Nee had 1 vak met recht te maken. Saaiste vak wat ik gehad heb, viel me zwaar tegen. Was er niet slecht in, maar zou het echt niet trekken als studie.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:15 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik vind lezen leuk, kan snel begrijpend lezen uhh en volgens vele zou rechten wel bij mij passen
ik was ook goed in geschiedenis en maatschappijleer, niet dat het erop lijkt maar je zult me wel begrijpen
doe je zelf wel rechten trouwens?
Dat is MIJN TT die nergens meer op sloeg nadat Ludo hem aanpaste, en nu gaat het helemaal nergens meer over.quote:
oh wauw haha valt tegen jaquote:Op maandag 23 februari 2015 09:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee had 1 vak met recht te maken. Saaiste vak wat ik gehad heb, viel me zwaar tegen. Was er niet slecht in, maar zou het echt niet trekken als studie.
Wat was je TT danquote:Op maandag 23 februari 2015 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is MIJN TT die nergens meer op sloeg nadat Ludo hem aanpaste, en nu gaat het helemaal nergens meer over.
Het is eentonig en veel dingen zijn heel omslachtig omdat wetten en dat vind ik irritant.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
oh wauw haha valt tegen ja
ik had altijd gedacht dat ik er goed in zou zijn en leuk zou vinden etc
Gewoon na hbo rechten WO gaan doenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:19 schreef TheWeeknd het volgende:
ik wilde vroeger als 12 jarige altijd advocaat worden
maar dat kan blijkbaar ook niet met hbo rechten, jammer
je had een vwo diploma, ging hbo studeren? en dan nog een studie die je niks lijkt?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
Ik doe nu een hbo IMEM, vind er geen klap aan maar studeer dit jaar toch afzat wel een wo rechten te overwegen hierna
heb wel spijt dat ik m'n vwo diploma niet optimaal gebruikt heb.
Zou gewoon eerst vwo doen, krijg je wat betere voorbereiding op WO studies dan op het hbo. Tenminste, hbo rechten staat niet zo goed bekend toch?quote:
Jammer wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KLB TARDIS. SC - Eigengeilerij
Het was goed, sterk, krachtig, poëtisch. Komt Ludo even kneuzen
Dat is hoe het ging, ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:22 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je had een vwo diploma, ging hbo studeren? en dan nog een studie die je niks lijkt?
als je goed bent welquote:Op maandag 23 februari 2015 09:21 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
zulke dingen kunnen niet zomaar
Geen idee. Verschilt denk ik per school.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou gewoon eerst vwo doen, krijg je wat betere voorbereiding op WO studies dan op het hbo. Tenminste, hbo rechten staat niet zo goed bekend toch?
Fijn broeder! Hier gaat alles stabielquote:Op maandag 23 februari 2015 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lang niet verkeerd mag ik wel zeggen, en met u?
ik mag geen vwo doen na havo en ik kan daar best mee levenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou gewoon eerst vwo doen, krijg je wat betere voorbereiding op WO studies dan op het hbo. Tenminste, hbo rechten staat niet zo goed bekend toch?
Hoezo niet?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:24 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik mag geen vwo doen na havo en ik kan daar best mee leven
was dat niet afgeschaftquote:Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan ook je P halen op het hbo en dan naar WO.
ja, want rechten is ook een studie die niks voorsteltquote:Op maandag 23 februari 2015 09:28 schreef ntm het volgende:
Mensen doen hier allemaal makkelijk, ga wo doen. Word advocaat blabla. Is allemaal zo makkelijk natuurlijkSucces, zelfs als je in je 3 jarige master zit
Eerst doen, dan zeggenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, want rechten is ook een studie die niks voorstelt
ik zeg juist dat je niet zomaar wo kan den na hbo? en ik ben zelf blij met mn havo dus hierna ga ik geen vwo oid doenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Eerst doen, dan zeggenNiet als middelbare scholier van de havo denken dat je wel ff advocaat kan worden. Sowieso is master strafrecht idioot, bijna iedereen die rechten studeert wil advocaat worden. Je kan beter slimmere keuze maken, fiscaal recht zitten bijv. betere baankansen.
ik ken mensen die het gedaan hebben, ik zou er niet aan beginnenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Eerst doen, dan zeggenNiet als middelbare scholier van de havo denken dat je wel ff advocaat kan worden. Sowieso is master strafrecht idioot, bijna iedereen die rechten studeert wil advocaat worden. Je kan beter slimmere keuze maken, fiscaal recht zitten bijv. betere baankansen.
Rechten is gewoon dingen uit je hoofd lerenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:28 schreef ntm het volgende:
Mensen doen hier allemaal makkelijk, ga wo doen. Word advocaat blabla. Is allemaal zo makkelijk natuurlijkSucces, zelfs als je in je 3 jarige master zit
Echt 20% is hoog opgeleid en de rest is kanki dom.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vraag me wat er later gebeurd in nederland als iedereen hoogopgeleid is..
wie wordt er dan bijv nog buschauffeur (stom voorbeeld, jullie snappen het wel)
Later heeft gewoon iedereen een eigen elektrische auto.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef TheWeeknd het volgende:
ja maar laterquote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt 20% is hoog opgeleid en de rest is kanki dom.![]()
Er zullen altijd laagopgeleide mensen zijn voor de kut baantjesquote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef TheWeeknd het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Later heeft gewoon iedereen een eigen elektrische helicopter.
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Later heeft gewoon iedereen een eigen elektrische auto.
Zoals jij hehquote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er zullen altijd laagopgeleide mensen zijn voor de kut baantjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |