Je neemt iets serieus van LompeHork, ik heb hem nog nooit iets serieus zien posten.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:18 schreef remi1986 het volgende:
en Fylax, je ontwijkt mijn vraag/opmerking en praat er overheen.
hij draaide niet eens. En dat is mijn punt helemaal niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je neemt iets serieus van LompeHork, ik heb hem nog nooit iets serieus zien posten.
Je staat op het lijstje.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:20 schreef DKUp het volgende:
Krijg ik nog een interview of niet Skrillex
Als iemand NOOIT serieus post, waarom zou je het dan serieus nemen als hij zoiets aanvraagt?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij draaide niet eens. En dat is mijn punt helemaal niet.
ja hou je maar gewoon stil, je ontwijkt alleen maarquote:Op zondag 22 februari 2015 15:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als iemand NOOIT serieus post, waarom zou je het dan serieus nemen als hij zoiets aanvraagt?
De eerste keer dat ik draaide had thezappa me zover gekregen een nazi gedicht voor te lezen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hou je maar gewoon stil, je ontwijkt alleen maar
ik weet niet meer wie jou van de week die verwensing deed, maar heb jij degene een DM gestuurd om te vragen hoe of wat? Hypocrietquote:Op zondag 22 februari 2015 15:24 schreef Fylax het volgende:
Als je het zo erg vindt, DM LompeHork dan en vraag waarom hij dat verzoekje aanvraagde
Je vergelijkt appels met peren.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik weet niet meer wie jou van de week die verwensing deed, maar heb jij degene een DM gestuurd om te vragen hoe of wat? Hypocriet
was niet de enige hoorquote:Op zondag 22 februari 2015 15:29 schreef LudoSanders het volgende:
Ohjee, remi vind weer iets ergens van.
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:30 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik fok op mm telefoon
maar ik doe het nu wel
wait a sec
Helemaal niksquote:Op zondag 22 februari 2015 15:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Ahah goed ;$Wat ben je aan het doen
En wat vindt jij er nou van?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:29 schreef LudoSanders het volgende:
Ohjee, remi vind weer iets ergens van.
Niemand let daar op.quote:
Ja, dat bedoel ikquote:
Heb het niet allemaal gelezen, maar gaat dit nog over LompeHork die een of andere nazi nummer op een of andere radio draaide/aangevraagd heeft? Niets mis mee.quote:
zei ook al in dat topic dat ik nu ook snap waarom hakenkruizen hier gedoogd wordenquote:Op zondag 22 februari 2015 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb het niet allemaal gelezen, maar gaat dit nog over LompeHork die een of andere nazi nummer op een of andere radio draaide/aangevraagd heeft? Niets mis mee.
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoor jij voortaan ook bij ons kliekje?
Mag ik er ook bij?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoor jij voortaan ook bij ons kliekje?
Bij 'centraal'.quote:
oooh vandaar thanksquote:Op zondag 22 februari 2015 15:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij 'centraal'.
Moet je eerst een tyfuseind naar beneden scrollen totdat je net boven de gesloten topics bent.
Eigk wil ik je niet, maar een wanhopige 40+'er buitensluiten die in het dagelijks leven niets beters te doen heeft dan FOK!ken en het pesten van zijn zoontje buitensluiten is ook weer zoiets...quote:
Hey oudje.quote:
moet jij geen PSV kijken?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eigk wil ik je niet, maar een wanhopige 40+'er buitensluiten die in het dagelijks leven niets beters te doen heeft dan FOK!ken en het pesten van zijn zoontje buitensluiten is ook weer zoiets...
Ach joh, blijf maar gewoon.
maar ik weet je twitter nietquote:Op zondag 22 februari 2015 15:36 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa ook goed
dm mij eens zodat ik bij mn dms kan kijken en je twitteracc kan lezen
ik ben geen 40+ LULquote:Op zondag 22 februari 2015 15:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eigk wil ik je niet, maar een wanhopige 40+'er buitensluiten die in het dagelijks leven niets beters te doen heeft dan FOK!ken en het pesten van zijn zoontje buitensluiten is ook weer zoiets...
Ach joh, blijf maar gewoon.
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deel m'n scherm altijd in tweeën. Streampje links, FOK! rechts
Ontken jij nu dat je bij de onze hoort?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:38 schreef Willoow het volgende:
Gewoon niet bij een kliek horen, is beter
ik ga ze een lesje lerenquote:Op zondag 22 februari 2015 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Klap willoow en guus voor me
Zover ik weet worden die hier niet geaccepteerd.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zei ook al in dat topic dat ik nu ook snap waarom hakenkruizen hier gedoogd worden
Kneuzenkliek.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ontken jij nu dat je bij de onze hoort?
Ik zal vanavond wel snuff doen. Ik ben ook nog eens gerontofiel, dus dat komt mooi uitquote:
zover jij weet ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zover ik weet worden die hier niet geaccepteerd.
Ik hou me er buiten.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ontken jij nu dat je bij de onze hoort?
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel snuff doen. Ik ben ook nog eens gerontofiel, dus dat komt mooi uit
Zit normaal in het livetopic maar was beetje dood daar in de rust, dus toen ging ik hier maar heen en nu ga ik wss niet meer wegquote:
Waar zie jij ze staan dan?quote:
En dat maakt FOK! direct tot een Neonazistisch bolwerk.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tijd terug een TR gedaan op een vlag van GhpH. Daar is niks mee gedaan.
het zou een hoop verklarenquote:Op zondag 22 februari 2015 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dat maakt FOK! direct tot een Neonazistisch bolwerk.
Heb je niks te doen dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Helemaal niksdaarom jou aan het vervelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb je niks te doen dan?Beetje zuipen, beetje stelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha achh geeft niksquote:Op zondag 22 februari 2015 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zit normaal in het livetopic maar was beetje dood daar in de rust, dus toen ging ik hier maar heen en nu ga ik wss niet meer weg
Je had het kunnen weten.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]zo gemeen altijd ... terwijl je dat niet zou verwachten bij zo'n lollig hoofd
ja Ludo, het is wel goed. Ben voetbal aan het kijken. Ik heb mijn punt gemaakt. Geen zin om een hele discussie hierover te voeren, gaat toch nergens heenquote:
Wat loop je hem er nou nog bij te naaien?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dat sws.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
haha achh geeft niks
is toch zondag verveeldag
Ja Remi, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ben ook voetbal aan het kijken, maar ik mis je punt in zijn geheel.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja Ludo, het is wel goed. Ben voetbal aan het kijken. Ik heb mijn punt gemaakt. Geen zin om een hele discussie hierover te voeren, gaat toch nergens heen
ze zijn iig lekker aan het prutsen. Het is ook 1-1 daar nuquote:Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat sws.
Lekker PSV zien winnen en hopen dat een stuntelend Ajax nog meer punten verspeeld. Niets mis mee.
memphis depayquote:Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat sws.
Lekker PSV zien winnen en hopen dat een stuntelend Ajax nog meer punten verspeeld. Niets mis mee.
lekker voetbal kijken dusquote:Op zondag 22 februari 2015 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja Remi, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ben ook voetbal aan het kijken, maar ik mis je punt in zijn geheel.
Zag het al langskomen in het livetopic idd. Heerlijk dit.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ze zijn iig lekker aan het prutsen. Het is ook 1-1 daar nu
Nou, nee.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Terwijl ik altijd achter je sta... huehuehuehue
sisyfus?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou, nee.
Ben een beetje depressief omdat ik morgen weer sisyfusarbeid moet verrichten
Jij vermoord oude mensen?!quote:Op zondag 22 februari 2015 15:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel snuff doen. Ik ben ook nog eens gerontofiel, dus dat komt mooi uit
Ja, dat is lekker makkelijk. Eerst FOK!crew als rechtste sympathisanten wegzetten en als er dan om bewijs gevraagd wordt je verschuilen achter een potje voetbal. Toen je die aantijgingen deed was er ook al voetbal op televisie.quote:
ja kijk wel uit, straks heb ik een ban voor crewbash te pakkenquote:Op zondag 22 februari 2015 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker makkelijk. Eerst FOK!crew als rechtste sympathisanten wegzetten en als er dan om bewijs gevraagd wordt je verschuilen achter een potje voetbal. Toen je die aantijgingen deed was er ook al voetbal op televisie.
GhpH is voor zover ik weet voor dat gedrag permanent verwijderd. Op het forum wordt nu wat eerlijker gemodereerd op racisme en discriminatie.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat vind ik het alsnog belachelijk dat een stel mods dat soort nummers gaan aanvragen en draaien. Zegt genoeg over hun persoonlijkheid. Maar goed dat is mijn meningquote:Op zondag 22 februari 2015 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
GhpH is voor zover ik weet voor dat gedrag permanent verwijderd. Op het forum wordt nu wat eerlijker gemodereerd op racisme en discriminatie.
Ze genieten er wel van hoorquote:
Ludo heeft er zin in vandaag.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker makkelijk. Eerst FOK!crew als rechtste sympathisanten wegzetten en als er dan om bewijs gevraagd wordt je verschuilen achter een potje voetbal. Toen je die aantijgingen deed was er ook al voetbal op televisie.
Gelukkig hebben we niet allemaal jouw Patrick Kicken humor.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat vind ik het alsnog belachelijk dat een stel mods dat soort nummers gaan aanvragen en draaien. Zegt genoeg over hun persoonlijkheid. Maar goed dat is mijn mening
Dan zou steen met z'n gekanker ook niet mogen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:57 schreef remi1986 het volgende:
dat vind ik het alsnog belachelijk dat een stel mods dat soort nummers gaan aanvragen en draaien. Zegt genoeg over hun persoonlijkheid. Maar goed dat is mijn mening
Wie zei het?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik voel me een beetje persoonlijk aangevallen, iemand zei dat Radio KLB niets voorstelt, terwijl ik er met plezier naar luister. Betekent dit dat mijn mening niets voorstelt? Mijn smaak?
En dat Dries Mertens dan eenmalig terugkomt om na de wedstrijd te zeggen dat dít nu echt de kampioenswedstrijd was.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als alles zo blijft moet PSV van Ajax winnen en ergens anders nog 2 punten pakken om kampioen te worden in de Kuip.
-Verkeerde topic trouwens-
Zou me niks verbazen.quote:
Is toch best een 'normaal' woord?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind het schokkend dat jij bekend bent met de term snuff.
Ik kende het ookquote:Op zondag 22 februari 2015 16:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind het schokkend dat jij bekend bent met de term snuff.
Dat is niet zo schokkend.quote:
dat is heel wat anders dan het aanhangen van een overtuiging waarin je haat draagt naar complete bevolkingsgroepen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan zou steen met z'n gekanker ook niet mogen.
Het is smakeloos, maar er schuilt geen kwaad in.
Ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax zei dat "iemand" dat zei.
Heet fylax trouwens Nick?
Hoink zet mijn nummers ook altijd af hoor, is niks persoonlijksquote:Op zondag 22 februari 2015 16:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat is heel wat anders dan het aanhangen van een overtuiging waarin je haat draagt naar complete bevolkingsgroepen.
En daarnaast vind ik de muziek van Steen gewoon pure kunst
En nog een daarnaast, jij bent geen mod. Je zette toch ook dat ene nummer van mij af, omdat je het waarschijnlijk niet geschikt vond voor radio?
Dat was omdat de luistercijfers snel daalden.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat is heel wat anders dan het aanhangen van een overtuiging waarin je haat draagt naar complete bevolkingsgroepen.
En nog een daarnaast, jij bent geen mod. Je zette toch ook dat ene nummer van mij af, omdat je het waarschijnlijk niet geschikt vond voor radio?
Iig niet op FOK!, of het moet in de afgelopen 16 uur zijn geweest.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax zei dat "iemand" dat zei.
Heet fylax trouwens Nick?
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
krijg waterpokken met die kut TT van je
Zo ben ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme dat was een snelle reactie
Moet je hem eens een tr zien makenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme dat was een snelle reactie
huhuquote:Op zondag 22 februari 2015 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Van jou vind ik het dan niet vreemd.
ik heb van dit topic een TR gemaakt omdat de TT een leugen is, hopelijjk wordt er snel werk van gemaaktquote:Op zondag 22 februari 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet je hem eens een tr zien maken
Ja, maar dat was vanwege het tering geluid. De enige keer dat ik het vanwege de tekst heb gedaan is omdat ook de beat uitermate kut was.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Waarom van mij wel? Je weet niks van mijn 'skeletons in the closet'.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Van jou vind ik het dan niet vreemd.
hehe zat ook weinig tekst in dat nummer van mijquote:Op zondag 22 februari 2015 16:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was vanwege het tering geluid. De enige keer dat ik het vanwege de tekst heb gedaan is omdat ook de beat uitermate kut was.
Blijft er dan nog wel iets over?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankje man. Heb er al twee weggemod.
Ja hoor, neem maar een kijkjequote:Op zondag 22 februari 2015 16:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Blijft er dan nog wel iets over?
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Blijft er dan nog wel iets over?
Gewoon poepen onder de douche.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:24 schreef Der_Mann het volgende:
10 minuten na het douchen moeten poepen
Niet onder de douche poepen en vervolgens je drol door het doucheputje prakken met je voet en genieten van de poep die tussen je tenen glibbert.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:24 schreef Der_Mann het volgende:
10 minuten na het douchen moeten poepen
ok doeiquote:Op zondag 22 februari 2015 16:26 schreef Fylax het volgende:
if u really need me
u gotta love me harderrrr
Je moet dat doucheputje er ook niet op hebben zitten. Dan kan je gewoon rustig poepen en het wegspoelenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Niet onder de douche poepen en vervolgens je drol door het doucheputje prakken met je voet en genieten van de poep die tussen je tenen glibbert.
Niet met de harde straal je drol aan stukjes spuitenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je moet dat doucheputje er ook niet op hebben zitten. Dan kan je gewoon rustig poepen en het wegspoelen
Hoi MMGYMCMBquote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zo, interessantste KLB SC-pagina in tijden, deze.
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je moet dat doucheputje er ook niet op hebben zitten. Dan kan je gewoon rustig poepen en het wegspoelen
Always glad to helpquote:Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt voor jullie douche-poep tips jongens, ook al vroeg ik er niet om
wat heb jij met shit hermann?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt voor jullie douche-poep tips jongens, ook al vroeg ik er niet om
dwcquote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zo, interessantste KLB SC-pagina in tijden, deze.
ik vind poepen heerlijkquote:Op zondag 22 februari 2015 16:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wat heb jij met shit hermann?
altijd als jij er bent, komt het onderwerp er weer bij.
Der_Mann is gewoon (de) shit.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
quote:
omdat het een schijtuser is aahaha ;ppquote:Op zondag 22 februari 2015 16:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb mijn account terug gehad.quote:
100% gefixt, ik kan weer lekker hard vegen zonder dood te willen gaanquote:Op zondag 22 februari 2015 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe is het met je bloedende anus?
ahhhaheheeahquote:Op zondag 22 februari 2015 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
omdat het een schijtuser is aahaha ;pp
goed manquote:Op zondag 22 februari 2015 16:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
100% gefixt, ik kan weer lekker hard vegen zonder dood te willen gaan
niet met oude mannen van 39 afsprekenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goed manwat doe je vanavond?
ohquote:Op zondag 22 februari 2015 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet met oude mannen van 39 afspreken
niet vrijwilligquote:Op zondag 22 februari 2015 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
Wie van de mannen heeft hier al de anus gespreid voor WCH?
Geen gerontofiel zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet met oude mannen van 39 afspreken
geenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
Wie van de mannen heeft hier al de anus gespreid voor WCH?
Ja, met je klassiek.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:06 schreef Willoow het volgende:
Hoink zet mijn nummers ook altijd af hoor, is niks persoonlijks
Maar wat hebben we het toch gezellig.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:10 schreef Stompzinnig het volgende:
Club Suck Radio is ook gewoon een soort Oprah voor mensen die nog minder te doen hebben dan huisvrouwen.
Weet je wel niet hoeveel samples van klassieke muziek worden gebruikt voor andere soorten muziek. En het is gewoon mooiquote:Op zondag 22 februari 2015 16:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, met je klassiek.Als er iets het ritme eruit haalt dan is het wel klassieke muziek door pop/rock/r&b en dance. Er ziet helemaal geen beat in. Het past niet.
Nou vind ik je wel een beetje eng hoorquote:
Dat bestaat niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
Geen nigronecropyropedofilatelist zijn
Als samples als melodie lijntje inderdaad, maar er komt altijd een beat onder. Ik zeg ook niet dat klassieke muziek niks is, ik kan er zelf ook van genieten. Maar ik hoop dat je onderhand ook snapt dat een klassiek stuk niet in een playlist met moderne muziek past?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:38 schreef Willoow het volgende:
Weet je wel niet hoeveel samples van klassieke muziek worden gebruikt voor andere soorten muziek. En het is gewoon mooi
jij bent echt ergquote:Op zondag 22 februari 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jawel hoor, dan spaar je postzegels van in de fik gestoken dode negerbaby's
eindelijk een idee voor een nieuwe hobbyquote:Op zondag 22 februari 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:
mooie hobby hoor, kan ik uren mee bezig zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 16:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eindelijk een idee voor een nieuwe hobby
ik ga gelijk een postzegelboek kopenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooie hobby hoor, kan ik uren mee bezig zijn
haha hermann zit bij de scouting.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga gelijk een postzegelboek kopen
problemen mee? ik kan 3000 verschillende soorten knopen toepassen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
haha hermann zit bij de scouting.
Het maakt me ook niet uit hoor, van mij hoeft het nietquote:Op zondag 22 februari 2015 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als samples als melodie lijntje inderdaad, maar er komt altijd een beat onder. Ik zeg ook niet dat klassieke muziek niks is, ik kan er zelf ook van genieten. Maar ik hoop dat je onderhand ook snapt dat een klassiek stuk niet in een playlist met moderne muziek past?
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK VERTAALDE ALLEEN MAAR
Wat zeur je dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:45 schreef Willoow het volgende:
Het maakt me ook niet uit hoor, van mij hoeft het niet![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:38 schreef Willoow het volgende:
Nou vind ik je wel een beetje eng hoor
knap hor, hermannquote:Op zondag 22 februari 2015 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
problemen mee? ik kan 3000 verschillende soorten knopen toepassen.
Zei alleen maar dat hij niet de enige was waarvan de muziek werd afgezet, en dat het niets persoonlijks is.quote:
Awhquote:
snap ik ook wel. Dat nummer van mij was ook gewoon pokkeherrie op 300 BPM, was al verbaasd dat het überhaupt gedraaid werdquote:Op zondag 22 februari 2015 16:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zei alleen maar dat hij niet de enige was waarvan de muziek werd afgezet, en dat het niets persoonlijks is.
Gewoon, radioshows.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:57 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wat gebeurt er dan op Radio ONZ? Is dat hetzelfde idee als KLB?
Jeetje F. Vertel gewoon eens wat er daar gebeurt, naast de muziek. Leuke anekdotes of zo.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Jeetje F. Vertel gewoon eens zat er daar gebeurt, naast de muziek. Leuke anekdotes of zo.
Beetje hardstyle en Ariana Grande draaien.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Jeetje F. Vertel gewoon eens wat er daar gebeurt, naast de muziek. Leuke anekdotes of zo.
Het was wel gezellig, ik had alleen altijd veel luisteraars en daar konden ze niet zo goed tegen, mensen van buitenaf enzo.. Toen kwam er een rel.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar hoe WAS het?! Wat gebeurde er?!
Wut? Weet je zeker dat die rellen daar over gingen?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het was wel gezellig, ik had alleen altijd veel luisteraars en daar konden ze niet zo goed tegen, mensen van buitenaf enzo.. Toen kwam er een rel.
Yup. Ik haalde altijd iedereen naar mijn radioshows, maar niet iedereen wilde in het R49 topic posten. Maar ik las wel gewoon die shoutouts voor. Dat vonden ze niet zo leuk.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wut? Weet je zeker dat die rellen daar over gingen?
rel ging toch over dat door Fylax de radio hogere vaste lasten moest betalen?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wut? Weet je zeker dat die rellen daar over gingen?
Ohja, over de kosten ging het ook nog.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
rel ging toch over dat door Fylax de radio hogere vaste lasten moest betalen?
Ik dacht dat ook.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:07 schreef SideEffect het volgende:
rel ging toch over dat door Fylax de radio hogere vaste lasten moest betalen?
Ik heb toch al sorry gezegd.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:09 schreef Stompzinnig het volgende:
Daarom klb sc, waar men elkaar in zijn waarde laat en iedereen welkom is.
En waar ik totaal niet door iedereen werd afgezeken toen ik hier voor het eerst kwam.
iedereen wordt hier dagelijks afgezekenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:09 schreef Stompzinnig het volgende:
Daarom klb sc, waar men elkaar in zijn waarde laat en iedereen welkom is.
En waar ik totaal niet door iedereen werd afgezeken toen ik hier voor het eerst kwam.
Dat is ook wel sneu.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ohja, over de kosten ging het ook nog.
Een paar users uit andere plekken van FOK! vroegen zich af of R49 wel muziekrechten hadden enzo, en die hebben toen blijkbaar gedreigd ermee naar Buma te gaan etc. Toen hebben ze muziekrechten gekocht en daardoor waren ze inderdaad duurder uit per maand.
Duh.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:11 schreef hoink581 het volgende:
Iedereen houdt dus z'n mondje tegenover Buma Stemra, ja?!
Je bedoelt het verschil tussen R49 en Gutter FM?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:11 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat is ook wel sneu.
Maar wat is het verschil tussen de twee radio's in onz? Enkel de userbase?
geen flauw idee wie dat isquote:Op zondag 22 februari 2015 17:11 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben wel een hele brave burger Hoink, wat staat er tegenover?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:11 schreef hoink581 het volgende:
Weet ik toch, stiekem genieten we er allemaal van om afgezeken te worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen wordt hier dagelijks afgezeken
hoort er bij g
Mijn neef Ali werkt daar, heb hem van de week getipt over hoe leuk radio KLB is. Geen dankquote:Op zondag 22 februari 2015 17:11 schreef hoink581 het volgende:
Hehe.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:11 schreef hoink581 het volgende:
Yes!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je bedoelt het verschil tussen R49 en Gutter FM?
Geweldig topic dat.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dit was die topic toen:
ONZ / Fylax is een baasje.
is het toch nog goed gekomen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geweldig topic dat.
Fokker89 en ik zijn nu beste vriendjes.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geweldig topic dat.
Fokker89 en ik zijn nu beste vriendjes.
quote:Op zondag 14 september 2014 02:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja hoor, geef me 1 reden waarom ik jou zou mogen kutjong.
Hahaha, een marokkaan die werk heeftquote:Op zondag 22 februari 2015 17:14 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mijn neef Ali werkt daar, heb hem van de week getipt over hoe leuk radio KLB is. Geen dank
heey frass, je bent vrijquote:Op zondag 22 februari 2015 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hahaha, een marokkaan die werk heeft
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar mochten we het volgens mij niet op het forum over hebben. Ik DM je ff.
Doodmakenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:28 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik heb een muis gevangen! In de schuur in een prullenbak waar ik nootjes in had gelegd.
Wat zal ik er mee doen? En hoe zal ik hem noemen?
Dood maken wil ik niet.
dumpen in het bosquote:Op zondag 22 februari 2015 17:28 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik heb een muis gevangen! In de schuur in een prullenbak waar ik nootjes in had gelegd.
Wat zal ik er mee doen? En hoe zal ik hem noemen?
Dood maken wil ik niet.
Ik durf het niet te lezenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je niet bekend met het FOK! succesverhaal van AnthonyZeus?
neequote:Op zondag 22 februari 2015 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je niet bekend met het FOK! succesverhaal van AnthonyZeus?
oow nu snap ik het!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
ONZ / AnthonyZeus: AZ: The Milf has been f*cked, I repeat..." #3
als je een muis wil, dan kan je beter naar de dierenwinkel.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:40 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk houden.![]()
Maar zo'n muis zal het vast niet goed doen hier.
Hier geloof ik overigens geen flikker van.quote:Op zondag 14 september 2014 03:25 schreef Fylax het volgende:
Oja, ik kan er ook echt iets aan doen dat mensen vragen om rechten ofzo. Is volgens mij wel een normale vraag van velen. Als ik naar een radio luister check ik dat ook altijd.
Minstens 100 meter ver moet hij, lees ik net, anders komt hij vrolijk terug. Zijn hier wel wat bouwputten waar hij terecht kan.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
als je een muis wil, dan kan je beter naar de dierenwinkel.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hier geloof ik overigens geen flikker van.![]()
Maar dat terzijde.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:44 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Minstens 100 meter ver moet hij, lees ik net, anders komt hij vrolijk terug. Zijn hier wel wat bouwputten waar hij terecht kan.
Als het een rat was zou ik hem Fylax noemen.![]()
(Garpje fylie)
[..]
Minstens 100 meter ver moet hij, lees ik net, anders komt hij vrolijk terug. Zijn hier wel wat bouwputten waar hij terecht kan.
(Garpje fylie)
[..]
(Garpje fylie)
Ik dacht dat je hem Necrofylax zou noemen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:44 schreef Stompzinnig het volgende:
(Garpje fylie)
Homofylax.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:47 schreef TARDIS. het volgende:
Pedofylax, necrofylax, Fylaxeermiddel, wat een mogelijkheden.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik voorzie weer een hoop bans
Hier kan ik gewoon om lachen hoor. Heb dat zelfs tijdens de radioshow gezegdquote:Op zondag 22 februari 2015 17:47 schreef TARDIS. het volgende:
Jij verandert wel vaker binnen een paar uur van gedachte.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik gewoon om lachen hoor. Heb dat zelfs tijdens de radioshow gezegd
Fylax is ook een product volgens mij.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:49 schreef SideEffect het volgende:
is fylax een brony?
als je fylax intypt bij google afbeeldingen, dan krijg je veel my little pony's te zien.
ReTARDIS.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:47 schreef TARDIS. het volgende:
Maar van je eigen foto moet je huilen?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik gewoon om lachen hoor. Heb dat zelfs tijdens de radioshow gezegd
Gaan we weer beginnen ja?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar van je eigen foto moet je huilen?
Fylax® Forte biedt een beduidend effectievere schimmelremmende werking voor mengvoer en grondstoffen in vergelijking met de standaard industriële producten en andere verkrijgbare schimmelremmers op de markt. Het heeft dezelfde houdbaarheid maar levert daarnaast een extra kostenbesparing van minstens 15%. Resultaten van Fylax Forte zijn gebaseerd op research in het Ingredient Research Centre van het moederbedrijf Nutreco en het laboratorium van Selko Feed Additives.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax is ook een product volgens mij.
En nu moeten we grapjes over condooms gaan maken? Ga ergens anders je ziel verkopen voor aandacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |