stuur eens door dan hahaquote:
AIVD ingelichtquote:
Joooo. Hahaha ja. Heb wel zijn 06-nummer dus als die opneemt zeg ik dat ik van zijn provider ben en dan vraag ik naar zijn oudersquote:
hahaha gvdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joooo. Hahaha ja. Heb wel zijn 06-nummer dus als die opneemt zeg ik dat ik van zijn provider ben en dan vraag ik naar zijn oudersDan wordt het fissa.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joooo. Hahaha ja. Heb wel zijn 06-nummer dus als die opneemt zeg ik dat ik van zijn provider ben en dan vraag ik naar zijn oudersDan wordt het fissa.
Is toch leuk joh, dit soort kinderen moet je meteen de kop in drukken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]waarom maak je je zo druk om een 12-jarige prankster.
Dat jaquote:
Moet ik dat erg vinden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Over 5 jaar schiet die zijn mag. leeg in een basisschool. #preventiefstrijden.
Hjb man de modjes lezen meequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:09 schreef PausNicolaas het volgende:
abrella is eend wisten jullie dat al???
nietesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:09 schreef PausNicolaas het volgende:
abrella is eend wisten jullie dat al???
hahahquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
was abrella niet die ene die eenkeer bij een meet op afstand gespiekt had?
Neem het op. Zend ik het uitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee aberella bestond nog niet ten tijde van die meet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
was abrella niet die ene die eenkeer bij een meet op afstand gespiekt had?
Doe mij een bucket.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou me tegen.
Ik wil naar de kfc.
kan je mij ook een emmertje brengen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou me tegen.
Ik wil naar de kfc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |