Ja, jonge koeienkaas volgens mij. En kokosbrood is wel zoet maar lang niet zo zoet als bebogeen haha. Af en toe wat zoets op het brood vind ik wel lekker, stilt mijn zoete trek voor de rest van de middag.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf is deze babybel? Dat is kaas, dat weet ik. Maar jonge kaas? Geitenkaas? Schapenkaas?
Kokosbrood, is dat lekker? Dat is toch mierzoet? Men nu wil ik bebogeen![]()
Ik krijg als het goed is vanaaf per mail mijn voedingsschema.
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:07 schreef Maraca het volgende:
Nieuw topic = nieuw plaatje
[ afbeelding ]
Ja ik vind zoete zooi ook lekker hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 15:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, jonge koeienkaas volgens mij. En kokosbrood is wel zoet maar lang niet zo zoet als bebogeen haha. Af en toe wat zoets op het brood vind ik wel lekker, stilt mijn zoete trek voor de rest van de middag.
Nou ja, als je idd minder eet dan je verbrand kan dat prima met chipsquote:Op maandag 23 februari 2015 15:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]![]()
Alhoewel een vriendin van mij wel beweert elke dag 2 handjes chips te eten en niet aan tekomen. Maar goed, die zal dat onbewust toch wel op een andere manier compenseren.
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:11 schreef CrunchySelf het volgende:
Verdomme Q wat is dit voor smerig iets
Het smaakt alleen maarquote:Op maandag 23 februari 2015 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik vind zoete zooi ook lekker hoorMaar smaakt het ook naar kokos of totaal niet?
Hmm, eens die babybel proberen dan.
Het smaakt alléén maar naar kokosquote:Op maandag 23 februari 2015 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik vind zoete zooi ook lekker hoorMaar smaakt het ook naar kokos of totaal niet?
Hmm, eens die babybel proberen dan.
Lol!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:07 schreef Maraca het volgende:
Nieuw topic = nieuw plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:12 schreef Lonaa het volgende:
Hahahahahhaha. Ik vond ook dit plaatje:
[ afbeelding ]
Lemonparty dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet googlen. Fuck you.
Oeh dan ga ik kokosbrood halen!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het smaakt alleen maar
[..]
Het smaakt alléén maar naar kokosGewoon zoals geraspte kokos maar dan aan elkaar geplakt en wat zoeter.
En babybel is niet echt nuttig qua voedingswaarden of zo, maar gewoon een lekker klein tussendoortje vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |