Partypooper.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:07 schreef minilot het volgende:
Wel tof en goed dat het AD er aandacht aan besteedt. Want zonder over te willen komen als partypooper: na deze eerste paar dagen ben je wel door de mensen heen die het project kennen toch al van plan waren om een donatie te doen en er is toch nog wel een flink bedrag te gaan.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:07 schreef minilot het volgende:
Wel tof en goed dat het AD er aandacht aan besteedt. Want zonder over te willen komen als partypooper: na deze eerste paar dagen ben je wel door de mensen heen die het project kennen toch al van plan waren om een donatie te doen en er is toch nog wel een flink bedrag te gaan.
Ja, en het Ceylon Spices project en het Moluks Kookboek spreken mij ook aan. Alleen is met name bij die laatste het bedrag imho nogal absurd voor wat ze willen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef roos85 het volgende:
Staan wel wat mooie projecten tussen op de site zeg.
Dat hemel-bed (doodskist) is erg mooi!
Ik vind heel veel bedragen wel een beetje absurd, dat motiveert niet echt om de projecten te helpen. Dus dat hebben jullie slim aangepakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, en het Ceylon Spices project en het Moluks Kookboek spreken mij ook aan. Alleen is met name bij die laatste het bedrag imho nogal absurd voor wat ze willen.
Zo zeker mooi zeg! Thanks voor de link.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef roos85 het volgende:
Staan wel wat mooie projecten tussen op de site zeg.
Dat hemel-bed (doodskist) is erg mooi!
Oh dat Ceylon Spices is ook een erg mooi projectquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, en het Ceylon Spices project en het Moluks Kookboek spreken mij ook aan. Alleen is met name bij die laatste het bedrag imho nogal absurd voor wat ze willen.
Zoals die B&B in Drenthequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind heel veel bedragen wel een beetje absurd, dat motiveert niet echt om de projecten te helpen. Dus dat hebben jullie slim aangepakt.
Er zijn nog genoeg andere dingen die moeten gebeuren. Meer ovens, raambestikkering, grotere koeling, en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:46 schreef roos85 het volgende:
Als jullie over de 100% gaan, hoe wordt het restbedrag geïnvesteerd (beetje nieuwsgierig )?
Inderdaad.quote:
Ik heb eerder het gevoel dat ze er zelf 0 euro in willen investeren en gelijk het bovenste van de plank willen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad.Als je bedrag te hoog is heb ik al snel het gevoel dat je gewoon niet zo goed met geld om kunt gaan.
Ja, en die B&B is al een bestaand bedrijf. Dan zou je toch minstens een deel zelf kunnen betalen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:02 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik heb eerder het gevoel dat ze er zelf 0 euro in willen investeren en gelijk het bovenste van de plank willen.
die wijnproeverij die gisteren voorbij kwam, bizar hoog bedrag voor zoiets. Begin gewoon met zaaltjes afhuren, dan hoef je in het begin maar weinig investeringen te doen.
Net als dat Moluks Kookboek. Bij Blurb (bijv.) kun je redelijk makkelijk zelf boeken maken (ook de opmaak) etc. Lijkt me dat een boek maken echt goedkoper kan, maar er zal uit die crowdfunding ook wel salaris betaald moeten worden of zo.
Oh echtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, en die B&B is al een bestaand bedrijf. Dan zou je toch minstens een deel zelf kunnen betalen?
We tikken denk ik de 12 aan nu.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:24 schreef Isegrim het volgende:
Bij ons gaan er ook genoeg eigen centjes in, komen rond de 10k eigen geld uit denk ik.
Dure hobbyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We tikken denk ik de 12 aan nu.
Mijn donatie komt nog hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:07 schreef minilot het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |