Vervang je hem door een tampon met wodka!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:16 schreef CrunchySelf het volgende:
Die banaan wordt nu wel vervelend
Hahahahahahaquote:Op maandag 23 februari 2015 15:07 schreef Maraca het volgende:
Nieuw topic = nieuw plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol, nu moet ik weer hier aan denken:
[ afbeelding ]
Ik wilde helemaal niks totdat Q kwam met iets smerigsquote:Op maandag 23 februari 2015 15:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Crunch wilde iets 'niet zo heel smerigs'
Ja joh, geef mij ff lekker de schuldquote:Op maandag 23 februari 2015 15:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niks totdat Q kwam met iets smerigs
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol, nu moet ik weer hier aan denken:
[ afbeelding ]
Goede tip, kan ik eindelijk mijn drankverslaving verbergenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vervang je hem door een tampon met wodka!
WIE BEGON ER MET DIE BANAAN HE!!!!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja joh, geef mij ff lekker de schuld
Jij.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
WIE BEGON ER MET DIE BANAAN HE!!!!
Ja, maar zolang je toch gewoon binnen het aantal kcal blijft kan je ook wel iedere dag patat eten ofzo.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]![]()
Alhoewel een vriendin van mij wel beweert elke dag 2 handjes chips te eten en niet aan tekomen. Maar goed, die zal dat onbewust toch wel op een andere manier compenseren.
*sighquote:Op maandag 23 februari 2015 15:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, maar zolang je toch gewoon binnen het aantal kcal blijft kan je ook wel iedere dag patat eten ofzo.
Ja maar ik vind het dus gek dat zij blijkbaar zo weinig eet dat ze het nog moet aanvullen met elke dag 2 handjes chipsquote:Op maandag 23 februari 2015 15:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, maar zolang je toch gewoon binnen het aantal kcal blijft kan je ook wel iedere dag patat eten ofzo.
Jij wilde hem niet opeten.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Onderdeel van lijstje.
Q wou meteen dat ik um in mn kont stopte
Nee, maar er zijn er heus genoeg die het zo doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
*sigh
Zo moet je toch niet willen leven![]()
Kloptquote:Op maandag 23 februari 2015 15:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn er heus genoeg die het zo doen.
Tsja. Ik heb een vriendin die iedere avond een reep chocolade, zak Maltesers of M&M's of chips en je kent zulke snacks wel.. wegwerkt. Toch 56 kilo en dun. Geen idee hoe het mogelijk is.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het dus gek dat zij blijkbaar zo weinig eet dat ze het nog moet aanvullen met elke dag 2 handjes chipsIk bedoel; ze let niet op wat ze eet. Bij veel mensen gaat dat toch mis.
Die eten de rest van de dag waarschijnlijk amper wat. Net zoals de nieuwste trend. Drunkorexia.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Tsja. Ik heb een vriendin die iedere avond een reep chocolade, zak Maltesers of M&M's of chips en je kent zulke snacks wel.. wegwerkt. Toch 56 kilo en dun. Geen idee hoe het mogelijk is.
Wil jij geen mudmasters doen?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die eten de rest van de dag waarschijnlijk amper wat. Net zoals de nieuwste trend. Drunkorexia.
Het lijkt me vooral ruk voor hoe je je voelt. Als ik een paar dagen alleen maar ongezond eet, voel ik me altijd wat lamlendiger.quote:
Nee. Gooi hem op facebook in de groep van the bootcamp club en the bootcamp club noordholland noord. Dan ben je hem vast zo kwijt.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil jij geen mudmasters doen?
Ik moet van mijn kaartje af, merken jullie het?![]()
Oeeeehw. Thnx for the tip1quote:Op maandag 23 februari 2015 15:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Gooi hem op facebook in de groep van the bootcamp club en the bootcamp club noordholland noord. Dan ben je hem vast zo kwijt.
Nee, die eet zich gewoon de hele dag vol. Net ook in de kantine; dan neem ik groentensoep en zij 2 broodjes frikandel met een Twix. Ze heeft gewoon geluk ofzo. Hoewel ze zelf denkt dat ze, zodra ze ouder wordt, de gevolgsn wel gaat zien.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die eten de rest van de dag waarschijnlijk amper wat. Net zoals de nieuwste trend. Drunkorexia.
Maar je bent niet de hele dag bij haar. Je weet niet wat ze ontbijt, als avondeten doet... en wat ze op de wc doet.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, die eet zich gewoon de hele dag vol. Net ook in de kantine; dan neem ik groentensoep en zij 2 broodjes frikandel met een Twix. Ze heeft gewoon geluk ofzo. Hoewel ze zelf denkt dat ze, zodra ze ouder wordt, de gevolgsn wel gaat zien.
Nice.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn data doet wat ik wilDat betekent dat ik vandaag eindelijk een keertje voor 18.00 wegga en zo nog tijd heb om naar de kapper te gaan en bij de groenteboer boodschappen te doen
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Gooi hem op facebook in de groep van the bootcamp club en the bootcamp club noordholland noord. Dan ben je hem vast zo kwijt.
Jeeejquote:Op maandag 23 februari 2015 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn data doet wat ik wilDat betekent dat ik vandaag eindelijk een keertje voor 18.00 wegga en zo nog tijd heb om naar de kapper te gaan en bij de groenteboer boodschappen te doen
Het is wel heerlijk weer om hard te lopen volgens mij 🎈quote:Op maandag 23 februari 2015 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nice.
Hier morgen eens kijken of ik weer eens mag hardlopen van mijn longen.
Nog goed bezig met je oefeningen/schema?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het is wel heerlijk weer om hard te lopen volgens mij 🎈
Mits wind mee. 😂quote:Op maandag 23 februari 2015 15:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het is wel heerlijk weer om hard te lopen volgens mij 🎈
Die ik net vol tegen had.quote:
Ik wel! Week 3 vanochtend, na een klein rondje hardlopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog goed bezig met je oefeningen/schema?
O ja, jij deed het ookquote:Op maandag 23 februari 2015 15:55 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik wel! Week 3 vanochtend, na een klein rondje hardlopen.
Ik volg alles braaf ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog goed bezig met je oefeningen/schema?
Mijn trollradar gaat hier van afquote:Op maandag 23 februari 2015 16:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik volg alles braaf ja.Ik volg alleen de eetschema's niet helemaal, maar dat maakt niet uit qua resultaat. Want ik eet gewoon heel gezond, gezonder kan niet.
Haha, nou gewoon.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:47 schreef Nammie het volgende:
[..]
Haha, hoezo als je dat wil uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |