Ik verwacht in de bakkerij geen mensen die niet snappen hoe ze op een brood moeten kauwen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Supergaaf idee, maar ietwat teruggekomen door hoe LHO als huidige werknemer is (ten opzichte van zijn klanten). Hoop wel heel erg dat je je geluk vindt in de broodbakkerij en dat je daar kan omgaan met klanten en hun eigenwijsheden. Mensen blijven toch altijd wel hun hebbelijkheden hebben, denk ik, en ik hoop dat je dat positief kan bekijken.
Ja, bij de eerdere mini-workshop ook op die manier gedaan. En een zelf gebakken / gevormd brood van deeg dat ik vooraf maak, en een zelfgemaakt deeg om thuis te bakken (anders duurt de workshop > 12 uurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg LHO, krijg je bij zo'n workshop ook een beetje desem mee?
ok. Lijkt me voor je klanten ook beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik verwacht in de bakkerij geen mensen die niet snappen hoe ze op een brood moeten kauwen hoor
quote:
dus gemiddeld zo'n ¤ 50 per investeerder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ja, had niet verwacht dat het zo vlot zou gaan. Score tot nu toe is 2115 gister en 360 vandaag, met 37 en 12 investeerders.
Het scheelt denk ik ook enorm dat we al een klantenbasis hebben en dat er al iets concreets is (een pand).quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef applemoose het volgende:
Uiteindelijk is dit crowdfunding at its finest. Je hebt dankzij social media al veel voorwerk gedaan.
Ja, als we de grootste uitschieter er afhalen 32 euro gemiddeld over 2 dagen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:20 schreef komrad het volgende:
[..]
dus gemiddeld zo'n ¤ 50 per investeerder.
grootste donatie dus ¤939quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, als we de grootste uitschieter er afhalen 32 euro gemiddeld over 2 dagen.
Tofquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, bij de eerdere mini-workshop ook op die manier gedaan. En een zelf gebakken / gevormd brood van deeg dat ik vooraf maak, en een zelfgemaakt deeg om thuis te bakken (anders duurt de workshop > 12 uur)
Ik vraag me soms ook af of er met zo'n crowdfunding schulden afbetaald gaan worden. Ik verdenk de klant van ons die op doorgaan.nl staat daar in ieder geval wel van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:28 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Oh echtHad niet gezien dat het een bestaand bedrijf was. Jemig. Daar is iets mis gegaan met dat de inkomsten van het bedrijf gereserveerd moeten worden voor investeringen in je bedrijf.
Zulke mensen gaan het nooit redden met hun bedrijf.
Cool ende gaafquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, bij de eerdere mini-workshop ook op die manier gedaan. En een zelf gebakken / gevormd brood van deeg dat ik vooraf maak, en een zelfgemaakt deeg om thuis te bakken (anders duurt de workshop > 12 uur)
Geweldig!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:59 schreef Isegrim het volgende:
Op 5 euro na op de helft gekomen vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |