Nee. Gooi hem op facebook in de groep van the bootcamp club en the bootcamp club noordholland noord. Dan ben je hem vast zo kwijt.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil jij geen mudmasters doen?
Ik moet van mijn kaartje af, merken jullie het?![]()
Oeeeehw. Thnx for the tip1quote:Op maandag 23 februari 2015 15:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Gooi hem op facebook in de groep van the bootcamp club en the bootcamp club noordholland noord. Dan ben je hem vast zo kwijt.
Nee, die eet zich gewoon de hele dag vol. Net ook in de kantine; dan neem ik groentensoep en zij 2 broodjes frikandel met een Twix. Ze heeft gewoon geluk ofzo. Hoewel ze zelf denkt dat ze, zodra ze ouder wordt, de gevolgsn wel gaat zien.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die eten de rest van de dag waarschijnlijk amper wat. Net zoals de nieuwste trend. Drunkorexia.
Maar je bent niet de hele dag bij haar. Je weet niet wat ze ontbijt, als avondeten doet... en wat ze op de wc doet.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, die eet zich gewoon de hele dag vol. Net ook in de kantine; dan neem ik groentensoep en zij 2 broodjes frikandel met een Twix. Ze heeft gewoon geluk ofzo. Hoewel ze zelf denkt dat ze, zodra ze ouder wordt, de gevolgsn wel gaat zien.
Nice.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn data doet wat ik wilDat betekent dat ik vandaag eindelijk een keertje voor 18.00 wegga en zo nog tijd heb om naar de kapper te gaan en bij de groenteboer boodschappen te doen
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee. Gooi hem op facebook in de groep van the bootcamp club en the bootcamp club noordholland noord. Dan ben je hem vast zo kwijt.
Jeeejquote:Op maandag 23 februari 2015 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn data doet wat ik wilDat betekent dat ik vandaag eindelijk een keertje voor 18.00 wegga en zo nog tijd heb om naar de kapper te gaan en bij de groenteboer boodschappen te doen
Het is wel heerlijk weer om hard te lopen volgens mij 🎈quote:Op maandag 23 februari 2015 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nice.
Hier morgen eens kijken of ik weer eens mag hardlopen van mijn longen.
Nog goed bezig met je oefeningen/schema?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het is wel heerlijk weer om hard te lopen volgens mij 🎈
Mits wind mee. 😂quote:Op maandag 23 februari 2015 15:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het is wel heerlijk weer om hard te lopen volgens mij 🎈
Die ik net vol tegen had.quote:
Ik wel! Week 3 vanochtend, na een klein rondje hardlopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog goed bezig met je oefeningen/schema?
O ja, jij deed het ookquote:Op maandag 23 februari 2015 15:55 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik wel! Week 3 vanochtend, na een klein rondje hardlopen.
Ik volg alles braaf ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog goed bezig met je oefeningen/schema?
Mijn trollradar gaat hier van afquote:Op maandag 23 februari 2015 16:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik volg alles braaf ja.Ik volg alleen de eetschema's niet helemaal, maar dat maakt niet uit qua resultaat. Want ik eet gewoon heel gezond, gezonder kan niet.
Haha, nou gewoon.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:47 schreef Nammie het volgende:
[..]
Haha, hoezo als je dat wil uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |