Ja, het kost de helft gemiddeld.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:59 schreef junkiexp het volgende:
Zeker wel even kijken naar dat afvalverhaal, wij kregen een heffing van 1700 euro, Van Gansenwinkel heeft bij ons een container neergezet die 1x per 2 weken wordt geleegd, kost ongeveer 800 euro per jaar.
Ik kon er ook nauwelijks iets over vinden op de gemeente website. En al helemaal niet op de sites van afvalaanbieders. Niet dat er ergens te vinden was wie die aanbieders waren natuurlijk. Ik heb daarom mijn vragen gemaild en er voor de volledigheid onze hoeveelheid afval bij gezet. Toen kreeg ik een reply waarin stond dat mijn mail als bezwaarschrift in behandeling werd genomen. Ok danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef Isegrim het volgende:
Dat soort info is overigens slecht te vinden op de site van de gemeente. En ik heb iemand van de gemeente in de zaak gehad en die heeft me ook niet echt goed voorgelicht daarover, ik had hem er wel naar gevraagd namelijk.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kon er ook nauwelijks iets over vinden op de gemeente website. En al helemaal niet op de sites van afvalaanbieders. Niet dat er ergens te vinden was wie die aanbieders waren natuurlijk. Ik heb daarom mijn vragen gemaild en er voor de volledigheid onze hoeveelheid afval bij gezet. Toen kreeg ik een reply waarin stond dat mijn mail als bezwaarschrift in behandeling werd genomen. Ok danWeekje later hadden we een vrijstelling te pakken. Had ik dat maar 9 jaar eerder gedaan...
Ben ik ook absoluut een voorstander van, al ben ik bang dat dat bij particulieren -en vooral hier in Rotterdam- betekent dat er heel veel afval op straat terecht gaat komen.quote:Maar goed, het is een vage bedoening met dat afval. Ik raak steeds meer voorstander van een systeem waarin geregistreerd wordt hoeveel men weggooit. Kan prima met de pasjes die wij hebben voor de wijkcontainers. Maar goed, dat is een tikje offtopic natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op zondag 1 maart 2015 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En dan moet de campagne nog beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig.. het is jullie zeer gegund!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Dat is bijna een misdaad om te doenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef Erasmo het volgende:
Hoe lang kun je jullie brood trouwens bewaren in de diepvries?
Ingevroren in een plastic zakje blijft het een behoorlijke poos goed. Ik durf er geen weken of maanden voor te noemen, maar ontdooi zelf wel eens brood dat er tot een maand in heeft gelegen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:39 schreef Erasmo het volgende:
Hoe lang kun je jullie brood trouwens bewaren in de diepvries?
Liever invriezen dan weggooien natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2015 16:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is bijna een misdaad om te doen
We hebben diverse klanten die dat doen en de hele week ervan eten. Die willen het ook gesneden. Zitten we niet beslist op te wachten, maar allez...quote:Op zondag 1 maart 2015 16:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is bijna een misdaad om te doen
Ik deed over mijn brood van jullie 4 dagen. Smaakte op het eind nog hetzelfde als op dag 1.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben diverse klanten die dat doen en de hele week ervan eten. Die willen het ook gesneden. Zitten we niet beslist op te wachten, maar allez...
Dat is top, ook niet droog?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik deed over mijn brood van jullie 4 dagen. Smaakte op het eind nog hetzelfde als op dag 1.
Nee, in een oude broodzak en vervolgens in de brooddoos bewaard. En de sneetjes elke keer net voor gebruik gemaakt.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is top, ook niet droog?Het ene type brood leent zich daar wel beter voor dan het andere. Sommige worden sneller hard/droog.
Jij had een walnotenbrood, als mijn administratie kloptquote:Op zondag 1 maart 2015 17:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, in een oude broodzak en vervolgens in de brooddoos bewaard. En de sneetjes elke keer net voor gebruik gemaakt.
Misschien leuk om de FOK!kers dan een beetje te verzamelen voor een workshop?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, die workshops moeten we sowieso een beetje verdelen in de tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |