Mja ik had het met lopen ook nog nooit gehad.. ik kan prima 2 uur lopen zonder eten. Maar nu was het: om 5 uur eten, in flink tempo naar de zaaltraining rennen (was een beetje laat), 80 minuten zaaltrainen en dan om 9 uur weer terugrennen. Daar zit dan toch al 4 uur tussen waarvan een groot deel trainingstijd.. Mja ik weet ook niet precies waar het misging, vorige keer ging het prima. Misschien toch het tempo van de heenweg.quote:
Hmmja, het kan gebeuren, ongelukkig genoeg. Heb je na de training nog goed kunnen eten? Vandaag maar even rustig aan doen danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik had het met lopen ook nog nooit gehad.. ik kan prima 2 uur lopen zonder eten. Maar nu was het: om 5 uur eten, in flink tempo naar de zaaltraining rennen (was een beetje laat), 80 minuten zaaltrainen en dan om 9 uur weer terugrennen. Daar zit dan toch al 4 uur tussen waarvan een groot deel trainingstijd.. Mja ik weet ook niet precies waar het misging, vorige keer ging het prima. Misschien toch het tempo van de heenweg.
Ja gelukkig had ik van tevoren al gekookt dus dat stond klaarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:08 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hmmja, het kan gebeuren, ongelukkig genoeg. Heb je na de training nog goed kunnen eten? Vandaag maar even rustig aan doen dan
Dan komt het vast goed inderdaad! Ik heb het zelf ook een keer gehad. Onderweg naar een all you can eatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja gelukkig had ik van tevoren al gekookt dus dat stond klaarInderdaad 1 of 2 rustdagen en dan moet het wel weer goedkomen.
Ik had ze niet.quote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had ze niet.
Had nog te veel losse groente en dingen, dus het werd een tonijnsalade
Als ik ze toch maak deze week, zal ik je laten weten hoe ze zijn
Ja, no props, ik jubel hier altijd als ik iets lekkers gemaakt heb, dus je ziet het vanzelf.quote:
nice!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Verder, 0,5 eraf en spierpijn in m'n buik.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Awesome!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |