dat vind ik het alsnog belachelijk dat een stel mods dat soort nummers gaan aanvragen en draaien. Zegt genoeg over hun persoonlijkheid. Maar goed dat is mijn meningquote:Op zondag 22 februari 2015 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
GhpH is voor zover ik weet voor dat gedrag permanent verwijderd. Op het forum wordt nu wat eerlijker gemodereerd op racisme en discriminatie.
Ze genieten er wel van hoorquote:
Ludo heeft er zin in vandaag.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker makkelijk. Eerst FOK!crew als rechtste sympathisanten wegzetten en als er dan om bewijs gevraagd wordt je verschuilen achter een potje voetbal. Toen je die aantijgingen deed was er ook al voetbal op televisie.
Gelukkig hebben we niet allemaal jouw Patrick Kicken humor.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat vind ik het alsnog belachelijk dat een stel mods dat soort nummers gaan aanvragen en draaien. Zegt genoeg over hun persoonlijkheid. Maar goed dat is mijn mening
Dan zou steen met z'n gekanker ook niet mogen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:57 schreef remi1986 het volgende:
dat vind ik het alsnog belachelijk dat een stel mods dat soort nummers gaan aanvragen en draaien. Zegt genoeg over hun persoonlijkheid. Maar goed dat is mijn mening
Wie zei het?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik voel me een beetje persoonlijk aangevallen, iemand zei dat Radio KLB niets voorstelt, terwijl ik er met plezier naar luister. Betekent dit dat mijn mening niets voorstelt? Mijn smaak?
En dat Dries Mertens dan eenmalig terugkomt om na de wedstrijd te zeggen dat dít nu echt de kampioenswedstrijd was.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als alles zo blijft moet PSV van Ajax winnen en ergens anders nog 2 punten pakken om kampioen te worden in de Kuip.
-Verkeerde topic trouwens-
Zou me niks verbazen.quote:
Is toch best een 'normaal' woord?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind het schokkend dat jij bekend bent met de term snuff.
Ik kende het ookquote:Op zondag 22 februari 2015 16:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind het schokkend dat jij bekend bent met de term snuff.
Dat is niet zo schokkend.quote:
dat is heel wat anders dan het aanhangen van een overtuiging waarin je haat draagt naar complete bevolkingsgroepen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan zou steen met z'n gekanker ook niet mogen.
Het is smakeloos, maar er schuilt geen kwaad in.
Ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax zei dat "iemand" dat zei.
Heet fylax trouwens Nick?
Hoink zet mijn nummers ook altijd af hoor, is niks persoonlijksquote:Op zondag 22 februari 2015 16:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat is heel wat anders dan het aanhangen van een overtuiging waarin je haat draagt naar complete bevolkingsgroepen.
En daarnaast vind ik de muziek van Steen gewoon pure kunst
En nog een daarnaast, jij bent geen mod. Je zette toch ook dat ene nummer van mij af, omdat je het waarschijnlijk niet geschikt vond voor radio?
Dat was omdat de luistercijfers snel daalden.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat is heel wat anders dan het aanhangen van een overtuiging waarin je haat draagt naar complete bevolkingsgroepen.
En daarnaast vind ik de muziek van Steen gewoon pure kunst
En nog een daarnaast, jij bent geen mod. Je zette toch ook dat ene nummer van mij af, omdat je het waarschijnlijk niet geschikt vond voor radio?
Iig niet op FOK!, of het moet in de afgelopen 16 uur zijn geweest.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax zei dat "iemand" dat zei.
Heet fylax trouwens Nick?
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
krijg waterpokken met die kut TT van je
Zo ben ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme dat was een snelle reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |