Haha, ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou, ik zie echt niet in wat er onserieus/onrealistisch aan is.Maar dat ligt dus aan mij
Wat eet je dan, als het niet gezonder kan? Dat wil ik namelijk ook!quote:Op maandag 23 februari 2015 16:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik volg alles braaf ja.Ik volg alleen de eetschema's niet helemaal, maar dat maakt niet uit qua resultaat. Want ik eet gewoon heel gezond, gezonder kan niet.
Pizza en kapsalon... Heel gezond..quote:Op maandag 23 februari 2015 16:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wat eet je dan, als het niet gezonder kan? Dat wil ik namelijk ook!
Ooh, gewoon heel gevarieerd bedoel ik daarmee. Maar is het zo raar dat ik dat eetschema niet volg dan? Ik denk dat als je normaal gezond eet (gevarieerd) het nl. niet uitmaakt voor het resultaat als ie de oefeningen maar goed doet + hardlopen erbij.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wat eet je dan, als het niet gezonder kan? Dat wil ik namelijk ook!
Ah. Gevarieerd? Normaal gezond? Wat houdt dat dan precies in?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ooh, gewoon heel gevarieerd bedoel ik daarmee. Maar is het zo raar dat ik dat eetschema niet volg dan? Ik denk dat als je normaal gezond eet (gevarieerd) het nl. niet uitmaakt voor het resultaat als ie de oefeningen maar goed doet + hardlopen erbij.
Hahaquote:Op maandag 23 februari 2015 16:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Pizza en kapsalon... Heel gezond..
Kapsalon, pizza. Heel gezond.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:58 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ah. Gevarieerd? Normaal gezond? Wat houdt dat dan precies in?
Bij de pizzeria zijn best wat gezonde keuzes te maken. Visgerechten, vleesgerechten, salades, etc. En de kapsalon was dom, maar nu gaat het gewoon goed qua eten en sporten. Gevarieerd en gezond.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Pizza en kapsalon... Heel gezond..
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Bij de pizzeria zijn best wat gezonde keuzes te maken. Visgerechten, vleesgerechten, salades, etc. En de kapsalon was dom, maar nu gaat het gewoon goed qua eten en sporten. Gevarieerd en gezond.
Ga een ander voor de gek houdenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Bij de pizzeria zijn best wat gezonde keuzes te maken. Visgerechten, vleesgerechten, salades, etc. En de kapsalon was dom, maar nu gaat het gewoon goed qua eten en sporten. Gevarieerd en gezond.
Ik word zo blij van jouw UIquote:Op maandag 23 februari 2015 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
maargoed ik had een aantal topics terug al aangekaart dat er bij mij een trololol alarm af ging...
Okeee. Ik zie het dus echt niet in. En er zijn wel gezonde keuzes te maken bij een pizzeria.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga een ander voor de gek houden
Haha!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:11 schreef Nammie het volgende:
[..]
Okeee. Ik zie het dus echt niet in. En er zijn wel gezonde keuzes te maken bij een pizzeria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |