quote:Op zondag 22 februari 2015 17:44 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Minstens 100 meter ver moet hij, lees ik net, anders komt hij vrolijk terug. Zijn hier wel wat bouwputten waar hij terecht kan.
Als het een rat was zou ik hem Fylax noemen.![]()
(Garpje fylie)
Ik dacht dat je hem Necrofylax zou noemen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:44 schreef Stompzinnig het volgende:
Minstens 100 meter ver moet hij, lees ik net, anders komt hij vrolijk terug. Zijn hier wel wat bouwputten waar hij terecht kan.
Als het een rat was zou ik hem Fylax noemen.![]()
(Garpje fylie)
Homofylax.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:47 schreef TARDIS. het volgende:
Pedofylax, necrofylax, Fylaxeermiddel, wat een mogelijkheden.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik voorzie weer een hoop bans
Hier kan ik gewoon om lachen hoor. Heb dat zelfs tijdens de radioshow gezegdquote:Op zondag 22 februari 2015 17:47 schreef TARDIS. het volgende:
Jij verandert wel vaker binnen een paar uur van gedachte.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik gewoon om lachen hoor. Heb dat zelfs tijdens de radioshow gezegd
Fylax is ook een product volgens mij.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:49 schreef SideEffect het volgende:
is fylax een brony?
als je fylax intypt bij google afbeeldingen, dan krijg je veel my little pony's te zien.
ReTARDIS.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:47 schreef TARDIS. het volgende:
Maar van je eigen foto moet je huilen?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik gewoon om lachen hoor. Heb dat zelfs tijdens de radioshow gezegd
Gaan we weer beginnen ja?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar van je eigen foto moet je huilen?
Fylax® Forte biedt een beduidend effectievere schimmelremmende werking voor mengvoer en grondstoffen in vergelijking met de standaard industriële producten en andere verkrijgbare schimmelremmers op de markt. Het heeft dezelfde houdbaarheid maar levert daarnaast een extra kostenbesparing van minstens 15%. Resultaten van Fylax Forte zijn gebaseerd op research in het Ingredient Research Centre van het moederbedrijf Nutreco en het laboratorium van Selko Feed Additives.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax is ook een product volgens mij.
En nu moeten we grapjes over condooms gaan maken? Ga ergens anders je ziel verkopen voor aandacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |