snap ik ook wel. Dat nummer van mij was ook gewoon pokkeherrie op 300 BPM, was al verbaasd dat het überhaupt gedraaid werdquote:Op zondag 22 februari 2015 16:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zei alleen maar dat hij niet de enige was waarvan de muziek werd afgezet, en dat het niets persoonlijks is.
Gewoon, radioshows.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:57 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wat gebeurt er dan op Radio ONZ? Is dat hetzelfde idee als KLB?
Jeetje F. Vertel gewoon eens wat er daar gebeurt, naast de muziek. Leuke anekdotes of zo.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Jeetje F. Vertel gewoon eens zat er daar gebeurt, naast de muziek. Leuke anekdotes of zo.
Beetje hardstyle en Ariana Grande draaien.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Jeetje F. Vertel gewoon eens wat er daar gebeurt, naast de muziek. Leuke anekdotes of zo.
Het was wel gezellig, ik had alleen altijd veel luisteraars en daar konden ze niet zo goed tegen, mensen van buitenaf enzo.. Toen kwam er een rel.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar hoe WAS het?! Wat gebeurde er?!
Wut? Weet je zeker dat die rellen daar over gingen?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het was wel gezellig, ik had alleen altijd veel luisteraars en daar konden ze niet zo goed tegen, mensen van buitenaf enzo.. Toen kwam er een rel.
Yup. Ik haalde altijd iedereen naar mijn radioshows, maar niet iedereen wilde in het R49 topic posten. Maar ik las wel gewoon die shoutouts voor. Dat vonden ze niet zo leuk.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wut? Weet je zeker dat die rellen daar over gingen?
rel ging toch over dat door Fylax de radio hogere vaste lasten moest betalen?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wut? Weet je zeker dat die rellen daar over gingen?
Ohja, over de kosten ging het ook nog.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
rel ging toch over dat door Fylax de radio hogere vaste lasten moest betalen?
Ik dacht dat ook.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:07 schreef SideEffect het volgende:
rel ging toch over dat door Fylax de radio hogere vaste lasten moest betalen?
Ik heb toch al sorry gezegd.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:09 schreef Stompzinnig het volgende:
Daarom klb sc, waar men elkaar in zijn waarde laat en iedereen welkom is.
En waar ik totaal niet door iedereen werd afgezeken toen ik hier voor het eerst kwam.
iedereen wordt hier dagelijks afgezekenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:09 schreef Stompzinnig het volgende:
Daarom klb sc, waar men elkaar in zijn waarde laat en iedereen welkom is.
En waar ik totaal niet door iedereen werd afgezeken toen ik hier voor het eerst kwam.
Dat is ook wel sneu.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ohja, over de kosten ging het ook nog.
Een paar users uit andere plekken van FOK! vroegen zich af of R49 wel muziekrechten hadden enzo, en die hebben toen blijkbaar gedreigd ermee naar Buma te gaan etc. Toen hebben ze muziekrechten gekocht en daardoor waren ze inderdaad duurder uit per maand.
Duh.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:11 schreef hoink581 het volgende:
Iedereen houdt dus z'n mondje tegenover Buma Stemra, ja?!
Je bedoelt het verschil tussen R49 en Gutter FM?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:11 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat is ook wel sneu.
Maar wat is het verschil tussen de twee radio's in onz? Enkel de userbase?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |