Dat heet tegenwoordig Raak! Kinderlimoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet hele dag door raak kindercola drinken
Haha wat een traktatie was dat altijdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet hele dag door raak kindercola drinken
De beste cola, Coca Cola probeert al jaren het recept voor deze anti ADHD cola in handen te krijgenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb nooit kindercola gedronken als kind. Wat is het?
Dan heb jij ouders gehad die om je gaven, ouders die je het liefst gelukkig wilden zien en die je steunden waar het maar kon!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb nooit kindercola gedronken als kind. Wat is het?
Ik kreeg altijd Bacardi Raz met Fanta.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:24 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Dan heb jij ouders gehad die om je gaven, ouders die je het liefst gelukkig wilden zien en die je steunden waar het maar kon!Ben er maar blij mee...
Stop met de melk en start met sapjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
Je niet beperken tot water, melk en koffie
Ik Coca-cola life, voor het ultieme hipstergehalte.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben nu overgestapt naar Coca-Cola
het regent best hardquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ga zo fuetsen! en nee h
geen date
nooit last vanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:27 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hier niet thankgod
mn haar wordt wel verneukt mja
Ben jij kaal?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kale koppen, niet te stoppen en zo voorts
quote:
alweer?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
BT weer gebandtijd voor rellen en opstand, we pikken het niet langer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |