Zie; VMBO'ers.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er zullen altijd laagopgeleide mensen zijn voor de kut baantjes
Hoger beroepsonderwijs. Just sayin'quote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ja maar later
hbo was ook hoogopgeleid toch? of telt dat niet meer?
Niet iedereen komt aan een baan hoor, die mensen worden buschauffeur, of conducteur.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vraag me wat er later gebeurd in nederland als iedereen hoogopgeleid is..
wie wordt er dan bijv nog buschauffeur (stom voorbeeld, jullie snappen het wel)
ja maar niet genoeg denk ikquote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er zullen altijd laagopgeleide mensen zijn voor de kut baantjes
Dan heeft iedereen een dikke Mercedes met chauffeur, dan zijn bussen ook niet nodigquote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vraag me wat er later gebeurd in nederland als iedereen hoogopgeleid is..
wie wordt er dan bijv nog buschauffeur (stom voorbeeld, jullie snappen het wel)
Ik heb totaal geen ambitie buschauffeur dan wel conducteur te wordenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet iedereen komt aan een baan hoor, die mensen worden buschauffeur, of conducteur.
Meer dan genoeg denk ik. Iedereen die aan het hbo begint wil niet zeggen dat ook iedereen het afmaakt. In mijn eerste jaar was al 70% gestopt. srsquote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ja maar niet genoeg denk ik
waardoor "hoogopgeleiden" minder werk moeten doen
Jawel, genoeg domme mensenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat later iedereen intelligent genoeg is om hoog opgeleid te worden?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Je bedoelt een Mercedes en dikke chauffeur?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen een dikke Mercedes met chauffeur, dan zijn bussen ook niet nodig
Oh ja dat is waar ook, sommige mensen van mijn opleiding die gestopt zijn, zijn daarna mbo gaan doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Meer dan genoeg denk ik. Iedereen die aan het hbo begint wil niet zeggen dat ook iedereen het afmaakt. In mijn eerste jaar was al 70% gestopt. srs
nou dan, ik vind zelf dat best veel mensen studeren op hbo en woquote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zie; VMBO'ers.
[..]
Hoger beroepsonderwijs. Just sayin'
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nou dan, ik vind zelf dat best veel mensen studeren op hbo en wo
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Meer dan genoeg denk ik. Iedereen die aan het hbo begint wil niet zeggen dat ook iedereen het afmaakt. In mijn eerste jaar was al 70% gestopt. srs
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook, sommige mensen van mijn opleiding die gestopt zijn, zijn daarna mbo gaan doen.
Of faalden bij hun volgende hbo opleiding.
huh sluit havo niet aan op hbo?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook, sommige mensen van mijn opleiding die gestopt zijn, zijn daarna mbo gaan doen.
Of faalden bij hun volgende hbo opleiding.
ook die chauffeur zal een goede opleiding gehad hebben, zodat hij zich vol kan vreten.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bedoelt een Mercedes en dikke chauffeur?
kk jij bent dom.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:44 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
huh sluit havo niet aan op hbo?
En wat vind het CBS daarvan?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef TheWeeknd het volgende:
nou dan, ik vind zelf dat best veel mensen studeren op hbo en wo
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En wat vind het CBS daarvan?
Ja. En nu?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef TheWeeknd het volgende:
als je 5 jaar havo kan redden, zou je hbo ook moeten redden
En wie het niet bevalt rot maar opquote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef TheWeeknd het volgende:
als je 5 jaar havo kan redden, zou je hbo ook moeten redden
In theorie wel, maar niet iedereen vindt de opleiding dan leuk. Dan hebben ze bijv. toch liever meer praktijk in plaats van een baan op kantoor later. En dat vind je niet echt op het hbo, maar wel op mbo.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:44 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
huh sluit havo niet aan op hbo?
ohja logischquote:Op maandag 23 februari 2015 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
In theorie wel, maar niet iedereen vindt de opleiding dan leuk. Dan hebben ze bijv. toch liever meer praktijk in plaats van een baan op kantoor later. En dat vind je niet echt op het hbo, maar wel op mbo.
Beetje in het plantsoen spitten kan niet veel mis aan gaan hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:48 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ohja logisch
mbo zou echt hel zijn voor mij
praktijk zou ik echt zo erg verneuken
Neequote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie iemand zoals jijzelf heh.
Goed zo voeder, jij denkt niet in problemen maar in oplossingen, daar hou ik van. Hulde, user van de dag zeg ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Later heeft gewoon iedereen een eigen elektrische auto.
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:48 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nu ga ik mijn broodje uit de stokbrood halen
bedanktquote:Op maandag 23 februari 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo voeder, jij denkt niet in problemen maar in oplossingen, daar hou ik van. Hulde, user van de dag zeg ik.
tr gedaanquote:Op maandag 23 februari 2015 09:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
oké nu mag je mij kanker dom noemen
Kankerquote:Op maandag 23 februari 2015 09:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
HAHAHAH BANquote:Op maandag 23 februari 2015 09:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je handen jeuken zeker heh?quote:
Nee manquote:Op maandag 23 februari 2015 09:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je handen jeuken zeker heh?
'leg ik lekker achter neer'
fap fap fap
Nee, dat zit niet in mijn aard en daarbij ga ik geen risico's meer lopen met de modjes.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Waarom hypocriet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |