Niet. Heel afrika heeft aids.quote:
Hoeveel reistijd heb je dan? Als ik direct door ga naar stal dan ben ik half 8 thuis en dan heb ik nog 2,5 uur tot ik ga slapen en dat vind ik al weinig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
meestal half 7 ja.. dan sport ik ook nog en mag ik fluiten naar mijn vrije tijd
ziektes galorequote:
watquote:
anderhalf uur... Na het sporten heb ik nog maar minder dan uur vrijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel reistijd heb je dan? Als ik direct door ga naar stal dan ben ik half 8 thuis en dan heb ik nog 2,5 uur tot ik ga slapen en dat vind ik al weinig.
#verwend
Oehhhquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef Aberella het volgende:
Lag net nog in mijn bed, staat de glazenwasser ineens voor mijn raam op 6 hoog
En toenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef Aberella het volgende:
Oehlala.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef Aberella het volgende:
ik neem aan dat de gordijnen nog dicht waren?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef Aberella het volgende:
Welke allemaal?quote:
Was wel een kiertje, anders zie ik niet wat voor kutweer het is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik neem aan dat de gordijnen nog dicht waren?
ja, dat is soms wel even schrikken als ik de rolluiken open maakquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:08 schreef Aberella het volgende:
[..]
Was wel een kiertje, anders zie ik niet wat voor kutweer het is.
Oh. Ja dat krijg je met al die kids die koste wat kost een nieuw topic willen openen. Geen moeite in de OP of TT helaas.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De afgelopen 3. Met die tering filmpjes.
ts wist ik al wel thoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
OP = Original Post of openingspost
TS = topicstarter
Dit was mijn spreekbeurt.
link naar general chat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga maar naar General Chat en kom maar terug als je het weet.
Nep KLB-er.
Oh moet ik mijn uitleg verwijderen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga maar naar General Chat en kom maar terug als je het weet.
Nep KLB-er.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh moet ik mijn uitleg verwijderen?
quote:
Contact gelegd, 15 uur later teken van leven ontvangen, ze wordt momenteel opgevangen door vrienden en familie omdat ze cold turkey ging met FOK! en liefde en warmte nodig heeft om deze klappen op te vangen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:37 schreef voederbietel het volgende:
Is Houses hier nog wel eens gesignaleerd eigenlijk?
ernstig welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Contact gelegd, 15 uur later teken van leven ontvangen, ze wordt momenteel opgevangen door vrienden en familie omdat ze cold turkey ging met FOK! en liefde en warmte nodig heeft om deze klappen op te vangen.
oh dankjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary.com
Hier kan je alles vinden.
Zijn jullie nou al een stelletje dan? of mocht dat niet van haar ouders?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Contact gelegd, 15 uur later teken van leven ontvangen, ze wordt momenteel opgevangen door vrienden en familie omdat ze cold turkey ging met FOK! en liefde en warmte nodig heeft om deze klappen op te vangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |