Dat lijkt me wat voorbarig!quote:Op maandag 23 februari 2015 16:06 schreef Molo het volgende:
Ik heb mijn baan alvast opgezegd, kan ik mooi in jullie tweede filiaal verkoopster worden
Wij ook!quote:Op maandag 23 februari 2015 16:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nu al zin in de deegworkshop!
Een Rofco, zelfs!quote:Op maandag 23 februari 2015 16:36 schreef Waterdrinker het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)o-rk48-rijskast.html
als je nog een tweedehands rijskast zoekt...
Ooh nog beter.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een Rofco, zelfs!
Het desembrood krijgt een koude rijs, in een koelkast. Als je dat genoeg tijd geeft, heeft het geen warme rijs nodig. Maar misschien gaan we op termijn ook wel andere soorten brood maken die dat wel kunnen gebruiken.
Ik ga er even vanuit dat wij van iedereen de gegevens krijgen en dat wij de mensen dan zelf kunnen benaderen, dus dan gaan we dat gewoon inventariseren.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:34 schreef refro het volgende:
Heb ook E20 gegeven maar broden vanuit Limburg in Rotterdam ophalen lijkt me wat ver gaan. Een portie desem zodat ik zelf kan hobbyen zou erg leuk zijn.
Helaas kan ik op doorgaan.nl geen mogelijkheid vinden om in contact te komen, dus dan maar even zo.
Nog twee moeten we er hebben zelfs!quote:Op maandag 23 februari 2015 16:42 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ooh nog beter.
http://www.marktplaats.nl(...)fessionele-oven.html
Als je nog een B40 zoekt
Zeker als je je bedenkt dat er projecten op staan die geen cent binnenhalenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:04 schreef Elleska het volgende:
jullie gaan hard![]()
Nog maar een paar uur online en nu al 33% gefund
Dat je het bedrag niet haalt kan nog, maar geen cent is wel heel erg.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker als je je bedenkt dat er projecten op staan die geen cent binnenhalen
https://www.doorgaan.nl/n(...)gese-wijnproeverijenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:51 schreef Elleska het volgende:
ik zag bij een ander project dat er ook geld binnen komt met Likes en Shares. dan was het nog sneller gegaan
[..]
Dat je het bedrag niet haalt kan nog, maar geen cent is wel heel erg.
(tussen de mislukte campagne staat ook een bedrijfje waar ik als vrijwilliger heb gewerkt. wist niet eens dat ze bezig waren met crowdfunding. best wel een faal in de promotie van de campagne als je mensen niet weet te bereiken)
Die Knakker heeft ook heel veel geprobeerd met Groupon binnen te halen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
https://www.doorgaan.nl/n(...)gese-wijnproeverijen
Geen cent
Of is het beren en monsters? http://www.berenenmonsters.nl/quote:Wandschildering door Monsters en Beren van een Middeleeuwse bakker en zijn vrouw in hun bakkerij
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:29 schreef Isegrim het volgende:
Er wordt op Facebook ook als een malle gedeeld!
Oh, wat stom zeg!quote:Op maandag 23 februari 2015 18:42 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Of is het beren en monsters? http://www.berenenmonsters.nl/
Ik zei het gisteren nog tegen LHO, ik moet even De Taartjesfee mailen.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je wilde steigerhout qua interieur toch? Neem je contact op als je er aan toe bent? Wellicht kan ik iets aan de prijs doen ;-)
Wat tof te zien hoe hard het project gaat
SteigerTaart in tha housequote:Op maandag 23 februari 2015 19:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je wilde steigerhout qua interieur toch? Neem je contact op als je er aan toe bent? Wellicht kan ik iets aan de prijs doen ;-)
Wat tof te zien hoe hard het project gaat
Waarschijnlijk heb jij op termen gezocht waar zij op adverterenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik krijg de hele tijd reclame voor Bakkerij Groot Koerkamp (een 'Echte Bakker'). Echt al máánden. Die hebben me nogal een advertentiebudget kennelijk. Maar waarom zou je als bakker landelijk gaan adverteren? Die lui zitten in Zwolle, Genemuiden en IJsselmuiden.
Lactose vrij brood staat hier bijquote:Op maandag 23 februari 2015 20:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik krijg de hele tijd reclame voor Bakkerij Groot Koerkamp (een 'Echte Bakker'). Echt al máánden. Die hebben me nogal een advertentiebudget kennelijk. Maar waarom zou je als bakker landelijk gaan adverteren? Die lui zitten in Zwolle, Genemuiden en IJsselmuiden.
Als je toch iets laat wijzigen.. dat laatste haakje.. waar opent dat?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, wat stom zeg!Dat kunnen we ook niet meer zelf aanpassen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mij wordt constant een nieuw gebit en vrouwenliefde voorgesteld
Net als een vetvrij pak suiker of zoutarm leidingwaterquote:Op maandag 23 februari 2015 20:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ons brood is allemaal lactosevrij... Tenzij we er kaas of melk in stoppen.
Grrrr, hatelijk, diverse mensen die het meer dan eens doorlezen, maar altijd blijft er iets staan.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je toch iets laat wijzigen.. dat laatste haakje.. waar opent dat?
• Héél veel bannetons (rijsmandjes), kunststof bakken voor de voorrijs, weegschaal, kassa, broodmanden...)
Ik ben een ontzettende pietluttige lezer, omdat ik voor mijn werk heel veel drukwerk gemaakt heb en wil met liefde in de toekomst dingen voor jullie doorlezen mocht je nog een extra proofreader willenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Grrrr, hatelijk, diverse mensen die het meer dan eens doorlezen, maar altijd blijft er iets staan.
Ik zag het!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook n kleine duit in het zakje gedaan![]()
Wauw.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:51 schreef Isegrim het volgende:
Dik over de 2 mille al!Ik durf bijna niet te gaan slapen!
Die 235 euro komt vandaag heust nog wel binnen hoor :-)quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Doorgaan.nl heeft ons onder de 'populaire projecten' gezet, we staan daar nu in de banner.
Vanmiddag komt het AD foto's maken. Benieuwd of we vandaag nog over de 50% heen gaan
Ja, al zal dat denk ik geen A0 wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:56 schreef Maraca het volgende:
Hebben jullie misschien ook al gedacht aan een poster voor op het raam van jullie winkel? Jullie hebben er al eentje voor de opening, maar misschien ook eentje voor de crowdfunding?
Vast wel. Als je ziet wat er gefund wordt op andere zaken die bv dik over de 30k nodig hebben. Daarbij is 5k een schijntje. Alleen al daarom gun ik ze het nog meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:26 schreef Unites het volgende:
[..]
Die 235 euro komt vandaag heust nog wel binnen hoor :-)
Vind het ergens wel sneu voor die lui die niets opgehaald hebben, of 10 euro van de 30.000.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vast wel. Als je ziet wat er gefund wordt op andere zaken die bv dik over de 30k nodig hebben. Daarbij is 5k een schijntje. Alleen al daarom gun ik ze het nog meer.
Dan was jij de afhakerquote:
We wilden zelf 30 dagen, en werden later ook gewaarschuwd dat langere fund-acties (60 of 90 kon ook) vaak minder ophalen, en vaker niet het doel halen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk dat mensen vaak minder geneigd zijn iets te geven als een crowdfundactie zo'n hoog doel heeft, bv 30.000... Ik heb dat zelf althans wel.
Merk het ook bij voordekunst acties van de koren waar ik zing. Te hoge bedragen schrikken af.
Superfijn dat t zo goed loopt!
Dank (en ook aan alle andere postende en lurkende support!!).quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef Questular het volgende:
Nog een kleine investeerder uit het mooie Limburg erbij
Het wordt dan ook qua tegenprestaties lastig te overzien denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk dat mensen vaak minder geneigd zijn iets te geven als een crowdfundactie zo'n hoog doel heeft, bv 30.000... Ik heb dat zelf althans wel.
Merk het ook bij voordekunst acties van de koren waar ik zing. Te hoge bedragen schrikken af.
Superfijn dat t zo goed loopt!
Partypooper.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:07 schreef minilot het volgende:
Wel tof en goed dat het AD er aandacht aan besteedt. Want zonder over te willen komen als partypooper: na deze eerste paar dagen ben je wel door de mensen heen die het project kennen toch al van plan waren om een donatie te doen en er is toch nog wel een flink bedrag te gaan.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:07 schreef minilot het volgende:
Wel tof en goed dat het AD er aandacht aan besteedt. Want zonder over te willen komen als partypooper: na deze eerste paar dagen ben je wel door de mensen heen die het project kennen toch al van plan waren om een donatie te doen en er is toch nog wel een flink bedrag te gaan.
Ja, en het Ceylon Spices project en het Moluks Kookboek spreken mij ook aan. Alleen is met name bij die laatste het bedrag imho nogal absurd voor wat ze willen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef roos85 het volgende:
Staan wel wat mooie projecten tussen op de site zeg.
Dat hemel-bed (doodskist) is erg mooi!
Ik vind heel veel bedragen wel een beetje absurd, dat motiveert niet echt om de projecten te helpen. Dus dat hebben jullie slim aangepakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, en het Ceylon Spices project en het Moluks Kookboek spreken mij ook aan. Alleen is met name bij die laatste het bedrag imho nogal absurd voor wat ze willen.
Zo zeker mooi zeg! Thanks voor de link.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef roos85 het volgende:
Staan wel wat mooie projecten tussen op de site zeg.
Dat hemel-bed (doodskist) is erg mooi!
Oh dat Ceylon Spices is ook een erg mooi projectquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, en het Ceylon Spices project en het Moluks Kookboek spreken mij ook aan. Alleen is met name bij die laatste het bedrag imho nogal absurd voor wat ze willen.
Zoals die B&B in Drenthequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind heel veel bedragen wel een beetje absurd, dat motiveert niet echt om de projecten te helpen. Dus dat hebben jullie slim aangepakt.
Er zijn nog genoeg andere dingen die moeten gebeuren. Meer ovens, raambestikkering, grotere koeling, en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:46 schreef roos85 het volgende:
Als jullie over de 100% gaan, hoe wordt het restbedrag geïnvesteerd (beetje nieuwsgierig )?
Inderdaad.quote:
Ik heb eerder het gevoel dat ze er zelf 0 euro in willen investeren en gelijk het bovenste van de plank willen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad.Als je bedrag te hoog is heb ik al snel het gevoel dat je gewoon niet zo goed met geld om kunt gaan.
Ja, en die B&B is al een bestaand bedrijf. Dan zou je toch minstens een deel zelf kunnen betalen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:02 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik heb eerder het gevoel dat ze er zelf 0 euro in willen investeren en gelijk het bovenste van de plank willen.
die wijnproeverij die gisteren voorbij kwam, bizar hoog bedrag voor zoiets. Begin gewoon met zaaltjes afhuren, dan hoef je in het begin maar weinig investeringen te doen.
Net als dat Moluks Kookboek. Bij Blurb (bijv.) kun je redelijk makkelijk zelf boeken maken (ook de opmaak) etc. Lijkt me dat een boek maken echt goedkoper kan, maar er zal uit die crowdfunding ook wel salaris betaald moeten worden of zo.
Oh echtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, en die B&B is al een bestaand bedrijf. Dan zou je toch minstens een deel zelf kunnen betalen?
We tikken denk ik de 12 aan nu.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:24 schreef Isegrim het volgende:
Bij ons gaan er ook genoeg eigen centjes in, komen rond de 10k eigen geld uit denk ik.
Dure hobbyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We tikken denk ik de 12 aan nu.
Mijn donatie komt nog hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:07 schreef minilot het volgende:
Ik verwacht in de bakkerij geen mensen die niet snappen hoe ze op een brood moeten kauwen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Supergaaf idee, maar ietwat teruggekomen door hoe LHO als huidige werknemer is (ten opzichte van zijn klanten). Hoop wel heel erg dat je je geluk vindt in de broodbakkerij en dat je daar kan omgaan met klanten en hun eigenwijsheden. Mensen blijven toch altijd wel hun hebbelijkheden hebben, denk ik, en ik hoop dat je dat positief kan bekijken.
Ja, bij de eerdere mini-workshop ook op die manier gedaan. En een zelf gebakken / gevormd brood van deeg dat ik vooraf maak, en een zelfgemaakt deeg om thuis te bakken (anders duurt de workshop > 12 uurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg LHO, krijg je bij zo'n workshop ook een beetje desem mee?
ok. Lijkt me voor je klanten ook beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik verwacht in de bakkerij geen mensen die niet snappen hoe ze op een brood moeten kauwen hoor
quote:
dus gemiddeld zo'n ¤ 50 per investeerder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ja, had niet verwacht dat het zo vlot zou gaan. Score tot nu toe is 2115 gister en 360 vandaag, met 37 en 12 investeerders.
Het scheelt denk ik ook enorm dat we al een klantenbasis hebben en dat er al iets concreets is (een pand).quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef applemoose het volgende:
Uiteindelijk is dit crowdfunding at its finest. Je hebt dankzij social media al veel voorwerk gedaan.
Ja, als we de grootste uitschieter er afhalen 32 euro gemiddeld over 2 dagen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:20 schreef komrad het volgende:
[..]
dus gemiddeld zo'n ¤ 50 per investeerder.
grootste donatie dus ¤939quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, als we de grootste uitschieter er afhalen 32 euro gemiddeld over 2 dagen.
Tofquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, bij de eerdere mini-workshop ook op die manier gedaan. En een zelf gebakken / gevormd brood van deeg dat ik vooraf maak, en een zelfgemaakt deeg om thuis te bakken (anders duurt de workshop > 12 uur)
Ik vraag me soms ook af of er met zo'n crowdfunding schulden afbetaald gaan worden. Ik verdenk de klant van ons die op doorgaan.nl staat daar in ieder geval wel van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:28 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Oh echtHad niet gezien dat het een bestaand bedrijf was. Jemig. Daar is iets mis gegaan met dat de inkomsten van het bedrijf gereserveerd moeten worden voor investeringen in je bedrijf.
Zulke mensen gaan het nooit redden met hun bedrijf.
Cool ende gaafquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, bij de eerdere mini-workshop ook op die manier gedaan. En een zelf gebakken / gevormd brood van deeg dat ik vooraf maak, en een zelfgemaakt deeg om thuis te bakken (anders duurt de workshop > 12 uur)
Geweldig!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:59 schreef Isegrim het volgende:
Op 5 euro na op de helft gekomen vandaag!
Mijn ervaring als verkoopster: je gaat ze krijgen. Van die mensen die gaan klagen dat het brood van de hema / jumbo / albertheijn / bakkerbart (dat is niet eens gaar) veel zachter is en veel langer vers blijft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik verwacht in de bakkerij geen mensen die niet snappen hoe ze op een brood moeten kauwen hoor
Dat is wel slordig jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:30 schreef Isegrim het volgende:
'Jan Catsstraat' staat er in het artikel ipv Jacob Catsstraat... Beetje jammer!
"Oh de locatie kan ik online wel vinden", aldus de journalist.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:30 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:30 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]![]()
Jan Cats, het jongere broertje van Jacob, die hield van kleurboeken, chicken tonight en de muziek van frans bauer, zoiets?
Eigenlijk moet je altijd vragen om het even te mogen lezen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
"Oh de locatie kan ik online wel vinden", aldus de journalist.
Met een winkel heb je dat vermoedelijk ook sneller dan met een bezorgservice; mensen die via-via van je bakkerij hebben gehoord en een heel ander product aantreffen dan ze verwacht hadden. Het beste is natuurlijk om die mensen tot je product te bekerenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Of zoals de nieuwe bakker hier die zijn eigen populariteit nogal had onderschat: mensen die op je fb gaan klagen over de 'bevoorrading'. Alsof het zomaar uit een vrachtwagen komt rollen ipv die nacht vers voor je gebakken is... ik zou het lastig vinden om daar vriendelijk tegen te zijn bij het volgende bezoek![]()
Ik denk dat dat bij ons vanaf 3 euro zal zijn, aangezien de meeste dingen die we hebben rond die prijs beginnenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Of zoals de nieuwe bakker hier die zijn eigen populariteit nogal had onderschat: mensen die op je fb gaan klagen over de 'bevoorrading'. Alsof het zomaar uit een vrachtwagen komt rollen ipv die nacht vers voor je gebakken is... ik zou het lastig vinden om daar vriendelijk tegen te zijn bij het volgende bezoek![]()
Ik zou dus duidelijk aangeven dat bestellen altijd mogelijk is en is aan te raden als mensen zeker willen zijn dat de producten er zijn. Oh, en wat ik zelf wel jammer vind bij onze bakker: hun stempelkaart gaat in eenheden van een tientje. Maar wij gaan meerdere keren per week en komen nooit aan een tientje per keer. Als regelmatige klant voel je je dan minder gewaardeerd dan de incidentele bezoeker die eens eentaart en brood haalt en dan wel aan het bedrag komt
Ja, de opzet van de bakkerij is daar ook wel naar. Met de bakkerij in het achterste deel, en de winkel in het voorste deel. Men kijkt dus de bakkerij in, en is meer betrokken bij de productie, en er is dus ook ruimte tot uitleg over het productquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Met een winkel heb je dat vermoedelijk ook sneller dan met een bezorgservice; mensen die via-via van je bakkerij hebben gehoord en een heel ander product aantreffen dan ze verwacht hadden. Het beste is natuurlijk om die mensen tot je product te bekeren
Ja, maar het was niet zo dat er helemaal niks meer te krijgen was in de winkel he... mevrouw had alleen haar zinnen gezet op bepaalde producten en die waren al wegquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij ons vanaf 3 euro zal zijn, aangezien de meeste dingen die we hebben rond die prijs beginnenEn als het op is, gaat de winkel dicht. Dat is hoe het bij Tilburg Soudough ook gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vegrootbare versie: https://plus.google.com/1(...)04609664556310159336
[ Bericht 17% gewijzigd door Isegrim op 25-02-2015 19:39:12 ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:33 schreef Isegrim het volgende:
Kort stukkie, maar wel leuk. Jammer dat de naam van de winkel er niet in staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vegrootbare versie: https://plus.google.com/1(...)04609664556310159336
dag
Nee, beetje stom is dat. Plus de straatnaam verkeerd. We wisten niet dat het meteen vandaag erin zou komen, anders hadden we wel gevraagd om het even door te lezen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Kort stukkie, maar wel leuk. Jammer dat de naam van de winkel er niet in staan
Dank!quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ook een kleine bijdrage gedaan, succes!
Doorgaan.nl staat er ook niet in.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Kort stukkie, maar wel leuk. Jammer dat de naam van de winkel er niet in staan
Als je op Google 'Jeroen bakt brood' zoekt dan komt Doorgaan.nl ook al snel naar boven. En anders vinden ze het wel op jullie sociale media.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:53 schreef Isegrim het volgende:
Nee.En toch al een paar funders naar aanleiding van het artikel!
Staat nu ook bovenaan op de gewone website dus dat moet ook helpen lijkt me.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Als je op Google 'Jeroen bakt brood' zoekt dan komt Doorgaan.nl ook al snel naar boven. En anders vinden ze het wel op jullie sociale media.
'Jeroen bakt brood' staat volgens mij ook niet in het artikelquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Als je op Google 'Jeroen bakt brood' zoekt dan komt Doorgaan.nl ook al snel naar boven. En anders vinden ze het wel op jullie sociale media.
Dankquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:19 schreef junkiexp het volgende:
Doen jullie ff rustig hier, ik ben ff 2 dagen druk geweest en jullie lullen weer topic vol
We hebben al een keertje op De Buik gestaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:07 schreef robdriessen het volgende:
Oeh, topic net ontdekt. Nieuwe initiatieven in 010 zijn altijd welkom!
De Buik van Rotterdam al benaderd als eventueel promotiekanaal?
En om even je salespitch te checken: waarin onderscheidt Jeroen Bakt Brood zich van gevestigde namen als Jordy's en Vlaamsch Broodhuis?
Misschien moet ik binnenkort maar eens koffie komen drinken brood komen eten. Ik voorzie ook crowdfunding in mijn nabije toekomst (zie topic elders in CUL)quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:40 schreef Isegrim het volgende:
Dat was niet ons eigen idee maar dat van de makers van het filmpje, maar we vinden het wel vreselijk tof.
https://www.meesterslijpers.nl/victorinox-banketbakkersmesquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:08 schreef Maraca het volgende:
Even voor de duizendste keer vragen hoorMaar eeh, dat broodmes dat jullie steeds aanbevelen. Welke was dat ook alweer?
Dat was hem! Bedanktquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:11 schreef Helsinki het volgende:
[..]
https://www.meesterslijpers.nl/victorinox-banketbakkersmes
Het zou juist super zijn als zij zich juist zouden richten op verantwoorde tussendoortjes. Geen idee precies wat. Maar zo'n 'vette hap' kun je 'overal' krijgenquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zijn jullie eigenlijk van plan om iets te doen voor mensen met accute lekkere trek? De meeste bakkers hebben een heel scala aan worstenbroodjes, croissants, pizzabroodjes, etc.
In het begin vooral de belegde boterham of bijvoorbeeld brood met soepquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zijn jullie eigenlijk van plan om iets te doen voor mensen met accute lekkere trek? De meeste bakkers hebben een heel scala aan worstenbroodjes, croissants, pizzabroodjes, etc.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het zou juist super zijn als zij zich juist zouden richten op verantwoorde tussendoortjes. Geen idee precies wat. Maar zo'n 'vette hap' kun je 'overal' krijgen
Klinkt goed! Ook een goede mogelijkheid om samen te werken met een ambachtelijke slager of kaasboer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In het begin vooral de belegde boterham of bijvoorbeeld brood met soep
Vooral in de omgeving van ons pand.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het zou juist super zijn als zij zich juist zouden richten op verantwoorde tussendoortjes. Geen idee precies wat. Maar zo'n 'vette hap' kun je 'overal' krijgen
Haha, herkenbaar. Hier op mijn werk gaat altijd iemand naar buien om een straat verderop op een hoek te gaan staan als er iets van Thuisbezorgd.nl gebracht moet worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:24 schreef Isegrim het volgende:
Eten laten bezorgen is geen optie hier.
Ja, een beetje onhandig is het wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:26 schreef Molo het volgende:
'Leuk' als er onbekend bezoek komt, eten of pakjes/meubels bezorgd moeten worden
Of als er een monteur of hulpdiensten voor iets moeten komen enzo. Lijkt mij echt vreselijk gedoe
Was het Jelle Gunneweg? ik luister altijd 's ochtends naar Wakker@Rijnmond, zij is erg leuk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:12 schreef Isegrim het volgende:
Radio Rijnmond wilde net ineens langs komen voor een live interview. Alleen de journaliste verdwaalde in ons wooncomplex en was daardoor te laat voor het betreffende item.Ze komen volgende week terug!
Correct.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:31 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Was het Jelle Gunneweg? ik luister altijd 's ochtends naar Wakker@Rijnmond, zij is erg leuk.
Als ik het zo lees wonen jullie in het kabouterdorp
Die laatste is dan wel weer briljantquote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben vorig jaar een keer 20min aan het zoeken geweest naar een woning van iemand die een brood besteld had hier in het complex.
En ik heb een keer onder invloed voor een deur gestaan in de veronderstelling dat het de mijne was, maar de sleutel paste ineens niet.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:12 schreef Isegrim het volgende:
Radio Rijnmond wilde net ineens langs komen voor een live interview. Alleen de journaliste verdwaalde in ons wooncomplex en was daardoor te laat voor het betreffende item.Ze komen volgende week terug!
twitter:JelleGunneweg twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 07:11:07De ontwerper van het Heliport-gebied in #Rotterdam-Noord heeft vast een hekel aan bewoners of had heel veel gedronken tijdens zijn ontwerp. reageer retweet
Blij dat niemand in die woning me heeft horen rommelen met het slot. Wat er wel niet had kunnen gebeuren...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Die laatste is dan wel weer briljant
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:38 schreef NedKelly het volgende:
[..]twitter:JelleGunneweg twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 07:11:07De ontwerper van het Heliport-gebied in #Rotterdam-Noord heeft vast een hekel aan bewoners of had heel veel gedronken tijdens zijn ontwerp. reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat brood met feta, zongedroogde tomaat en olijven [ link | afbeelding ]
Nooit van gehoord!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook The Rosie Project gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang heb je daar op zitten wachtenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
66.6 procent van de crowdfunding
quote:Poeh hé! Wat gaat dat hard! :-)
Hallo crowdfunders,
Wij zijn zeer blij verrast dat we na minder dan een week al op meer dan tweederde van ons doelbedrag zitten! :-)
En wat nou als we dat doelbedrag overschrijden? Nou, dat is helemaal niet erg, want behalve noodzakelijke zaken, zijn er ook wensen, zoals:
• Gietvloer in het gehele pand in plaats van enkel in de werkruimte
• Dubbel glas plaatsen in de winkelpui
• Het opknappen van de tuin achter de winkel zodat we daar in de zomer besloten maaltijden kunnen organiseren en misschien ook wat ingrediënten kunnen verbouwen
• Eventueel nog een extra oven erbij
• Als er ruimte voor is: een croissantdeegrolmachine (3 x woordwaarde!)
• Aanleggen van een voorraadje spullen met ons logo erop: schorten, linnen tasjes, T-shirts...
Dus mocht je overwegen om te funden en zitten we al (bijna) op ons doel: je geld wordt zonder meer goed besteed! :-)
Groetjes,
Jeroen & Petra
¤ 10.000 zouden we ook niet willen nee, dat is een beetje veel. Maar als er twee mille extra binnenkomt is dat mooi meegenomen en dat is ook nog prima te doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef frederik het volgende:
Misschien dat ik het hele concept crowdfunding verkeerd zie (je geldbehoefte financieren door te lenen zonder tussenkomst van een bank, lenen wel in ruil voor geld of goederen), maar steken jullie je niet domweg dieper in de schulden door hoger te aanvaarden dan jullie doel is?
Ergens zou ik zeggen "ik heb ¤5.000 nodig, mooi het is binnen, met de vooruitzichten waar die ¤5000 op gebaseerd zijn moet ik geen verplichtingen voor ¤10.000 gaan aanhalen". Want ergens moet ook die tweede 5000 weer terug naar de funders (al dan niet met een vorm van rente), in geld of in goederen/diensten.
Een deel van de crowdfunding is donaties, en het grootste deel is vooruitbetaald product.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef frederik het volgende:
Misschien dat ik het hele concept crowdfunding verkeerd zie (je geldbehoefte financieren door te lenen zonder tussenkomst van een bank, lenen wel in ruil voor geld of goederen), maar steken jullie je niet domweg dieper in de schulden door hoger te aanvaarden dan jullie doel is?
Ergens zou ik zeggen "ik heb ¤5.000 nodig, mooi het is binnen, met de vooruitzichten waar die ¤5000 op gebaseerd zijn moet ik geen verplichtingen voor ¤10.000 gaan aanhalen". Want ergens moet ook die tweede 5000 weer terug naar de funders (al dan niet met een vorm van rente), in geld of in goederen/diensten.
Yep!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:11 schreef frederik het volgende:
OZB aanslag?
Eigenarendeel bestaat toch alleen nog maar? Of is het bij bedrijfspanden anders dan bij woonpanden?
Edit : googlen levert op dat dat inderdaad alleen maar bij woningen speelt, bedrijfspanden kennen nog wel de eigenaren en gebruikers delen
We zijn nog niet open, denk dat dat pas is als we open zijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:49 schreef frederik het volgende:
Nog geen bedrijfsafvalheffing gehad, had ik ook wel verwacht (tabel komt van de site van www.rotterdam.nl, jullie vallen onder categorie B (http://www.rotterdam.nl/C(...)ingsrecht%202015.pdf)?
Categorie B
tarief 2013 tarief 2014 tarief 2015
0 - 99 m2 ¤ 1.007,00 ¤ 1.029,70 ¤ 1.040,00
100 - 299 m2 ¤ 1.510,70 ¤ 1.544,60 ¤ 1.560,10
300 - 499 m2 ¤ 2.014,20 ¤ 2.059,50 ¤ 2.080,10
Dat betwijfel ik om eerlijk te zijn. Het kan wel veel geld schelen om een afvalcontract af te sluiten trouwens. Bij wie dat kan in Rotterdam weet ik niet, vast wel bij de Roteb. In Dordrecht geldt: als je geen contract met een goedgekeurde partner hebt, schatten ze je afvalhoeveelheid en dan ben je altijd duurder uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We zijn nog niet open, denk dat dat pas is als we open zijn?
En zo'n workshop hoeft ook niet gelijk (ik kan wel wachtenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:39 schreef Isegrim het volgende:
Deel is ook workshops, kostprijs daarvan is vrij laag, is vooral tijdsinvestering.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En zo'n workshop hoeft ook niet gelijk (ik kan wel wachten![]()
). Kreeg net een updatemail van doorgaan.nl dat jullie update erop staat
Ja, het kost de helft gemiddeld.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:59 schreef junkiexp het volgende:
Zeker wel even kijken naar dat afvalverhaal, wij kregen een heffing van 1700 euro, Van Gansenwinkel heeft bij ons een container neergezet die 1x per 2 weken wordt geleegd, kost ongeveer 800 euro per jaar.
Ik kon er ook nauwelijks iets over vinden op de gemeente website. En al helemaal niet op de sites van afvalaanbieders. Niet dat er ergens te vinden was wie die aanbieders waren natuurlijk. Ik heb daarom mijn vragen gemaild en er voor de volledigheid onze hoeveelheid afval bij gezet. Toen kreeg ik een reply waarin stond dat mijn mail als bezwaarschrift in behandeling werd genomen. Ok danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef Isegrim het volgende:
Dat soort info is overigens slecht te vinden op de site van de gemeente. En ik heb iemand van de gemeente in de zaak gehad en die heeft me ook niet echt goed voorgelicht daarover, ik had hem er wel naar gevraagd namelijk.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kon er ook nauwelijks iets over vinden op de gemeente website. En al helemaal niet op de sites van afvalaanbieders. Niet dat er ergens te vinden was wie die aanbieders waren natuurlijk. Ik heb daarom mijn vragen gemaild en er voor de volledigheid onze hoeveelheid afval bij gezet. Toen kreeg ik een reply waarin stond dat mijn mail als bezwaarschrift in behandeling werd genomen. Ok danWeekje later hadden we een vrijstelling te pakken. Had ik dat maar 9 jaar eerder gedaan...
Ben ik ook absoluut een voorstander van, al ben ik bang dat dat bij particulieren -en vooral hier in Rotterdam- betekent dat er heel veel afval op straat terecht gaat komen.quote:Maar goed, het is een vage bedoening met dat afval. Ik raak steeds meer voorstander van een systeem waarin geregistreerd wordt hoeveel men weggooit. Kan prima met de pasjes die wij hebben voor de wijkcontainers. Maar goed, dat is een tikje offtopic natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2015 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En dan moet de campagne nog beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig.. het is jullie zeer gegund!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Dat is bijna een misdaad om te doenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef Erasmo het volgende:
Hoe lang kun je jullie brood trouwens bewaren in de diepvries?
Ingevroren in een plastic zakje blijft het een behoorlijke poos goed. Ik durf er geen weken of maanden voor te noemen, maar ontdooi zelf wel eens brood dat er tot een maand in heeft gelegen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef Erasmo het volgende:
Hoe lang kun je jullie brood trouwens bewaren in de diepvries?
Liever invriezen dan weggooien natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2015 16:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is bijna een misdaad om te doen
We hebben diverse klanten die dat doen en de hele week ervan eten. Die willen het ook gesneden. Zitten we niet beslist op te wachten, maar allez...quote:Op zondag 1 maart 2015 16:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is bijna een misdaad om te doen
Ik deed over mijn brood van jullie 4 dagen. Smaakte op het eind nog hetzelfde als op dag 1.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben diverse klanten die dat doen en de hele week ervan eten. Die willen het ook gesneden. Zitten we niet beslist op te wachten, maar allez...
Dat is top, ook niet droog?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik deed over mijn brood van jullie 4 dagen. Smaakte op het eind nog hetzelfde als op dag 1.
Nee, in een oude broodzak en vervolgens in de brooddoos bewaard. En de sneetjes elke keer net voor gebruik gemaakt.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is top, ook niet droog?Het ene type brood leent zich daar wel beter voor dan het andere. Sommige worden sneller hard/droog.
Jij had een walnotenbrood, als mijn administratie kloptquote:Op zondag 1 maart 2015 17:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, in een oude broodzak en vervolgens in de brooddoos bewaard. En de sneetjes elke keer net voor gebruik gemaakt.
Misschien leuk om de FOK!kers dan een beetje te verzamelen voor een workshop?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, die workshops moeten we sowieso een beetje verdelen in de tijd.
FOK-broodbakmeet!quote:Op zondag 1 maart 2015 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien leuk om de FOK!kers dan een beetje te verzamelen voor een workshop?
Als dat ruimte- en tijdtechnisch uitkomt natuurlijk.
Dat!quote:
Of het zó lekker is durf ik niet te zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat!
Ik ben absoluut geen broodfan maar wie weet gaat jullie bakkerij me bekeren.
En dan kan ik geen brood meer komen halen want 150 km reistijd enkele reis.
Workshop, brood bakken, meenemen en daarna sjoelen/ESF?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat!
Ik ben absoluut geen broodfan maar wie weet gaat jullie bakkerij me bekeren.
En dan kan ik geen brood meer komen halen want 150 km reistijd enkele reis.
't Halve Maatjequote:Op zondag 1 maart 2015 23:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Workshop, brood bakken, meenemen en daarna sjoelen/ESF?
Ik zie hier optiesquote:Op zondag 1 maart 2015 23:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Workshop, brood bakken, meenemen en daarna sjoelen/ESF?
Preciesquote:Op zondag 1 maart 2015 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie hier opties
Kan toch niet alleen voor brood naar Rotjeknor komen, nietwaar?
Ik denk dat ik weet wie dit zijnquote:Op zondag 1 maart 2015 23:37 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag benaderd door een stel in Den Haag die eigenlijk exact doen wat wij doen, maar nog enkel vanuit huis. Ze wilden graag een keer van gedachten wisselen en komen volgende week langs in de bakkerij.Echt leuk, we worden nu regelmatig benaderd door allerlei mensen. Mensen die materiaal aanbieden, mensen die ergens bij willen helpen, mensen die een pand aanbieden (hadden we al
).
quote:Op maandag 2 maart 2015 09:37 schreef Chell het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie dit zijnBegint haar naam met een B.?
Grappigquote:
Ja, naar aanleiding van de chat met ons besloot ze om de pagina online te gooien.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:20 schreef Chell het volgende:
[..]
GrappigIk ken haar vrij goed. Zag dat ze ook al heel snel jullie crowdfunding filmpje geliked had op mijn FB. En ze hebben nu net ook zelf een FB pagina aangemaakt
![]()
Ik hoop dat het hen ook lukt, méér lekker brood FTW! (zei ze met een supermarktboterhammetje in haar hand)
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:41 schreef Aure het volgende:
Leuk topic! Heb ook een kleine bijdrage gedaanFijn ook dat jullie bij mij in de buurt zitten
Ja, ik schrok me dood eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 05:58 schreef Lienekien het volgende:
Grote advertentie op pagina 5 van de Volkskrant!
Ook daar!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 05:32 schreef Cobra4 het volgende:
Zit je een beetje te struinen op youtube, komt er iets bekends voorbij als reclame voorafgaande aan een filmpje.....
[ afbeelding ]
Foto's willen we!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik schrok me dood eigenlijk.Dat is wel een erg groot bereik.
Lokpost!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 05:58 schreef Lienekien het volgende:
Grote advertentie op pagina 5 van de Volkskrant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al gevonden! Met dank aan Lienekien.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:28 schreef Isegrim het volgende:
Leuk geschreven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al gevonden! Met dank aan Lienekien.
Alleen wel knullig van die 140km straal jaik weet namelijk uit ervaring dat dit niet zo is
![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ik zie uitbreiding van de marktquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:07 schreef Isegrim het volgende:
Er staat trouwens wel een hilarische fout in.Er staat dat wij op onze scooter in een straal van 140km rond Rotterdam bezorgen.
De werkelijkheid is dat we elk weekend tussen de 100 en 150km rijden bij het bezorgen van ons brood.
Sorry, mensen uit Amsterdam en Brussel.
Overschreden zelfs!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:33 schreef Maraca het volgende:
Jullie hebben je doel gehaald!
als je de EUR 1.000 investering mag accepteren
Wel over de lange reistijd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:40 schreef Postbus100 het volgende:
Wel jammer dat er in die advertentie van de Volkskrant niet gerept wordt over de lange rijstijd van het brood. Een unique selling point als je het mij vraagt.
Ach... de dyslecten en taalhaters zullen dat verschil dus niet opmerkenquote:
Kun je een fles champagne halen om het te vieren!quote:
quote:
Klinkt goed. Dus ook maar wat toegezegd voor een workshop.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Workshop, brood bakken, meenemen en daarna sjoelen?
Ik schrok me de tering van hoe dat als een kettingreactie explodeerde. Vond dat ik het beter in een PM had gezet, want zette lieve isegrim en LHO daar zo mee voor het blok.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:06 schreef minilot het volgende:
Even teruggezocht en het was Pietverdriet die in januari als eerste opperde dat crowdfunden misschien wel een geslaagd idee zou kunnen zijn. En zie!
Gefeliciteerd lieve bakkers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
In dit geval natuurlijk vooral gewoon verkeerd aangeleverd door Doorgaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:20 schreef pl4kkie het volgende:
Grote kranten en dan zulke fouten. Eerst het AD al en nu de Volkskrant. Beetje jammer.
Nee joh!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik schrok me de tering van hoe dat als een kettingreactie explodeerde. Vond dat ik het beter in een PM had gezet, want zette lieve isegrim en LHO daar zo mee voor het blok.
Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: |