Mijn ervaring als verkoopster: je gaat ze krijgen. Van die mensen die gaan klagen dat het brood van de hema / jumbo / albertheijn / bakkerbart (dat is niet eens gaar) veel zachter is en veel langer vers blijft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik verwacht in de bakkerij geen mensen die niet snappen hoe ze op een brood moeten kauwen hoor
Dat is wel slordig jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:30 schreef Isegrim het volgende:
'Jan Catsstraat' staat er in het artikel ipv Jacob Catsstraat... Beetje jammer!
"Oh de locatie kan ik online wel vinden", aldus de journalist.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:30 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:30 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]![]()
Jan Cats, het jongere broertje van Jacob, die hield van kleurboeken, chicken tonight en de muziek van frans bauer, zoiets?
Eigenlijk moet je altijd vragen om het even te mogen lezen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
"Oh de locatie kan ik online wel vinden", aldus de journalist.
Met een winkel heb je dat vermoedelijk ook sneller dan met een bezorgservice; mensen die via-via van je bakkerij hebben gehoord en een heel ander product aantreffen dan ze verwacht hadden. Het beste is natuurlijk om die mensen tot je product te bekerenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Of zoals de nieuwe bakker hier die zijn eigen populariteit nogal had onderschat: mensen die op je fb gaan klagen over de 'bevoorrading'. Alsof het zomaar uit een vrachtwagen komt rollen ipv die nacht vers voor je gebakken is... ik zou het lastig vinden om daar vriendelijk tegen te zijn bij het volgende bezoek![]()
Ik denk dat dat bij ons vanaf 3 euro zal zijn, aangezien de meeste dingen die we hebben rond die prijs beginnenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Of zoals de nieuwe bakker hier die zijn eigen populariteit nogal had onderschat: mensen die op je fb gaan klagen over de 'bevoorrading'. Alsof het zomaar uit een vrachtwagen komt rollen ipv die nacht vers voor je gebakken is... ik zou het lastig vinden om daar vriendelijk tegen te zijn bij het volgende bezoek![]()
Ik zou dus duidelijk aangeven dat bestellen altijd mogelijk is en is aan te raden als mensen zeker willen zijn dat de producten er zijn. Oh, en wat ik zelf wel jammer vind bij onze bakker: hun stempelkaart gaat in eenheden van een tientje. Maar wij gaan meerdere keren per week en komen nooit aan een tientje per keer. Als regelmatige klant voel je je dan minder gewaardeerd dan de incidentele bezoeker die eens eentaart en brood haalt en dan wel aan het bedrag komt
Ja, de opzet van de bakkerij is daar ook wel naar. Met de bakkerij in het achterste deel, en de winkel in het voorste deel. Men kijkt dus de bakkerij in, en is meer betrokken bij de productie, en er is dus ook ruimte tot uitleg over het productquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Met een winkel heb je dat vermoedelijk ook sneller dan met een bezorgservice; mensen die via-via van je bakkerij hebben gehoord en een heel ander product aantreffen dan ze verwacht hadden. Het beste is natuurlijk om die mensen tot je product te bekeren
Ja, maar het was niet zo dat er helemaal niks meer te krijgen was in de winkel he... mevrouw had alleen haar zinnen gezet op bepaalde producten en die waren al wegquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij ons vanaf 3 euro zal zijn, aangezien de meeste dingen die we hebben rond die prijs beginnenEn als het op is, gaat de winkel dicht. Dat is hoe het bij Tilburg Soudough ook gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vegrootbare versie: https://plus.google.com/1(...)04609664556310159336
[ Bericht 17% gewijzigd door Isegrim op 25-02-2015 19:39:12 ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:33 schreef Isegrim het volgende:
Kort stukkie, maar wel leuk. Jammer dat de naam van de winkel er niet in staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vegrootbare versie: https://plus.google.com/1(...)04609664556310159336
dag
Nee, beetje stom is dat. Plus de straatnaam verkeerd. We wisten niet dat het meteen vandaag erin zou komen, anders hadden we wel gevraagd om het even door te lezen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Kort stukkie, maar wel leuk. Jammer dat de naam van de winkel er niet in staan
Dank!quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ook een kleine bijdrage gedaan, succes!
Doorgaan.nl staat er ook niet in.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Kort stukkie, maar wel leuk. Jammer dat de naam van de winkel er niet in staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |