quote:Op maandag 23 februari 2015 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij commentaar had op je merkenvermelding?
Die schoenen zijn jou toch 3 maten te groot?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Zou foto's van hem krijgen van zijn schoenen die ik misschien wil overkopen. Nog niks gekregen. ;s
Nee al sinds vrijdag nietquote:Op maandag 23 februari 2015 10:37 schreef voederbietel het volgende:
Is Houses hier nog wel eens gesignaleerd eigenlijk?
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Die schoenen zijn jou toch 3 maten te groot?Dat red je niet met drie paar sokken aantrekken.
Ja ik heb 30 cm hij 15.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat jullie in maat verschilden.
Verslik me bijna in m'n koffie.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat jij dat ook kon. Sorry voor dit confronterende moment op maandagochtend.
Confronterend dit.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:44 schreef voederbietel het volgende:
Maar goed, zou ook een beetje gek zijn om iemand te appen die gewoon naast je zit.
Hoe onwaarschijnlijk wil je het hebben allemaal. Wat een ochtend.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
Oh sorry zat tijdelijk ff niet meer op m'n houseskloon :-) maar als jullie willen zal ik weer ff op dat account inloggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |