Val je wel snel af hoor meestal, als je goed ziek bentquote:Op maandag 23 februari 2015 15:01 schreef CrunchySelf het volgende:
Het is tijd voor mijn T, maar ik zit nog vol van mijn lunch. Wat is deze? Help ik ben ziek
Flink aan de schijt + weinig eten = kilo's kwijtquote:Op maandag 23 februari 2015 15:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Val je wel snel af hoor meestal, als je goed ziek bent
Of je schuift hem in je reet!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:03 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje is:
O: 1 volkoren met kaas;
T: 250 gr kwark/250gr optimal, 2 mandarijnen;
L: 3 pistoletjes bruin, 2 met tonijn (2/3 van blikje op is 70/80 gr) en 1 met kipfilet;
T: 250 gr kwark/250gr optimal;
D: Volgens mij boerenkool
S: Spinning.
T: Banaan, whey shake 1 scoop.
Had banaan mee naar werk, maar ik schuif hem door na het sporten.
Nee joh. Dit is niet iets wat je second hand moet horen! Dit moet je zelf even proberen!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja lekker, vertel meer, ga door, nee hou niet op.
Q. Hij is afgebroken. En nu?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee joh. Dit is niet iets wat je second hand moet horen! Dit moet je zelf even proberen!
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:03 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Hond weer binnen, kat weer binnen, everybody happy.
Zo klopt ie beter denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Flink aan de schijt + weinig eten = kilo'sspieren kwijt
Wtf is deze babybel? Dat is kaas, dat weet ik. Maar jonge kaas? Geitenkaas? Schapenkaas?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn lijstje:
O: 250 magere kwark met 2 el havermout, 1el muesli, wat honing en amandelen
T: babybel, koekje
L: sinaasappel, 2 boterhammen met kipkerrie salade en een gekookt eitje
T: appel, 2 boterhammen met kokosbrood
S; 1.5 uur zaaltrainen, hardlopend heen en terug
D: nog niet gehaald, ik denk turkse pastaatjes met tomatensaus en worstjes
Waarheid als een koequote:Op maandag 23 februari 2015 15:07 schreef Maraca het volgende:
Nieuw topic = nieuw plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:07 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
BOE!quote:
Ja, jonge koeienkaas volgens mij. En kokosbrood is wel zoet maar lang niet zo zoet als bebogeen haha. Af en toe wat zoets op het brood vind ik wel lekker, stilt mijn zoete trek voor de rest van de middag.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf is deze babybel? Dat is kaas, dat weet ik. Maar jonge kaas? Geitenkaas? Schapenkaas?
Kokosbrood, is dat lekker? Dat is toch mierzoet? Men nu wil ik bebogeen![]()
Ik krijg als het goed is vanaaf per mail mijn voedingsschema.
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:07 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik vind zoete zooi ook lekker hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 15:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, jonge koeienkaas volgens mij. En kokosbrood is wel zoet maar lang niet zo zoet als bebogeen haha. Af en toe wat zoets op het brood vind ik wel lekker, stilt mijn zoete trek voor de rest van de middag.
Nou ja, als je idd minder eet dan je verbrand kan dat prima met chipsquote:Op maandag 23 februari 2015 15:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]![]()
Alhoewel een vriendin van mij wel beweert elke dag 2 handjes chips te eten en niet aan tekomen. Maar goed, die zal dat onbewust toch wel op een andere manier compenseren.
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:11 schreef CrunchySelf het volgende:
Verdomme Q wat is dit voor smerig iets
Het smaakt alleen maarquote:Op maandag 23 februari 2015 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik vind zoete zooi ook lekker hoorMaar smaakt het ook naar kokos of totaal niet?
Hmm, eens die babybel proberen dan.
Het smaakt alléén maar naar kokosquote:Op maandag 23 februari 2015 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik vind zoete zooi ook lekker hoorMaar smaakt het ook naar kokos of totaal niet?
Hmm, eens die babybel proberen dan.
Lol!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:07 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:12 schreef Lonaa het volgende:
Hahahahahhaha. Ik vond ook dit plaatje:
[ afbeelding ]
Lemonparty dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet googlen. Fuck you.
Oeh dan ga ik kokosbrood halen!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het smaakt alleen maar
[..]
Het smaakt alléén maar naar kokosGewoon zoals geraspte kokos maar dan aan elkaar geplakt en wat zoeter.
En babybel is niet echt nuttig qua voedingswaarden of zo, maar gewoon een lekker klein tussendoortje vind ik.
Vervang je hem door een tampon met wodka!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:16 schreef CrunchySelf het volgende:
Die banaan wordt nu wel vervelend
Hahahahahahaquote:Op maandag 23 februari 2015 15:07 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol, nu moet ik weer hier aan denken:
[ afbeelding ]
Ik wilde helemaal niks totdat Q kwam met iets smerigsquote:Op maandag 23 februari 2015 15:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Crunch wilde iets 'niet zo heel smerigs'
Ja joh, geef mij ff lekker de schuldquote:Op maandag 23 februari 2015 15:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niks totdat Q kwam met iets smerigs
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol, nu moet ik weer hier aan denken:
[ afbeelding ]
Goede tip, kan ik eindelijk mijn drankverslaving verbergenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vervang je hem door een tampon met wodka!
WIE BEGON ER MET DIE BANAAN HE!!!!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja joh, geef mij ff lekker de schuld
Jij.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
WIE BEGON ER MET DIE BANAAN HE!!!!
Ja, maar zolang je toch gewoon binnen het aantal kcal blijft kan je ook wel iedere dag patat eten ofzo.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]![]()
Alhoewel een vriendin van mij wel beweert elke dag 2 handjes chips te eten en niet aan tekomen. Maar goed, die zal dat onbewust toch wel op een andere manier compenseren.
*sighquote:Op maandag 23 februari 2015 15:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, maar zolang je toch gewoon binnen het aantal kcal blijft kan je ook wel iedere dag patat eten ofzo.
Ja maar ik vind het dus gek dat zij blijkbaar zo weinig eet dat ze het nog moet aanvullen met elke dag 2 handjes chipsquote:Op maandag 23 februari 2015 15:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, maar zolang je toch gewoon binnen het aantal kcal blijft kan je ook wel iedere dag patat eten ofzo.
Jij wilde hem niet opeten.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Onderdeel van lijstje.
Q wou meteen dat ik um in mn kont stopte
Nee, maar er zijn er heus genoeg die het zo doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
*sigh
Zo moet je toch niet willen leven![]()
Kloptquote:Op maandag 23 februari 2015 15:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn er heus genoeg die het zo doen.
Tsja. Ik heb een vriendin die iedere avond een reep chocolade, zak Maltesers of M&M's of chips en je kent zulke snacks wel.. wegwerkt. Toch 56 kilo en dun. Geen idee hoe het mogelijk is.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het dus gek dat zij blijkbaar zo weinig eet dat ze het nog moet aanvullen met elke dag 2 handjes chipsIk bedoel; ze let niet op wat ze eet. Bij veel mensen gaat dat toch mis.
Die eten de rest van de dag waarschijnlijk amper wat. Net zoals de nieuwste trend. Drunkorexia.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Tsja. Ik heb een vriendin die iedere avond een reep chocolade, zak Maltesers of M&M's of chips en je kent zulke snacks wel.. wegwerkt. Toch 56 kilo en dun. Geen idee hoe het mogelijk is.
Wil jij geen mudmasters doen?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die eten de rest van de dag waarschijnlijk amper wat. Net zoals de nieuwste trend. Drunkorexia.
Het lijkt me vooral ruk voor hoe je je voelt. Als ik een paar dagen alleen maar ongezond eet, voel ik me altijd wat lamlendiger.quote:
Nee. Gooi hem op facebook in de groep van the bootcamp club en the bootcamp club noordholland noord. Dan ben je hem vast zo kwijt.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil jij geen mudmasters doen?
Ik moet van mijn kaartje af, merken jullie het?![]()
Oeeeehw. Thnx for the tip1quote:Op maandag 23 februari 2015 15:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Gooi hem op facebook in de groep van the bootcamp club en the bootcamp club noordholland noord. Dan ben je hem vast zo kwijt.
Nee, die eet zich gewoon de hele dag vol. Net ook in de kantine; dan neem ik groentensoep en zij 2 broodjes frikandel met een Twix. Ze heeft gewoon geluk ofzo. Hoewel ze zelf denkt dat ze, zodra ze ouder wordt, de gevolgsn wel gaat zien.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die eten de rest van de dag waarschijnlijk amper wat. Net zoals de nieuwste trend. Drunkorexia.
Maar je bent niet de hele dag bij haar. Je weet niet wat ze ontbijt, als avondeten doet... en wat ze op de wc doet.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, die eet zich gewoon de hele dag vol. Net ook in de kantine; dan neem ik groentensoep en zij 2 broodjes frikandel met een Twix. Ze heeft gewoon geluk ofzo. Hoewel ze zelf denkt dat ze, zodra ze ouder wordt, de gevolgsn wel gaat zien.
Nice.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn data doet wat ik wilDat betekent dat ik vandaag eindelijk een keertje voor 18.00 wegga en zo nog tijd heb om naar de kapper te gaan en bij de groenteboer boodschappen te doen
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Gooi hem op facebook in de groep van the bootcamp club en the bootcamp club noordholland noord. Dan ben je hem vast zo kwijt.
Jeeejquote:Op maandag 23 februari 2015 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn data doet wat ik wilDat betekent dat ik vandaag eindelijk een keertje voor 18.00 wegga en zo nog tijd heb om naar de kapper te gaan en bij de groenteboer boodschappen te doen
Het is wel heerlijk weer om hard te lopen volgens mij 🎈quote:Op maandag 23 februari 2015 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nice.
Hier morgen eens kijken of ik weer eens mag hardlopen van mijn longen.
Nog goed bezig met je oefeningen/schema?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het is wel heerlijk weer om hard te lopen volgens mij 🎈
Mits wind mee. 😂quote:Op maandag 23 februari 2015 15:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het is wel heerlijk weer om hard te lopen volgens mij 🎈
Die ik net vol tegen had.quote:
Ik wel! Week 3 vanochtend, na een klein rondje hardlopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog goed bezig met je oefeningen/schema?
O ja, jij deed het ookquote:Op maandag 23 februari 2015 15:55 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik wel! Week 3 vanochtend, na een klein rondje hardlopen.
Ik volg alles braaf ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog goed bezig met je oefeningen/schema?
Mijn trollradar gaat hier van afquote:Op maandag 23 februari 2015 16:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik volg alles braaf ja.Ik volg alleen de eetschema's niet helemaal, maar dat maakt niet uit qua resultaat. Want ik eet gewoon heel gezond, gezonder kan niet.
Haha, nou gewoon.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:47 schreef Nammie het volgende:
[..]
Haha, hoezo als je dat wil uitleggen?
Haha, ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou, ik zie echt niet in wat er onserieus/onrealistisch aan is.Maar dat ligt dus aan mij
Wat eet je dan, als het niet gezonder kan? Dat wil ik namelijk ook!quote:Op maandag 23 februari 2015 16:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik volg alles braaf ja.Ik volg alleen de eetschema's niet helemaal, maar dat maakt niet uit qua resultaat. Want ik eet gewoon heel gezond, gezonder kan niet.
Pizza en kapsalon... Heel gezond..quote:Op maandag 23 februari 2015 16:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wat eet je dan, als het niet gezonder kan? Dat wil ik namelijk ook!
Ooh, gewoon heel gevarieerd bedoel ik daarmee. Maar is het zo raar dat ik dat eetschema niet volg dan? Ik denk dat als je normaal gezond eet (gevarieerd) het nl. niet uitmaakt voor het resultaat als ie de oefeningen maar goed doet + hardlopen erbij.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wat eet je dan, als het niet gezonder kan? Dat wil ik namelijk ook!
Ah. Gevarieerd? Normaal gezond? Wat houdt dat dan precies in?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ooh, gewoon heel gevarieerd bedoel ik daarmee. Maar is het zo raar dat ik dat eetschema niet volg dan? Ik denk dat als je normaal gezond eet (gevarieerd) het nl. niet uitmaakt voor het resultaat als ie de oefeningen maar goed doet + hardlopen erbij.
Hahaquote:Op maandag 23 februari 2015 16:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Pizza en kapsalon... Heel gezond..
Kapsalon, pizza. Heel gezond.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:58 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ah. Gevarieerd? Normaal gezond? Wat houdt dat dan precies in?
Bij de pizzeria zijn best wat gezonde keuzes te maken. Visgerechten, vleesgerechten, salades, etc. En de kapsalon was dom, maar nu gaat het gewoon goed qua eten en sporten. Gevarieerd en gezond.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Pizza en kapsalon... Heel gezond..
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Bij de pizzeria zijn best wat gezonde keuzes te maken. Visgerechten, vleesgerechten, salades, etc. En de kapsalon was dom, maar nu gaat het gewoon goed qua eten en sporten. Gevarieerd en gezond.
Ga een ander voor de gek houdenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Bij de pizzeria zijn best wat gezonde keuzes te maken. Visgerechten, vleesgerechten, salades, etc. En de kapsalon was dom, maar nu gaat het gewoon goed qua eten en sporten. Gevarieerd en gezond.
Ik word zo blij van jouw UIquote:Op maandag 23 februari 2015 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
maargoed ik had een aantal topics terug al aangekaart dat er bij mij een trololol alarm af ging...
Okeee. Ik zie het dus echt niet in. En er zijn wel gezonde keuzes te maken bij een pizzeria.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga een ander voor de gek houden
Haha!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:11 schreef Nammie het volgende:
[..]
Okeee. Ik zie het dus echt niet in. En er zijn wel gezonde keuzes te maken bij een pizzeria.
Posts eens een lijstje dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:16 schreef Nammie het volgende:
Ik vind het best flauw omdat ik dus serieus niet inzie wat ik 'fout' doe, maar ik denk dan toch dat dit niet de plek voor mij is, dus dan kijk ik wel in het andere topic of ik daar beter pas ofzo.Succes iedereen!
Haha!quote:
Haha!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:16 schreef Nammie het volgende:
Ik vind het best flauw omdat ik dus serieus niet inzie wat ik 'fout' doe, maar ik denk dan toch dat dit niet de plek voor mij is, dus dan kijk ik wel in het andere topic of ik daar beter pas ofzo.Succes iedereen!
quote:
Pizza. Kapsalon.quote:
Haha!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Jullie moeten Nammie niet zo pesten
Hier, een slingerquote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Je hebt nog tot morgen om die isolaat te bestellen. Banaan is awesomer dan chocolade caramel btw!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik voel me niet gepest hoor. Alleen ik zie gewoon niet in wat ik verkeerd doe. Maar maakt ook niet uitquote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Nee, maakt niet uit inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2015 17:27 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik voel me niet gepest hoor. Alleen ik zie gewoon niet in wat ik verkeerd doe. Maar maakt ook niet uit
Ik dacht dat je wegging?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:27 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik voel me niet gepest hoor. Alleen ik zie gewoon niet in wat ik verkeerd doe. Maar maakt ook niet uit
PIZZA. KAPSALON. HAHAquote:Op maandag 23 februari 2015 17:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, maakt niet uit inderdaad
POST EENS EEN LIJSTJE DAN
Ik weets. Wacht tot het laatste moment en twijfel dus over smaakquote:Op maandag 23 februari 2015 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt nog tot morgen om die isolaat te bestellen. Banaan is awesomer dan chocolade caramel btw!
Ooh ik vind hem keilekker.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind de 0% Griekse yoghurt niet zo lekker als de gewone..rare structuur
Ik zou voor banaan gaan!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik weets. Wacht tot het laatste moment en twijfel dus over smaak
Haha.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef Qwea het volgende:
Dus ik zit de hele middag zo van:
"OEH OEH VANAAF BLOEMKOOL VANAAF BLOEMKOOL. YEAH YEAH BLOEMKOOL. OMNOMNOM BLOEMKOOL"
Trek ik de kast open:
"Godverdomme geen bloemkool. "
Zal er aan moeten wennen denk ik..quote:Op maandag 23 februari 2015 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ik vind hem keilekker.
[..]
Ik zou voor banaan gaan!
Zal wel ff kijkenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ik vind hem keilekker.
[..]
Ik zou voor banaan gaan!
Wahahahaquote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef Qwea het volgende:
"OEH OEH VANAAF BLOEMKOOL VANAAF BLOEMKOOL. YEAH YEAH BLOEMKOOL. OMNOMNOM BLOEMKOOL"
Trek ik de kast open:
Denk dat ik morgen ook weer moet bestellen. Want als ik mijn O met whey moet voortzetten wil ik toch echt een smaakje.quote:
Niet smoothie met kwark en fruit en whey?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen ook weer moet bestellen. Want als ik mijn O met whey moet voortzetten wil ik toch echt een smaakje.
Ik had bloemkool. Haha.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef Qwea het volgende:
Trek ik de kast open:
Nein want ik geloof dat de whey perse met water moet.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet smoothie met kwark en fruit en whey?
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:10 schreef La_Tramposa het volgende:
To get something you never had, you have to do something you never did.
Dat kan ik me voorstellen. Ik ga denk de choco smaak van deze B&F wel missenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen ook weer moet bestellen. Want als ik mijn O met whey moet voortzetten wil ik toch echt een smaakje.
BCAA is juist om massa te bouwen hequote:Op maandag 23 februari 2015 18:38 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik laat dat BCAA spul eerst even schieten, eerst maar eens in de buurt komen van wat spiermassa resultaat en dan verder kijken
quote:BCAA’s bestaan uit de aminozuren leucine, isoleucine en valine. Ze hebben een positief effect op de spieropbouw, vetverlies, energie en herstel.
1) BCAA’s hebben een spieropbouwend effect
Studies tonen aan dat de BCAA's en met name Leucine de eiwitsynthese in de spier stimuleert. M.a.w. ze stimuleren de spieropbouw.
2) BCAA’s verminderen de spierafbraak
Studies tonen aan dat inname van BCAA's voorafgaande aan de training zorgt voor de onderdrukking van spierweefselafbraak na de training. BCAA’s voorkomen dat je lichaam spiereiwitten als energiebron gaat gebruiken en gaan zo de afbraak van spiereiwitten tegen. Dit is omdat BCAA’s als directe energiebron kunnen dienen.
3) BCAA’s zorgen voor een sneller herstel
BCAA’s verbeteren het herstel doordat ze de proteïne afbraak en spierschade tijdens training voorkomen.
4) BCAA’s verminderen vermoeidheid en verbeteren uithoudingsvermogen
Het gebruik van BCAA’s zorgt dat je langer en met een hogere intensiteit kan trainen omdat je lichaam vet als energiebron gaat gebruiken als het spierglycogeen in je lichaam op raakt.
5) BCAA’s kunnen spierpijn verlagen, met name verlate spierpijn
Als je door de dag heen BCAA’s gebruikt, dan leidt dit tot een vermindering van verlate spierpijn (d.w.z. spierpijn die pas 24-48 uur na de training optreedt).
6) BCAA’s stimuleren vetverlies
Het gebruik van BCAA’s leidt tot vetverlies, met name in de diepere lagen van het lichaam, in het bijzonder de buikstreek.
Een theorie over hoe BCAA’s invloed hebben op vetverbranding en spieropbouw is deze: wanneer ze in grote hoeveelheden aanwezig zijn tijdens de training, heeft het lichaam hoge BCAA spiegels in de bloedstroom wat een typisch teken is van overmatige spierafbraak. Dus het lichaam stopt de spierafbraak en gebruikt meer vet als energiebron. Tegelijkertijd stimuleren de extra BCAA’s in het bloed de afgifte van insuline, dus de BCAA’s gaan direct naar de spieren. Dus het resultaat is dat je tegelijkertijd lichaamsvet kwijtraakt en spieren opbouwt.
quote:
46 cent per dag.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pot met 500g is 22.95. Doe je 50 dagen mee als je 2 scoops neemt.
Ik neem elke dag. Geloof dat het sowieso elke dag moet. Op trainingsdagen neem ik meerdere keren zelfs. Sowieso voor en na de training.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoeft toch alleen op trainingsdagen?
Echt, waarom?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nein want ik geloof dat de whey perse met water moet.
Done! Ik ga afrekenenheb afgerekendquote:Op maandag 23 februari 2015 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem elke dag. Geloof dat het sowieso elke dag moet. Op trainingsdagen neem ik meerdere keren zelfs. Sowieso voor en na de training.
quote:Verder blijkt dat door extra toediening van BCAA’s er een sterkere anabole reactie plaatsvindt in de spieren. Uit het onderzoek van Karlsson[4] blijkt dat er een synergie bestaat tussen de training en de BCAA’s als men kijkt naar anabole reactie na een inspanning. Dankzij de toegevoegde aminozuren is de anabole reactie niet alleen sterker, maar ook vollediger.
http://forum.dutchbodybui(...)ainingsdagen-139452/quote:De hiervoor beschreven voordelen op korte termijn kunnen zich vertalen in een grotere spiermassa op de lange termijn. Uit een onderzoek van Ganzit e.a.[3] met een groep bodybuilders bleek dat BCAA’s een positief effect hebben op de spierkracht, vetverbranding en spiermassa. De deelnemers aan het onderzoek kregen gedurende acht weken 7.5 gram BCAA voor en 7.5 gram BCAA na de training. De controlegroep volgde dezelfde training, maar kreeg een placebo toegediend. Opvallend was dat de experimentele groep 1000 gram zwaarder werd en de controle groep maar 750 gram. Verder bleek dat de afname van het vet groter was bij de experimentele groep: 4500 gram ten opzichte van 500 gram. Verder nam de kracht van de dijbenen toe bij de experimentele groep met 22 procent en bij de placebo groep met 18 procent. Ten slotte nam de kracht van de torso bij de experimentele groep toe met 5.6 procent en bij de placebogroep met 2.6 procent.
Snellere opname ofzo geloof ik.quote:
Me too, trainingsdagen 2 shakes per dag, niet trainings dagen 1 shake.. Dat is maar 1 dagquote:Op maandag 23 februari 2015 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem elke dag. Geloof dat het sowieso elke dag moet. Op trainingsdagen neem ik meerdere keren zelfs. Sowieso voor en na de training.
Welke smaak heb je genomen?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Done! Ik ga afrekenenheb afgerekend
Thxquote:Op maandag 23 februari 2015 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)ainingsdagen-139452/
"Als je genoeg eiwit neemt op je rustdagen kun je gerust je bcaa alleen nemen op trainingsdagen"
Ik had vanmorgen een BCAA shake, en 1 voor mijn training en 1 erna. En gelijk whey erachteraan.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:57 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Me too, trainingsdagen 2 shakes per dag, niet trainings dagen 1 shake.. Dat is maar 1 dag![]()
Net weer getraind met PWO op, ik blijf het echt zo heerlijk vinden om met PWO én muziek op te sporten. Ben dan echt helemaal in m'n eigen wereld en super gefocust. De muziek klinkt dan ook zo fijn in je oren. Wereldspul!
*boks*quote:
Nog steeds mr1 vortex, die is nu op. Dit is mijn bestelling van vandaag bij B&Fquote:Op maandag 23 februari 2015 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een BCAA shake, en 1 voor mijn training en 1 erna. En gelijk whey erachteraan.
Ik had ook PWO.Vind het ook goddelijk. Welke heb je nu?
Aha, dat ben ik wel gewend van die vezelkorreltjes elke ochtendquote:Op maandag 23 februari 2015 18:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
*boks*
Die bcaa moet je 1 scoop (of 2, ik doe 1) in een shakebeker knallen. Klein beetje water erbij (zeefje uit je beker), goed shaken en in 1x achterover knallen. BCAA lost niet op namelijk. Blijft op de oppervlakte drijven.
Ik hou me al stilquote:Op maandag 23 februari 2015 19:00 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Jij hebt het toch een keer genomen voor het boppen?![]()
Waarom B&F? Just wondering.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:00 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nog steeds mr1 vortex, die is nu op. Dit is mijn bestelling van vandaag bij B&F
[ afbeelding ]
De roze shakebaker is vooren niet voor mij
![]()
Het is in ieder geval minder 'slecht' dan 10 blikjes redbull drinken denk ik. En ik kan me best voorstellen dat het goed heeft geholpen. Ik ben savonds een stuk fitter wanneer ik PWO op heb dan zonder...quote:
Ik stort met PWO nog steeds in. Moet je nagaan zonderquote:Op maandag 23 februari 2015 19:02 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het is in ieder geval minder 'slecht' dan 10 blikjes redbull drinken denk ik. En ik kan me best voorstellen dat het goed heeft geholpen. Ik ben savonds een stuk fitter wanneer ik PWO op heb dan zonder...
Gemakzucht.. volgende keer ga ik spullen bestellen bij XXL. En ik vind deze whey van musletecht heerlijk! En is in de aanbieding bij B&Fquote:Op maandag 23 februari 2015 19:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom B&F? Just wondering.
En die vrouwen multivit zijn wel voor je?Die xplode fruitpunch is goed te hachelen!
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Aha, dat ben ik wel gewend van die vezelkorreltjes elke ochtend
Nog nooit whey van muscletech gehadquote:Op maandag 23 februari 2015 19:03 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Gemakzucht.. volgende keer ga ik spullen bestellen bij XXL. En ik vind deze whey van musletecht heerlijk! En is in de aanbieding bij B&F
Haha nee die zijn ook voor
Jaquote:Op maandag 23 februari 2015 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]Green apple is best lekker
![]()
Shakebeker als goodie? Ik heb er al 4
Enige jammere is dat die sluiting van de zak zo snel kapot gaat... En ik heb de pot van B&F een tijd geleden al weggegooidquote:
De ikea heeft clipknijpers : http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40231287/quote:Op maandag 23 februari 2015 19:04 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Enige jammere is dat die sluiting van de zak zo snel kapot gaat... En ik heb de pot van B&F een tijd geleden al weggegooid
Ik ben lekker wezen hardlopenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat een rust hier.![]()
Spinning gehad. Wat een uitputtingsslag was dat zeg. De tering![]()
Kan amper fatsoenlijk lopen en ben op qua energie. I'm loving it
Lekker weer voorquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben lekker wezen hardlopen
Ik zat op de bank.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee nee. Rust is nooit goed, dan gebeurt er altijd wel iets
Ach ja, shit happens.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, sorry. Saaie avond.
Ga ook zo naar bed
Het was goed te doen vandaag. De keren hiervoor vroor ik of half dood of het regende..quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lekker weer voorGoed gelukt?
Gotta start somewherequote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het was goed te doen vandaag. De keren hiervoor vroor ik of half dood of het regende..
Nu was het alleen flink aan het waaien maar Agh.
En ja het ging goed Maarja ben weer opnieuw begonnen.
Vorig jaar rond deze tijd ging ik na 1 minuut hardlopen echt dood
Les 3 Evyquote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gotta start somewhere
Wat liep je nu?
Is beter voor mijn longen om het zo te doen.quote:
BLUSSEN ANDERS KRIJG JE BRANDWONDENquote:
Evy is toch een goede manier of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is beter voor mijn longen om het zo te doen.
Maar was nu weer ziek geweest tussendoor enzo![]()
Maar wil nu weer gewoon 3 keer per week lopen dan zit ik zo weer op de 5km.
Ja zeker hele goede manier. Maar baal gewoon dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Evy is toch een goede manier of zie ik dat verkeerd?
En beter goed opbouwen dan je helemaal slopen
Dat is altijd zuur. Wat dat betreft is sporten maar een ondankbare bezigheidquote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja zeker hele goede manier. Maar baal gewoon dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Ach. Dat komt vanzelf terugquote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja zeker hele goede manier. Maar baal gewoon dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Zelfs een slingerquote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef -Peach het volgende:
You
Your legs are on fire
Consumed
With what's just transpired
Lalalalaallaaammeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja gelukkig is het conditie technisch wel een stuk beter met me gesteld dan een jaar geleden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat is altijd zuur. Wat dat betreft is sporten maar een ondankbare bezigheid
Ja.. Denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ach. Dat komt vanzelf terug
What doesn't kill you only makes you stronger.
Mja ik had het met lopen ook nog nooit gehad.. ik kan prima 2 uur lopen zonder eten. Maar nu was het: om 5 uur eten, in flink tempo naar de zaaltraining rennen (was een beetje laat), 80 minuten zaaltrainen en dan om 9 uur weer terugrennen. Daar zit dan toch al 4 uur tussen waarvan een groot deel trainingstijd.. Mja ik weet ook niet precies waar het misging, vorige keer ging het prima. Misschien toch het tempo van de heenweg.quote:
Hmmja, het kan gebeuren, ongelukkig genoeg. Heb je na de training nog goed kunnen eten? Vandaag maar even rustig aan doen danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik had het met lopen ook nog nooit gehad.. ik kan prima 2 uur lopen zonder eten. Maar nu was het: om 5 uur eten, in flink tempo naar de zaaltraining rennen (was een beetje laat), 80 minuten zaaltrainen en dan om 9 uur weer terugrennen. Daar zit dan toch al 4 uur tussen waarvan een groot deel trainingstijd.. Mja ik weet ook niet precies waar het misging, vorige keer ging het prima. Misschien toch het tempo van de heenweg.
Ja gelukkig had ik van tevoren al gekookt dus dat stond klaarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:08 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hmmja, het kan gebeuren, ongelukkig genoeg. Heb je na de training nog goed kunnen eten? Vandaag maar even rustig aan doen dan
Dan komt het vast goed inderdaad! Ik heb het zelf ook een keer gehad. Onderweg naar een all you can eatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja gelukkig had ik van tevoren al gekookt dus dat stond klaarInderdaad 1 of 2 rustdagen en dan moet het wel weer goedkomen.
Ik had ze niet.quote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had ze niet.
Had nog te veel losse groente en dingen, dus het werd een tonijnsalade
Als ik ze toch maak deze week, zal ik je laten weten hoe ze zijn
Ja, no props, ik jubel hier altijd als ik iets lekkers gemaakt heb, dus je ziet het vanzelf.quote:
nice!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Verder, 0,5 eraf en spierpijn in m'n buik.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Awesome!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:44 schreef Qwea het volgende:
Ik tik bijna de 73.9 aan
Ik moet nog ff straks bij XXL bestellen. Iemand moet me dat helpen onthouden
Ja al 2x. Maar moet die isolaat e.d nog ff. Trainenquote:
Succesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja al 2x. Maar moet die isolaat e.d nog ff. Trainen
Nicequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:52 schreef Artoo het volgende:
[..]
Lonaa wel. We gaan whey isolaat delen. Zo veel liefde.![]()
Je haalt me nog in straksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:44 schreef Qwea het volgende:
Ik tik bijna de 73.9 aan
Ik moet nog ff straks bij XXL bestellen. Iemand moet me dat helpen onthouden
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:59 schreef Maraca het volgende:
Vanmiddag maar eens kijken of ik kan beginnen met de muffinsgaan geen bosbessenmuffins worden, want die waren bizar duur
Denk dat ik gojibessenmuffins ga maken.. moeten toch op
Oh absoluut! Maar ik ga geen 4 euro betalen voor een minibakje bosbessenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
bosbessenmuffins > goji bessen
Tering, das best duur jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh absoluut! Maar ik ga geen 4 euro betalen voor een minibakje bosbessen
't is dan ook geen bosbessenseizoenquote:
Kan je die uit de diepvries niet gebruiken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh absoluut! Maar ik ga geen 4 euro betalen voor een minibakje bosbessen
Neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:03 schreef CrunchySelf het volgende:
Had je al een muffinmaakding gekocht?
Ook naar gekeken, maar weet niet of dat iets gaat worden in muffins. Die gebruik ik wel voor de smoothie, dan boeit het niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je die uit de diepvries niet gebruiken?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
NeeGa eerst nog even klooien met m'n muffinbakvorm
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Was dus maar een ingeving ^^
Boh!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:04 schreef Artoo het volgende:
Muffins ... Ik ga bananenbrood/cake/muffins maken denk ik. Vanmiddag of morgen. Oh yes.
Dat gaat best goed! Al is het lang geleden dat ik dat heb geprobeerd, maar toen ging het in ieder geval primaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook naar gekeken, maar weet niet of dat iets gaat worden in muffins. Die gebruik ik wel voor de smoothie, dan boeit het niet.
Gewicht boeit me geen holquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je haalt me nog in straks
Heb je eigenlijk een idee waar je op uit wilt komen qua gewicht? Of gaat het puur op hoe het eruitziet en vetpercentage?
Oh, dan ga ik dat doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:10 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat gaat best goed! Al is het lang geleden dat ik dat heb geprobeerd, maar toen ging het in ieder geval primaVolgens mij zelfs bevroren er in gedaan.
Hij zegt dat het voor zijn vriendin is, uhu *wink wink* snap je? *wink wink*quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De ware aard komt eindelijk na boven
Net zoals die vrouwenschoenen in maat 42 zekerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij zegt dat het voor zijn vriendin is, uhu *wink wink* snap je? *wink wink*
Ik heb maat 43 dus daar hou ik me buitenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Net zoals die vrouwenschoenen in maat 42 zeker
Ik heb ook vrouwenschoenen in maat 42quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Net zoals die vrouwenschoenen in maat 42 zeker
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij zegt dat het voor zijn vriendin is, uhu *wink wink* snap je? *wink wink*
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:39 schreef Maraca het volgende:
Is het alweer zo laat? Ik denk dat ik maar weer eens moet gaan
Ik vind je wel lief hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:39 schreef Maraca het volgende:
Is het alweer zo laat? Ik denk dat ik maar weer eens moet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |