Doodmakenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:28 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik heb een muis gevangen! In de schuur in een prullenbak waar ik nootjes in had gelegd.
Wat zal ik er mee doen? En hoe zal ik hem noemen?
Dood maken wil ik niet.
dumpen in het bosquote:Op zondag 22 februari 2015 17:28 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik heb een muis gevangen! In de schuur in een prullenbak waar ik nootjes in had gelegd.
Wat zal ik er mee doen? En hoe zal ik hem noemen?
Dood maken wil ik niet.
Ik durf het niet te lezenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je niet bekend met het FOK! succesverhaal van AnthonyZeus?
neequote:Op zondag 22 februari 2015 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je niet bekend met het FOK! succesverhaal van AnthonyZeus?
oow nu snap ik het!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
ONZ / AnthonyZeus: AZ: The Milf has been f*cked, I repeat..." #3
als je een muis wil, dan kan je beter naar de dierenwinkel.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:40 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk houden.![]()
Maar zo'n muis zal het vast niet goed doen hier.
Hier geloof ik overigens geen flikker van.quote:Op zondag 14 september 2014 03:25 schreef Fylax het volgende:
Oja, ik kan er ook echt iets aan doen dat mensen vragen om rechten ofzo. Is volgens mij wel een normale vraag van velen. Als ik naar een radio luister check ik dat ook altijd.
Minstens 100 meter ver moet hij, lees ik net, anders komt hij vrolijk terug. Zijn hier wel wat bouwputten waar hij terecht kan.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
als je een muis wil, dan kan je beter naar de dierenwinkel.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hier geloof ik overigens geen flikker van.![]()
Maar dat terzijde.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:44 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Minstens 100 meter ver moet hij, lees ik net, anders komt hij vrolijk terug. Zijn hier wel wat bouwputten waar hij terecht kan.
Als het een rat was zou ik hem Fylax noemen.![]()
(Garpje fylie)
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:44 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Minstens 100 meter ver moet hij, lees ik net, anders komt hij vrolijk terug. Zijn hier wel wat bouwputten waar hij terecht kan.
Als het een rat was zou ik hem Fylax noemen.![]()
(Garpje fylie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |