Me too, trainingsdagen 2 shakes per dag, niet trainings dagen 1 shake.. Dat is maar 1 dagquote:Op maandag 23 februari 2015 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem elke dag. Geloof dat het sowieso elke dag moet. Op trainingsdagen neem ik meerdere keren zelfs. Sowieso voor en na de training.
Welke smaak heb je genomen?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Done! Ik ga afrekenenheb afgerekend
Thxquote:Op maandag 23 februari 2015 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)ainingsdagen-139452/
"Als je genoeg eiwit neemt op je rustdagen kun je gerust je bcaa alleen nemen op trainingsdagen"
Ik had vanmorgen een BCAA shake, en 1 voor mijn training en 1 erna. En gelijk whey erachteraan.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:57 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Me too, trainingsdagen 2 shakes per dag, niet trainings dagen 1 shake.. Dat is maar 1 dag![]()
Net weer getraind met PWO op, ik blijf het echt zo heerlijk vinden om met PWO én muziek op te sporten. Ben dan echt helemaal in m'n eigen wereld en super gefocust. De muziek klinkt dan ook zo fijn in je oren. Wereldspul!
*boks*quote:
Nog steeds mr1 vortex, die is nu op. Dit is mijn bestelling van vandaag bij B&Fquote:Op maandag 23 februari 2015 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een BCAA shake, en 1 voor mijn training en 1 erna. En gelijk whey erachteraan.
Ik had ook PWO.Vind het ook goddelijk. Welke heb je nu?
Aha, dat ben ik wel gewend van die vezelkorreltjes elke ochtendquote:Op maandag 23 februari 2015 18:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
*boks*
Die bcaa moet je 1 scoop (of 2, ik doe 1) in een shakebeker knallen. Klein beetje water erbij (zeefje uit je beker), goed shaken en in 1x achterover knallen. BCAA lost niet op namelijk. Blijft op de oppervlakte drijven.
Ik hou me al stilquote:Op maandag 23 februari 2015 19:00 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Jij hebt het toch een keer genomen voor het boppen?![]()
Waarom B&F? Just wondering.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:00 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nog steeds mr1 vortex, die is nu op. Dit is mijn bestelling van vandaag bij B&F
[ afbeelding ]
De roze shakebaker is vooren niet voor mij
![]()
Het is in ieder geval minder 'slecht' dan 10 blikjes redbull drinken denk ik. En ik kan me best voorstellen dat het goed heeft geholpen. Ik ben savonds een stuk fitter wanneer ik PWO op heb dan zonder...quote:
Ik stort met PWO nog steeds in. Moet je nagaan zonderquote:Op maandag 23 februari 2015 19:02 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het is in ieder geval minder 'slecht' dan 10 blikjes redbull drinken denk ik. En ik kan me best voorstellen dat het goed heeft geholpen. Ik ben savonds een stuk fitter wanneer ik PWO op heb dan zonder...
Gemakzucht.. volgende keer ga ik spullen bestellen bij XXL. En ik vind deze whey van musletecht heerlijk! En is in de aanbieding bij B&Fquote:Op maandag 23 februari 2015 19:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom B&F? Just wondering.
En die vrouwen multivit zijn wel voor je?Die xplode fruitpunch is goed te hachelen!
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Aha, dat ben ik wel gewend van die vezelkorreltjes elke ochtend
Nog nooit whey van muscletech gehadquote:Op maandag 23 februari 2015 19:03 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Gemakzucht.. volgende keer ga ik spullen bestellen bij XXL. En ik vind deze whey van musletecht heerlijk! En is in de aanbieding bij B&F
Haha nee die zijn ook voor
Jaquote:Op maandag 23 februari 2015 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]Green apple is best lekker
![]()
Shakebeker als goodie? Ik heb er al 4
Enige jammere is dat die sluiting van de zak zo snel kapot gaat... En ik heb de pot van B&F een tijd geleden al weggegooidquote:
De ikea heeft clipknijpers : http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40231287/quote:Op maandag 23 februari 2015 19:04 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Enige jammere is dat die sluiting van de zak zo snel kapot gaat... En ik heb de pot van B&F een tijd geleden al weggegooid
Ik ben lekker wezen hardlopenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat een rust hier.![]()
Spinning gehad. Wat een uitputtingsslag was dat zeg. De tering![]()
Kan amper fatsoenlijk lopen en ben op qua energie. I'm loving it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |