hier is barney.gif wel op zijn plaats denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Chernobyl de ramp van dat jaar was...
Hier is het weer kutquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker, het lijkt wat op kippenvlees maar dan wat krokanter
Hehehe en dan kom je zeker 1x in de week kijken of je al geaccepteerd bent whehehae ;Dquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ben nieuw hier niemand accepteert me
Goedemorgen remiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee hoor, ik niet.
En goedemorgen SE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3x ;Pquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hehehe en dan kom je zeker 1x in de week kijken of je al geaccepteerd bent whehehae ;D
Vroeger een cavia gehad, maar die beesten stinken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:00 schreef Aberella het volgende:
Ik vind cavia's wel toffe beestjes maar ze lijken me ook lekker![]()
Het is net alsof je aan een kippenpootje kluift, alleen zitten er klauwtjes aan het eindequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:00 schreef Aberella het volgende:
Ik vind cavia's wel toffe beestjes maar ze lijken me ook lekker![]()
Ze piepen ook zo hard als je langslooptquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vroeger een cavia gehad, maar die beesten stinken.
Ik snap niet dat mensen ze kunnen eten.
dan moet je er ook niet op gaan staanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ze piepen ook zo hard als je langsloopt
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is net alsof je aan een kippenpootje kluift, alleen zitten er klauwtjes aan het einde
En het koppie kan je naar je toe draaien, alsof hij je aankijkt tijdens het etenquote:
hey natnekquote:
Onmogelijk om maxxed out te zijn ;pquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maxxed out, niet meer aangeraakt.
ye, gewoon geen zin meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onmogelijk om maxxed out te zijn ;p
Oh oke.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
En het koppie kan je naar je toe draaien, alsof hij je aankijkt tijdens het eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |