reacties verwijderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |