Lekker weer voorquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben lekker wezen hardlopen
Ik zat op de bank.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee nee. Rust is nooit goed, dan gebeurt er altijd wel iets
Ach ja, shit happens.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, sorry. Saaie avond.
Ga ook zo naar bed
Het was goed te doen vandaag. De keren hiervoor vroor ik of half dood of het regende..quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lekker weer voorGoed gelukt?
Gotta start somewherequote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het was goed te doen vandaag. De keren hiervoor vroor ik of half dood of het regende..
Nu was het alleen flink aan het waaien maar Agh.
En ja het ging goed Maarja ben weer opnieuw begonnen.
Vorig jaar rond deze tijd ging ik na 1 minuut hardlopen echt dood
Les 3 Evyquote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gotta start somewhere
Wat liep je nu?
Is beter voor mijn longen om het zo te doen.quote:
BLUSSEN ANDERS KRIJG JE BRANDWONDENquote:
Evy is toch een goede manier of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is beter voor mijn longen om het zo te doen.
Maar was nu weer ziek geweest tussendoor enzo![]()
Maar wil nu weer gewoon 3 keer per week lopen dan zit ik zo weer op de 5km.
Ja zeker hele goede manier. Maar baal gewoon dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Evy is toch een goede manier of zie ik dat verkeerd?
En beter goed opbouwen dan je helemaal slopen
Dat is altijd zuur. Wat dat betreft is sporten maar een ondankbare bezigheidquote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja zeker hele goede manier. Maar baal gewoon dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Ach. Dat komt vanzelf terugquote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja zeker hele goede manier. Maar baal gewoon dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Zelfs een slingerquote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef -Peach het volgende:
You
Your legs are on fire
Consumed
With what's just transpired
Lalalalaallaaammeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja gelukkig is het conditie technisch wel een stuk beter met me gesteld dan een jaar geleden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat is altijd zuur. Wat dat betreft is sporten maar een ondankbare bezigheid
Ja.. Denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ach. Dat komt vanzelf terug
What doesn't kill you only makes you stronger.
Mja ik had het met lopen ook nog nooit gehad.. ik kan prima 2 uur lopen zonder eten. Maar nu was het: om 5 uur eten, in flink tempo naar de zaaltraining rennen (was een beetje laat), 80 minuten zaaltrainen en dan om 9 uur weer terugrennen. Daar zit dan toch al 4 uur tussen waarvan een groot deel trainingstijd.. Mja ik weet ook niet precies waar het misging, vorige keer ging het prima. Misschien toch het tempo van de heenweg.quote:
Hmmja, het kan gebeuren, ongelukkig genoeg. Heb je na de training nog goed kunnen eten? Vandaag maar even rustig aan doen danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik had het met lopen ook nog nooit gehad.. ik kan prima 2 uur lopen zonder eten. Maar nu was het: om 5 uur eten, in flink tempo naar de zaaltraining rennen (was een beetje laat), 80 minuten zaaltrainen en dan om 9 uur weer terugrennen. Daar zit dan toch al 4 uur tussen waarvan een groot deel trainingstijd.. Mja ik weet ook niet precies waar het misging, vorige keer ging het prima. Misschien toch het tempo van de heenweg.
Ja gelukkig had ik van tevoren al gekookt dus dat stond klaarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:08 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hmmja, het kan gebeuren, ongelukkig genoeg. Heb je na de training nog goed kunnen eten? Vandaag maar even rustig aan doen dan
Dan komt het vast goed inderdaad! Ik heb het zelf ook een keer gehad. Onderweg naar een all you can eatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja gelukkig had ik van tevoren al gekookt dus dat stond klaarInderdaad 1 of 2 rustdagen en dan moet het wel weer goedkomen.
Ik had ze niet.quote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had ze niet.
Had nog te veel losse groente en dingen, dus het werd een tonijnsalade
Als ik ze toch maak deze week, zal ik je laten weten hoe ze zijn
Ja, no props, ik jubel hier altijd als ik iets lekkers gemaakt heb, dus je ziet het vanzelf.quote:
nice!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Verder, 0,5 eraf en spierpijn in m'n buik.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Awesome!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:44 schreef Lonaa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |