Oh die weekend ook alquote:
FOei, knul.quote:
Ik spreek louter de waarheidquote:Op maandag 23 februari 2015 09:59 schreef voederbietel het volgende:
Jezus Fylax je bent toch ook wel echt van voor tot achter stront irritant.
Jij bent niet bang om de waarheid te zeggen hè? Sodemieter.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:59 schreef voederbietel het volgende:
Jezus Fylax je bent toch ook wel echt van voor tot achter stront irritant.
woohquote:Op maandag 23 februari 2015 09:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
sorry ik mag niet partijdig zijn
grapje joh niemand doet tr
Weet je op welke krant ik geabonneerd ben?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent niet bang om de waarheid te zeggen hè? Sodemieter.
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je op welke krant ik geabonneerd ben?
Was wel een echte kameraad hoor. Kon je gewoon onverwachts opbellen om iets te doen, deed nooit moeilijk en betaalde vaak het eerste rondje.quote:
En hij had een goede snor.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was wel een echte kameraad hoor. Kon je gewoon onverwachts opbellen om iets te doen, deed nooit moeilijk en betaalde vaak het eerste rondje.
Er zijn sowieso alleen maar mannen met snorren in dit topic.quote:
Chai zei ook dat ze goed was in bed en wauw wat viel dat tegen.quote:
Zijn monogaam. Gaat de een dood sterft de ander van liefdesverdriet.quote:
Ik mocht willen dat ik goed was in bed. Ik doe er 9/10 keer minstens een uur over om in slaap te vallen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chai zei ook dat ze goed was in bed en wauw wat viel dat tegen.
Appels en peren. Kwaliteit in bed is subjectief en het al dan niet bezitten van een snor is gewoon objectief waar te nemen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chai zei ook dat ze goed was in bed en wauw wat viel dat tegen.
Dit is echt het meest tragische wat ik deze maand gelezen heb.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zijn monogaam. Gaat de een dood sterft de ander van liefdesverdriet.
hahaquote:Op maandag 23 februari 2015 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is echt het meest tragische wat ik deze maand gelezen heb.
Ik hoop dat dit ook voor mijn ganzen telt want dit zijn enorme klootzakken en ze willen maar niet weg
Ik ben wel monogaam........ En jijquote:Op maandag 23 februari 2015 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit ook voor mijn ganzen telt want dit zijn enorme klootzakken en ze willen maar niet weg
Ik wil later waakganzen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben een slet.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben wel monogaam........ En jij
FOK!ken natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen in je vakantie
FOK!ken natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen in je vakantie
Moet kunnen :-)quote:Op maandag 23 februari 2015 10:29 schreef gianni61 het volgende:
reed net langs de mcdonalds. nu zin in een hamburger
Gewoon eeuwige student na IMEM zoals ik, ja toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
Ik doe nu een hbo IMEM, vind er geen klap aan maar studeer dit jaar toch afzat wel een wo rechten te overwegen hierna
heb wel spijt dat ik m'n vwo diploma niet optimaal gebruikt heb.
Plan: huiswerk, huiswerk, huiswerkquote:
Ik ga gewoon hetzelfde doen als jij na mijn afstuderen als jij een succesverhaal wordt.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon eeuwige student na IMEM zoals ik, ja toch?
huiswerk maken in de vakantiequote:Op maandag 23 februari 2015 10:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Plan: huiswerk, huiswerk, huiswerk
Uiteindelijk: slapen, werken, films kijken, slapen, fokken, slapen
heh?quote:
Zoals die zwaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huiswerk maken in de vakantie
[..]
heh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |