Ik ben sinds vorige week bij 'Bukkake voor gevorderden', heel leerzaam, hele interessante reacties in de trein als ik m'n iPad bij me heb.quote:
Ik las 'Beauke voor gevorderden'.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorige week bij 'Bukkake voor gevorderden', heel leerzaam, hele interessante reacties in de trein als ik m'n iPad bij me heb.
Verzamelnaam, maar er is ook een FOK!ker die vervolgens die username gekozen heeft om lekker views op z'n fobo te genereren, de rekel.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Even srs. Die Anoniem_fokker die altijd in fotoboeken zit. Is dat nou gewoon een verzamelaccount van iedereen die anoniem wil blijven of is het echt een autist die elk fotoboek afgaat?
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verzamelnaam, maar er is ook een FOK!ker die vervolgens die username gekozen heeft om lekker views op z'n fobo te genereren, de rekel.
Wat is het nou?quote:
Nou, ik keek als 14-jarige veel Family Guy, maar dat heb je op een gegeven moment wel gezien qua humor. Dit kijkt op brakke dagen rustig weg zonder al te veel vulgariteit, een welkome afwisseling.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom is het leuk dan? Elke keer dat ik het zag was het irritant.
JA DAT KAN TOH NIET HOE KAN HET EENOOK HET ANDER ZIJN DAN ? :S:Squote:Op maandag 23 februari 2015 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
JA ALLEBEI LET NOU OP!!!1! 1![]()
(
(:
je kan toch anoniem door fobo surfen? Dus kan iedereen zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 11:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JA DAT KAN TOH NIET HOE KAN HET EENOOK HET ANDER ZIJN DAN ? :S:S
Waarom raken er in Amerika zoveel John Doe's vermist?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
voederbietel weet het misschien wel met zijn bijdehante aardappelgezicht.
Luister! Als er een FOK!ker zonder registratie op je fobo komt noteert FOK! dat als 'Anonieme_Fokker', maar er is dus ook een user die Anonieme_Fokker heet, DUS HET IS ALLEBEI!quote:Op maandag 23 februari 2015 11:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JA DAT KAN TOH NIET HOE KAN HET EENOOK HET ANDER ZIJN DAN ? :S:S
Één dochter is een psychopaat, de ander oversekst en het zoontje is gewoon down. En die moeder maakt constant trieste kutgrapjes.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom is het leuk dan? Elke keer dat ik het zag was het irritant.
Maar wist je dit al:quote:Op maandag 23 februari 2015 11:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom raken er in Amerika zoveel John Doe's vermist?
Ja ik had hem allang door hoor, zat gewoon te fonken hihih ;pquote:Op maandag 23 februari 2015 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Luister! Als er een FOK!ker zonder registratie op je fobo komt noteert FOK! dat als 'Anonieme_Fokker', maar er is dus ook een user die Anonieme_Fokker heet, DUS HET IS ALLEBEI!
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar wist je dit al:
http://www.tylervigen.com/view_correlation?id=2948
Ja kut dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:32 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Één dochter is een psychopaat, de ander oversekst en het zoontje is gewoon down. En die moeder maakt constant trieste kutgrapjes.
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat voor idioten onderzoeken dit?
Je snapt mijn vraag dus niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo simpel dat je niet snapt wat je daar ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |