quote:Op maandag 23 februari 2015 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij commentaar had op je merkenvermelding?
Die schoenen zijn jou toch 3 maten te groot?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Zou foto's van hem krijgen van zijn schoenen die ik misschien wil overkopen. Nog niks gekregen. ;s
Nee al sinds vrijdag nietquote:Op maandag 23 februari 2015 10:37 schreef voederbietel het volgende:
Is Houses hier nog wel eens gesignaleerd eigenlijk?
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Die schoenen zijn jou toch 3 maten te groot?Dat red je niet met drie paar sokken aantrekken.
Ja ik heb 30 cm hij 15.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat jullie in maat verschilden.
Verslik me bijna in m'n koffie.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat jij dat ook kon. Sorry voor dit confronterende moment op maandagochtend.
Confronterend dit.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:44 schreef voederbietel het volgende:
Maar goed, zou ook een beetje gek zijn om iemand te appen die gewoon naast je zit.
Hoe onwaarschijnlijk wil je het hebben allemaal. Wat een ochtend.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
Oh sorry zat tijdelijk ff niet meer op m'n houseskloon :-) maar als jullie willen zal ik weer ff op dat account inloggen
Oeps, ik dacht dat jij daar ook zat. Sorry voor dit confronterende moment op maandagochtend.quote:
Ik zou ook wel lekker naast je willen zitten en pretentieus doen over het aroma van verschillende koffiebonen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat jij daar ook zat. Sorry voor dit confronterende moment op maandagochtend.
Iedereen die claimt Houses' kloon/Houses' eigenaar te zijn is per definitie ongeloofwaardig.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
Oh sorry zat tijdelijk ff niet meer op m'n houseskloon :-) maar als jullie willen zal ik weer ff op dat account inloggen
Kom een keer langs.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou ook wel lekker naast je willen zitten en pretentieus doen over het aroma van verschillende koffiebonen.
Oh ja ja dat is wel veel spannender.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Plan: huiswerk, huiswerk, huiswerk
Uiteindelijk: slapen, werken, films kijken, slapen, fokken, slapen
Ik heb helemaal geen espresso machinequote:Op maandag 23 februari 2015 10:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kom een keer langs.
M'n vriendin heeft zo'n echte espresso machine.
Kunnen we koffie zetten.
Met jou?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:57 schreef BlauweTijger het volgende:
voederbietel. Kom je een keer meetten?
Is goed, bedankt voor de uitnodiging. Leuk dat je wel met mij wil meeten.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kom een keer langs.
M'n vriendin heeft zo'n echte espresso machine.
Kunnen we koffie zetten.
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met jou?
Ben daar te slim voor.
Ik snap het niet, kan je het uitleggen?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:58 schreef voederbietel het volgende:
Ligt niet aan mijn intelligentie verder.
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is goed, bedankt voor de uitnodiging. Leuk dat je wel met mij wil meeten.
Nee.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het niet, kan je het uitleggen?
okequote:Op maandag 23 februari 2015 10:59 schreef -supergirl- het volgende:
Ik lig nog steeds als een lui geval in bed
Nee ik meen het, is goed. Ontdekken we het samen.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:02 schreef voederbietel het volgende:
Maar serieus TARDIS. kom een keer langs want ik snap echt geen reet van die espresso machine.
Ik kan je vooraf wel wat foto's sturen als je wilt?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik meen het, is goed. Ontdekken we het samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |