quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan je mij ook een emmertje brengen?
quote:
Dit helpt niet echtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan je mij ook een emmertje brengen?
Lijkt me best geinig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahahohja dat verhaal. hoe kk awkard/autism moet dat geweest zijn.
Stemvervormers.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dat kan voor eeuwig tegen me gebruikt worden
Neem maar een boterham, vreetschuurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou me tegen.
Ik wil naar de kfc.
During my career i've obtained a very particulair set of skills.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lijkt me best geinig.
[..]
Stemvervormers.
The sex-robot voicequote:
ga niet. dikzak!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou me tegen.
Ik wil naar de kfc.
Je was toen nog een dude?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee aberella bestond nog niet ten tijde van die meet.
Wel heel raar jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahahohja dat verhaal. hoe kk awkard/autism moet dat geweest zijn.
Aberkullie heette zequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je was toen nog een dude?
[..]
Wel heel raar ja
Allemaal dezelfde manquote:
Pfff vermoeiend al die namenquote:
En het dan vreemd vinden dat iedereen denkt dat je neger bentquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Altijd gmta als het over kfc gaat
Brood is dikmakend, einstein.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:21 schreef Aberella het volgende:
[..]
Neem maar een boterham, vreetschuur
Ik lig nog in bed.quote:
Ik hou ook van stamppot, kaas en stroopwafels.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat iedereen denkt dat je neger bent
Alleen negers houden van kip.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het eigenlijk maar raar, racistisch en stereotyperend om als iemand kip lekker vind hem maar een neger te noemen.
En watermeloenenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen negers houden van kip.
Dat is gebleken uit een Brabantse studie.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
limburg smhquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
Nou ja alles beter dan de universiteit van Limburg
quote:
Al dat gekutkloon ook overal.quote:
Er gaat iets zwaar mis op het moment dat je níet van kip houdt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Utrecht is ook nog randstadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Alles behalve de randstad.muv Utrecht.
Ik zie alleen Den Haag als de randstad. Mag dat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Utrecht is ook nog randstad
Heb bloempot gestemd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:43 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik heb geconstateerd dat BlauweTijger een kloontje is van deadprez.
Wie is het met me eens?
Poll: BlauweTijger is een:
• kutkloontje van deadprez
• een halve gare bloempot
• PausNicolaas moet dood
• PausNicolaas is een meester
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hallo wil je ook ff stemmen op de poll?quote:
mijn bed krakte gisterenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed.
Dik te worden.
Wowquote:Op de dag dat hij vertelde dat hij wilde scheiden moet ik 's avonds in bed huilen en toen is hij op de bank gaan slapen omdat hij niet tegen het geluid kan. Het lijkt wel of hij alle emoties afsluit ofzo..
Ik heb BT twee keer gemeetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
hallo wil je ook ff stemmen op de poll?
Mag wel, is alleen niet juist.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zie alleen Den Haag als de randstad. Mag dat?
hoezo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:46 schreef TheWeeknd het volgende:
ik denk eerder dat pausnicolaas en blauwetijger kloons zijn
Leek verdacht veel op deadprez zeker?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn bed krakte gisteren
fattylife
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
hallo wil je ook ff stemmen op de poll?
Jankende wijvenquote:
de namen idkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
Leek verdacht veel op deadprez zeker?
ja, maar het was de balk in het midden waar de lattenbodems op liggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je een lattenbodem?
Nou ja.. had dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |