abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150159341
Zeker wel even kijken naar dat afvalverhaal, wij kregen een heffing van 1700 euro, Van Gansenwinkel heeft bij ons een container neergezet die 1x per 2 weken wordt geleegd, kost ongeveer 800 euro per jaar.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_150159389
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 21:59 schreef junkiexp het volgende:
Zeker wel even kijken naar dat afvalverhaal, wij kregen een heffing van 1700 euro, Van Gansenwinkel heeft bij ons een container neergezet die 1x per 2 weken wordt geleegd, kost ongeveer 800 euro per jaar.
Ja, het kost de helft gemiddeld.
pi_150159658
Kan bij ons hooguit een kliko zijn trouwens. Iets anders is geen ruimte voor.
pi_150159833
Of althans - iets anders is vanuit de tuin met geen mogelijkheid naar voren te krijgen. :')

Gewoon gemeentecontainer gebruiken heeft overigens ook wel grote voordelen. Om te beginnen staat hij voor de deur en wordt hij zeer vaak geleegd.

Het is jammer dat er behalve ontheffing geen mogelijkheid is tot matiging. Wij gaan minder afval genereren dan we thuis doen, maar het kost driemaal zoveel. :?
pi_150161047
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef Isegrim het volgende:
Dat soort info is overigens slecht te vinden op de site van de gemeente. En ik heb iemand van de gemeente in de zaak gehad en die heeft me ook niet echt goed voorgelicht daarover, ik had hem er wel naar gevraagd namelijk. }:|
Ik kon er ook nauwelijks iets over vinden op de gemeente website. En al helemaal niet op de sites van afvalaanbieders. Niet dat er ergens te vinden was wie die aanbieders waren natuurlijk. Ik heb daarom mijn vragen gemaild en er voor de volledigheid onze hoeveelheid afval bij gezet. Toen kreeg ik een reply waarin stond dat mijn mail als bezwaarschrift in behandeling werd genomen. Ok dan :? Weekje later hadden we een vrijstelling te pakken. Had ik dat maar 9 jaar eerder gedaan...

Maar goed, het is een vage bedoening met dat afval. Ik raak steeds meer voorstander van een systeem waarin geregistreerd wordt hoeveel men weggooit. Kan prima met de pasjes die wij hebben voor de wijkcontainers. Maar goed, dat is een tikje offtopic natuurlijk.
Spoilers!
pi_150161306
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik kon er ook nauwelijks iets over vinden op de gemeente website. En al helemaal niet op de sites van afvalaanbieders. Niet dat er ergens te vinden was wie die aanbieders waren natuurlijk. Ik heb daarom mijn vragen gemaild en er voor de volledigheid onze hoeveelheid afval bij gezet. Toen kreeg ik een reply waarin stond dat mijn mail als bezwaarschrift in behandeling werd genomen. Ok dan :? Weekje later hadden we een vrijstelling te pakken. Had ik dat maar 9 jaar eerder gedaan...
:D Dat is wel heel makkelijk dan! :D

quote:
Maar goed, het is een vage bedoening met dat afval. Ik raak steeds meer voorstander van een systeem waarin geregistreerd wordt hoeveel men weggooit. Kan prima met de pasjes die wij hebben voor de wijkcontainers. Maar goed, dat is een tikje offtopic natuurlijk.
Ben ik ook absoluut een voorstander van, al ben ik bang dat dat bij particulieren -en vooral hier in Rotterdam- betekent dat er heel veel afval op straat terecht gaat komen. -O-
  zaterdag 28 februari 2015 @ 23:13:30 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150162351
Leuk topic, kleine bijdrage gedaan :D
Verkapte tvp
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_150162507
Bedankt! ^O^
pi_150172673
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
  zondag 1 maart 2015 @ 12:00:10 #235
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150173409
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2015 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan moet de campagne nog beginnen _O_ Geweldig.. het is jullie zeer gegund!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_150173472
Ook nogal wat likes erbij de afgelopen week, 67. :o Ik was de crowdfunding-post aan het promoten. Budget was net op, ik doe er maar geen nieuw budget bij, gaat echt hard genoeg. :')
pi_150173503
En zojuist een Aansprakelijkheidsverzekering Bedrijven afgesloten, hadden we nog niet gedaan. o|O Voor het geval er ooit iemand stikt in ons brood. :o Of een vulling kwijtraakt, zoals fietsenmaker11. :P
pi_150179173
Ik hoop dat het verloop van de crowdfunding ook iets zegt over hoe de winkel gaat lopen straks! *O*
pi_150180680
1370 euro te gaan _O_
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 1 maart 2015 @ 16:39:31 #240
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150181082
Hoe lang kun je jullie brood trouwens bewaren in de diepvries?
pi_150181177
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef Erasmo het volgende:
Dat is bijna een misdaad om te doen :{
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_150181241
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef Erasmo het volgende:
Ingevroren in een plastic zakje blijft het een behoorlijke poos goed. Ik durf er geen weken of maanden voor te noemen, maar ontdooi zelf wel eens brood dat er tot een maand in heeft gelegen.

quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Liever invriezen dan weggooien natuurlijk :P Zelf vries ik vooral de experimenten in, of als ik restjes deeg over heb en daar een extra brood van weet te maken. Als het na/tijdens het ontdooien even op 5 minuten 180 graden in de oven gaat, is het nog goed hoor :)
pi_150181441
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

We hebben diverse klanten die dat doen en de hele week ervan eten. Die willen het ook gesneden. Zitten we niet beslist op te wachten, maar allez...
pi_150181593
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:48 schreef Isegrim het volgende:

[..]

We hebben diverse klanten die dat doen en de hele week ervan eten. Die willen het ook gesneden. Zitten we niet beslist op te wachten, maar allez...
Ik deed over mijn brood van jullie 4 dagen. Smaakte op het eind nog hetzelfde als op dag 1.
pi_150181999
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik deed over mijn brood van jullie 4 dagen. Smaakte op het eind nog hetzelfde als op dag 1.
Dat is top, ook niet droog? :) Het ene type brood leent zich daar wel beter voor dan het andere. Sommige worden sneller hard/droog.
pi_150182210
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:02 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat is top, ook niet droog? :) Het ene type brood leent zich daar wel beter voor dan het andere. Sommige worden sneller hard/droog.
Nee, in een oude broodzak en vervolgens in de brooddoos bewaard. En de sneetjes elke keer net voor gebruik gemaakt.
pi_150190785
Ik heb nog niet eens een nieuw weekbericht gemaakt maar de eerste bestellingen zijn alweer binnen voor komende weekend. :D
pi_150196137
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, in een oude broodzak en vervolgens in de brooddoos bewaard. En de sneetjes elke keer net voor gebruik gemaakt.
Jij had een walnotenbrood, als mijn administratie klopt :P

En die bestaan voor 40% uit roggemeel, en dat blijft langer goed. Geeft een wat kleffer deeg, en een nattere binnenkant :)
pi_150198723
We staan nu ook op Google Maps, mochten er mensen zijn die ons brood graag willen reviewen. O-)
pi_150199243
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef Isegrim het volgende:

[..]

^O^

Ja, die workshops moeten we sowieso een beetje verdelen in de tijd. :Y
Misschien leuk om de FOK!kers dan een beetje te verzamelen voor een workshop?
Als dat ruimte- en tijdtechnisch uitkomt natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')