waarom dat nu weer?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
BT weer gebandtijd voor rellen en opstand, we pikken het niet langer!
Hij moet leren dat een slopende ziekte geen stoer scheldwoord isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
BT weer gebandtijd voor rellen en opstand, we pikken het niet langer!
Nee Hoink, zijn 'k' toets bleef hangenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij moet leren dat een slopende ziekte geen stoer scheldwoord is
Aan jou de taak om BT's illusie in stand te houdenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:34 schreef TARDIS. het volgende:
Hij heeft de leiding aan mij gegeven trouwensdus wee je gebeente als je je misdraagt onder mijn toezicht.
en dat zn broek oprollen ook niet stoer isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij moet leren dat een slopende ziekte geen stoer scheldwoord is
Slechte smoesjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
Nee Hoink, zijn 'k' toets bleef hangen![]()
![]()
Dat zal hij nimmer begrijpen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:35 schreef gianni61 het volgende:
en dat zn broek oprollen ook niet stoer is
waarom. jij bent vrouw, jij behoort lange haren te hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:39 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben wel een heel klein beetje jaloers
ik stel voor dat de ban van bt wordt opgeheven zodat hij zich kan verwerenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
Kunnen jullie wel tegen een user die zich niet kan verweren
ga je naar capuchon_jongenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:39 schreef TheWeeknd het volgende:
het regent niet meer en mn haar is ingepakt rondom mn sjaal en capouchon doeeiiii
Ik hoop op voedselvergiftiging.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:41 schreef SideEffect het volgende:
Is ons Hermann ook geband? Ik heb hem al een lang niet zien reageren hier.
was zo mad na de adriaantje grande discussie dat hij van een brug is gesprongenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:41 schreef SideEffect het volgende:
Is ons Hermann ook geband? Ik heb hem al een lang niet zien reageren hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |